⭐️❤️ IKM uke 1 ~ 2018 ❤️⭐️

Blæ, kjedelig å være i "intet" :arghh: Lykke til allikevel - er jo fortsatt muligheter :)

Ja, jeg vil bare vite. Enten så vil jeg ha tr, eller to streker!
Det er fortsatt mulig å være gravid, til tross for at jeg ikke så noen strek i går? testet ikke idag. tenkte å teste onsdag viss ikke tr har kommet da:)

b2f395afdd53dc3fec0ddb29d9bc5c7a.heic

Noen som ser strek på denne? Tatt på lørdag, 9 dpo, tidligtest fra Clearblue. Ømme pupper siden 3 dpo.

Nå nærmer vi oss uka jenter...
Noen som vil dele symptomer? Både reelle og innbilte!? [emoji85][emoji23]

Kan starte jeg.
6dpo murringer i livmorområdet og svaaak ømhet i puppene. Kan nevne kviser, men det er nok heller relatert til feil ansiktskrem.
Jeg garanterer for gedigen skuffelse neste helg når tanta kommer, men moro lellzz....

Ja, nå har symptomjakten startet! :) Selv har jeg hatt skikkelige ømme pupper de siste dagene. Svak murring i magen helt til i natt, hvor jeg fikk skikkelig vondt noen timer, og stikker og nesten brenner noen ganger. Uvanlig følelse, så hvis jeg ikke er gravid må jeg kanskje sjekke meg for UVI eller noe. Jeg er 8 dpo. Enda blenda hvite tester...spenningen er nesten uutholdelig :)

Ja, jeg vil bare vite. Enten så vil jeg ha tr, eller to streker!
Det er fortsatt mulig å være gravid, til tross for at jeg ikke så noen strek i går? testet ikke idag. tenkte å teste onsdag viss ikke tr har kommet da:)
Klart det er mulig :) Flere som får positiv test først etter IKM!

Åjada :) og babyplan og rfsu kan ta seg ei bolle,cb viste mye sterkere enn begge disse :happy:

Har bare brukt sånne Onestep fra eBay..
Venter på fler i posten så får (heldigvis kanskje [emoji23] ) ikke testa mer før de kommer...

Godt nytt år folkens!

Hmmmm... 11 dpo og noe som liiiigner på en strek. Bare det ikke er skygge da. 2-timersurin. Mente å skimte noe i morges også, men det var umulig å ta bilde av [emoji848]

Hååååper! [emoji1374]
Veldig sent å få noe da... håper ikke det er negativt.

Dette er babyplans tidligstrips
2613b5b8b18e5ccc57d8ef894403ef20.jpg

Godt nytt år folkens!

Hmmmm... 11 dpo og noe som liiiigner på en strek. Bare det ikke er skygge da. 2-timersurin. Mente å skimte noe i morges også, men det var umulig å ta bilde av [emoji848]

Hååååper! [emoji1374]

Ser strek! Veldig svak, men ser den.

Godt nytt år folkens!

Hååååper! [emoji1374]

Ser en svak strek jeg også! :D

Godt nytt år folkens!

Hååååper! [emoji1374]

Her er det jo rosa strek! Spennende :D

Godt nytt år folkens!

Hååååper! [emoji1374]

Så spennende!! Ser streken lett :-)
Krysser fingrene for sterkere strek i morgen!

b2f395afdd53dc3fec0ddb29d9bc5c7a.heic

Noen som ser strek på denne? Tatt på lørdag, 9 dpo, tidligtest fra Clearblue. Ømme pupper siden 3 dpo.
Kan skimte strek. Ville sjekket med annen test også om en dag eller to. Disse er dessverre kjent for skyggestreker som for noen også er blå.

Godt nytt år folkens!

Hååååper! [emoji1374]

Kan skimte noe rosa

Back
Topp