Rundt 10 dpo tror jeg.. fikk pos el test 18 desember og var negativ 19..Hvor mange dpo er den nederste?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rundt 10 dpo tror jeg.. fikk pos el test 18 desember og var negativ 19..Hvor mange dpo er den nederste?
Hum hum... må vel kanskje ta til meg gratulasjonene jeg fikk i forgårs da... testen idag ble tatt på ettermiddag idag. De andre på morgen...![]()
Blæ, kjedelig å være i "intet"Lykke til allikevel - er jo fortsatt muligheter
![]()
Rundt 10 dpo tror jeg.. fikk pos el test 18 desember og var negativ 19..![]()
Nå nærmer vi oss uka jenter...
Noen som vil dele symptomer? Både reelle og innbilte!? [emoji85][emoji23]
Kan starte jeg.
6dpo murringer i livmorområdet og svaaak ømhet i puppene. Kan nevne kviser, men det er nok heller relatert til feil ansiktskrem.
Jeg garanterer for gedigen skuffelse neste helg når tanta kommer, men moro lellzz....
Åjadada er det ennå håp med hvit g-test 8dpo [emoji85]

Klart det er muligJa, jeg vil bare vite. Enten så vil jeg ha tr, eller to streker!
Det er fortsatt mulig å være gravid, til tross for at jeg ikke så noen strek i går? testet ikke idag. tenkte å teste onsdag viss ikke tr har kommet da![]()
Åjadaog babyplan og rfsu kan ta seg ei bolle,cb viste mye sterkere enn begge disse
![]()
Godt nytt år folkens!
Hmmmm... 11 dpo og noe som liiiigner på en strek. Bare det ikke er skygge da. 2-timersurin. Mente å skimte noe i morges også, men det var umulig å ta bilde av [emoji848]
Hååååper! [emoji1374]
Veldig sent å få noe da... håper ikke det er negativt.
Dette er babyplans tidligstrips![]()
Ser en svak strek jeg også!Godt nytt år folkens!
Hmmmm... 11 dpo og noe som liiiigner på en strek. Bare det ikke er skygge da. 2-timersurin. Mente å skimte noe i morges også, men det var umulig å ta bilde av [emoji848]
Hååååper! [emoji1374]
Her er det jo rosa strek! SpennendeGodt nytt år folkens!
Hååååper! [emoji1374]
Her er det jo rosa strek! Spennende![]()
Liker ikke jeg hellerLiker ikkeMasse lykke til i neste pp!
![]()
Tusen takk Den ser ihvertfall rosa ut for megSer ikke selv om den er rosa, men håååper det! [emoji56]

Godt nytt år folkens!
Hååååper! [emoji1374]
Kan skimte strek. Ville sjekket med annen test også om en dag eller to. Disse er dessverre kjent for skyggestreker som for noen også er blå.![]()
Noen som ser strek på denne? Tatt på lørdag, 9 dpo, tidligtest fra Clearblue. Ømme pupper siden 3 dpo.
Kan skimte noe rosaGodt nytt år folkens!
Hååååper! [emoji1374]
Fremdeles mye håp da ja. Mange får ikke positiv før etter IKMda er det ennå håp med hvit g-test 8dpo [emoji85]