⭐️❤️ IKM uke 1 ~ 2018 ❤️⭐️

Prøver å huske fra sist.. minnes de fra one step var veldig svake selv etter ikm.

One step er negativ på meg nå... så vet ikke hvor mye jeg stoler på den. Dessuten veldig ujevne. Kontrollstreken er også utydelig. Må ha fått en dårlig batch! Googlet dem, og viser seg de måtte fjerne alt av tester i Australia pga elendig kvalitet og falsk negative tester (april 2017).

One step er negativ på meg nå... så vet ikke hvor mye jeg stoler på den. Dessuten veldig ujevne. Kontrollstreken er også utydelig. Må ha fått en dårlig batch! Googlet dem, og viser seg de måtte fjerne alt av tester i Australia pga elendig kvalitet og falsk negative tester (april 2017).

Kontrollstrek er fin på disse men kan tydelig se hvor den andre streken skal være på ganske mange av de.. men det er kun på de jeg har kjøpt etter oktober.
De jeg brukte i sommer - som var positive - var bare svake lenge. Følte aldri at jeg kunne se «noe» på de.. og jeg testet hver måned siden november 16 da jeg hadde første sa..

hei testoman..... [emoji85]

Kontrollstrek er fin på disse men kan tydelig se hvor den andre streken skal være på ganske mange av de.. men det er kun på de jeg har kjøpt etter oktober.
De jeg brukte i sommer - som var positive - var bare svake lenge. Følte aldri at jeg kunne se «noe» på de.. og jeg testet hver måned siden november 16 da jeg hadde første sa..

hei testoman..... [emoji85]

Hehe! Ser den.
Kjøpte i november, og ja det er lett å se hvor streken skal være, og mine er ujevne i overflaten og kontrollstrek er svak/ujevn/dårlig på mange. Skal ikke kjøpe flere ganger. Var fornøyd med eltestene derfra i 2014 da :)

Klart det er mulig :) Flere som får positiv test først etter IKM!

Nå fikk jeg akkurat positiv test. En frå clearblu og en fra babyplan clearblu early viste mye tydeligere strek, en babyplan sin tidligtest.
Tok en Clearblu digital en times tid etterpå for å dobbeltsjekke, og den var også positiv for en flott start på det nye året ❤️❤️

Så alle jenter som tester før IKM og får blenda tester, jeg fikk blenda igår, på IKM dagen. Ha tålmodighet ❤️

Nå fikk jeg akkurat positiv test. En frå clearblu og en fra babyplan clearblu early viste mye tydeligere strek, en babyplan sin tidligtest.
Tok en Clearblu digital en times tid etterpå for å dobbeltsjekke, og den var også positiv for en flott start på det nye året [emoji173]️[emoji173]️

Så alle jenter som tester før IKM og får blenda tester, jeg fikk blenda igår, på IKM dagen. Ha tålmodighet [emoji173]️

Gratulerer!! [emoji2][emoji2][emoji2]

Tok en Clearblu digital en times tid etterpå for å dobbeltsjekke, og den var også positiv for en flott start på det nye året [emoji173]️[emoji173]️

Så alle jenter som tester før IKM og får blenda tester, jeg fikk blenda igår, på IKM dagen. Ha tålmodighet [emoji173]️

Fantastisk! Gratulerer [emoji8]

Hei. Er ny her inne på forumet. Men hva står B for?

Mistet vår datter i dødfødsel i november 2017. Bestemte oss raskt for sammen med legene at vi måtte prøve igjen så fort vi ønsket og var klar. Så dette er Pp 1. B3. El 23.12.og har ikm 6.01
har et barn fra før som er født 2011.
Håper at 2018 kan bringe oss litt lykke og at spiren kan sitte på første forsøk[emoji173]️

Last edited:

Mistet vår datter i dødfødsel i november 2017. Bestemte oss raskt for sammen med legene at vi måtte prøve igjen så fort vi ønsket og var klar. Så dette er Pp 1. El 23.12.og har ikm 6.01
Håper at 2018 kan bringe oss litt lykke og at spiren kan sitte på første forsøk❤️
Så trist at dere mistet ❤️
Velkommen inn på forumet og lykke til med prøvinga.
B står for barn, altså hvilken nr i barnerekka dere prøver på. B1 står for at man prøver på første barnet, B2 for barn nr 2 etc

God morgen! Fikk disse to nå. Tror det er noe på gang her :-) håper strekene blir sterkere! 11dpo tror jeg :-)
62D37477-0673-43BE-8729-F30D52E7DF50.jpeg

Mistet vår datter i dødfødsel i november 2017. Bestemte oss raskt for sammen med legene at vi måtte prøve igjen så fort vi ønsket og var klar. Så dette er Pp 1. B3. El 23.12.og har ikm 6.01
Håper at 2018 kan bringe oss litt lykke og at spiren kan sitte på første forsøk[emoji173]️
Så leit at dere mistet datteren deres. Lykke til i jakten på hjerteplasteret.

Tok en Clearblu digital en times tid etterpå for å dobbeltsjekke, og den var også positiv for en flott start på det nye året ❤️❤️

Så alle jenter som tester før IKM og får blenda tester, jeg fikk blenda igår, på IKM dagen. Ha tålmodighet ❤️
Gratulerer så mye!! ❤️<3

9 dpo og enda blenda hvite tester :( vet det er litt tidlig enda, men er bare så lei og trist av å se de hvite testene lyse mot meg...men har ikke gitt opp denne pp enda...

Last edited:
9 dpo og enda blenda hvite tester :( vet det er litt tidlig enda, men er bare så lei og trist av å se de hvite testene lyse mot meg...men har enda ikke gitt opp denne pp enda...
Husk at det er mange som ikke får positiv test før etter ikm. Vet det kn være vanskelig å huske med alle oss tidlig-testere her inne

Back
Topp