⭐️ ~ Eggløsningstestene våre September 2017 ~ ⭐️

Hei. Her er min endelige positive el-test. Den er positiv ikke sant?

f0cd8c96725dc445b443b2c0c45356d2.jpg
Den er jo sterkere enn kontrollstreken så vil si det :) Selv om strekene er svake i farge.

Er dårlige eBay tester men tenkte jeg må vel bruke dem opp. Har alltid vært svak farge på dem. Men hvordan er det når testen er blitt positiv så har jeg eggløsning i løpet av de neste timene eller dagene?
Etter positiv test så er EL mellom 24-36 timer tror jeg det var. Eller når testen er negativ igjen.

Nå har jeg tatt eggløsningstester siden cd 6, er idag på cd 12 og alle strekene er like svake. Er dette vanlig/uvanlig? Skal de øke i styrke nærmere eggløsning?

Nå har jeg tatt eggløsningstester siden cd 6, er idag på cd 12 og alle strekene er like svake. Er dette vanlig/uvanlig? Skal de øke i styrke nærmere eggløsning?
De skal øke i styrke ja. Bare fortsett å test, det nærmer seg nok sikkert :)

Hva tenker dere om denne? Har vært lik i 2 dager nå. 10 dager siden SA. Litt økt utflod, men ikke helt EL slim. Pleier å få en del av det ved EL, men kan ko hende kroppen er litt merkelig etter SA..
IMG_3459.JPG

Hva tenker dere om denne? Har vært lik i 2 dager nå. 10 dager siden SA. Litt økt utflod, men ikke helt EL slim. Pleier å få en del av det ved EL, men kan ko hende kroppen er litt merkelig etter SA.. Vis vedlegget 232316
Ikke positiv enda.

Hva tenker dere om denne? Har vært lik i 2 dager nå. 10 dager siden SA. Litt økt utflod, men ikke helt EL slim. Pleier å få en del av det ved EL, men kan ko hende kroppen er litt merkelig etter SA.. Vis vedlegget 232316
Skjønner ingenting jeg.. tre dager på rad hadde jeg tester identisk til denne, så i dag, er den svakere. Sluttet å blø etter SA først for fem dager siden, så kan ikke ha gått glipp av EL heller?? Graviditetstestene har vært negative siden mandag...
Og i dag kom det masse slim, som en slags "propp" og så ikke noe særlig mer. Jeg har pleid å ha jevnt med en del EL slim i 3 dager før EL.. tror kroppen er helt på bærtur etter SA :(

Hva tenker dere damer om denne testen? Har ikke holdt meg i 2 timer og drikket litt :happy: har i tillegg mye smerter i høyre eggstokk og el slim ;)

Vedlegg

• IMG_0021.JPG
    IMG_0021.JPG
    620 KB · Visninger: 76
Hva tenker dere damer om denne testen? Har ikke holdt meg i 2 timer og drikket litt :happy: har i tillegg mye smerter i høyre eggstokk og el slim ;)
Vil si at den ikke er langt unna positiv :)

Skjønner ingenting jeg.. tre dager på rad hadde jeg tester identisk til denne, så i dag, er den svakere. Sluttet å blø etter SA først for fem dager siden, så kan ikke ha gått glipp av EL heller?? Graviditetstestene har vært negative siden mandag...
Og i dag kom det masse slim, som en slags "propp" og så ikke noe særlig mer. Jeg har pleid å ha jevnt med en del EL slim i 3 dager før EL.. tror kroppen er helt på bærtur etter SA :(
Kan jo hende den ikke er helt i gang igjen etter SA. Ville ha fortsett å teste å se.

Woho :p blir nok lagt noen aksjer de neste dagene :) blir spennende å se i morgen tidlig og kveldens tester da :woot:
Lykke til og spennende å se hvordan testene blir. Håper du snart er i dpo-land ;)

Håper jeg å :joyful: første pp jeg tester ordentlig :happy: men når testen er negativ igjen regnes det som første dpo dag?
Spennende å prøve noe nytt :)
Når testen er negativ igjen er EL dagen, så dagen etter den første negative er 1dpo.

Hei!

Prøver å gjøre meg kjent her inne
Jeg er 11 dager dpo i dag (torsdag), iflg Fertility friend og EL strips tester. Jeg har lang syklus, 36 dager, men denne gangen har appen justert seg til at jeg(kanskje) er på 34 dager.

Første prøveforsøk!

Går med stikking på venstre side og mensmurring, men er forberedt på at jeg kan ha PMS plager. De to siste syklusene har jeg ikke hatt denne følelsen, men for tre sykluser siden, da jeg sluttet på p-piller hadde jeg lignende lutealfase . Prøver derfor ikke å bli for spent!

Først; jeg vet at ingen av de er positive..Det jeg lurer på er om det har noe å si at CD 12 er den sterkeste og så blir de mindre sterke igjen? Kan det da være at EL har vært? Eller kan det være at den fortsatt kommer? På CD 12 kjente jeg ingenting, men på CD 13 fikk jeg eggløsningsslim og litt verk i rygg og eggstokker (kjennes det ut som). Fortsatt slik i dag på CD 14.

Om EL har vært har vi vel truffet likevel? La inn aksjer på CD 8, 10, 12 og 13. Men om den ikke har vært bør vi jo fortsette med aksjer... Vanskelig dette, hehe. Tok også CB digital på cd 13 og cd 14, men ingen utslag.
EGG.jpg

Back
Topp