⭐️❤️ IKM uke 1 ~ 2018 ❤️⭐️

Hei. Jeg er ny her Jeg har ikm til uka...

Siste mens 6.12 .. el rundt 18.12 tror jeg.. testa pos såvidt en dag bare..

Første pp og tok rfsu test igår og idag og vet ikke helt hva jeg skal tro,fikk svak pos flere ganger. Trodde det kunne være kjemisk
Kjøpte cb idag og tok 4 tester på samme urin.. men kan ikke være mulig dette vel???

Har en gutt fra før som det tok nesten 3 år å få til.. har ny gubbe nå da men...
Gratulerer [emoji16]

Første pp og tok rfsu test igår og idag og vet ikke helt hva jeg skal tro,fikk svak pos flere ganger. Trodde det kunne være kjemisk
Kjøpte cb idag og tok 4 tester på samme urin.. men kan ikke være mulig dette vel???

Har en gutt fra før som det tok nesten 3 år å få til.. har ny gubbe nå da men...
Gratulerer! :happy:

Gratulerer[emoji7]

Nå nærmer vi oss uka jenter...
Noen som vil dele symptomer? Både reelle og innbilte!? [emoji85][emoji23]

Kan starte jeg.
6dpo murringer i livmorområdet og svaaak ømhet i puppene. Kan nevne kviser, men det er nok heller relatert til feil ansiktskrem.
Jeg garanterer for gedigen skuffelse neste helg når tanta kommer, men moro lellzz....

Nå nærmer vi oss uka jenter...
Noen som vil dele symptomer? Både reelle og innbilte!? [emoji85][emoji23]

Kan starte jeg.
6dpo murringer i livmorområdet og svaaak ømhet i puppene. Kan nevne kviser, men det er nok heller relatert til feil ansiktskrem.
Jeg garanterer for gedigen skuffelse neste helg når tanta kommer, men moro lellzz....
Spennende med symptomjakt :D

9 dpo her med ømme nipler tilbake (forsvant og kom tilbake igjen) verking i livmor, stikk i bryst, full følelse nederst i magen/livmor, mer kviser (men kan være alt sukkeret i jula :hilarious:). Ca kl 23 ikveld hadde jeg noen intense kortvarige smertebølger på venstre side nederst i magen/mot lysken. Hadde de vart lengre vet jeg ikke hvor jeg skulle gjort av meg :wideyed: Aner ikke hva noe av det betyr, men kjenner jo at håpet stiger. Veeeldig spent på tempen og gtest imorgen!

94bd9f70b8e3a6bf35822a56fa24f681.jpg

7a90aa631313f4e3c45a303cbd19d5ab.jpg

Dagens test 8dpo. Kan skimte noe, men om det kommer tydelig nok frem på bildet vet jeg ikke. Hadde og et temphopp jeg aldri har hatt tidligere mens jeg temper. Dette er ulidelig spennende [emoji23][emoji23]

94bd9f70b8e3a6bf35822a56fa24f681.jpg

7a90aa631313f4e3c45a303cbd19d5ab.jpg

Dagens test 8dpo. Kan skimte noe, men om det kommer tydelig nok frem på bildet vet jeg ikke. Hadde og et temphopp jeg aldri har hatt tidligere mens jeg temper. Dette er ulidelig spennende [emoji23][emoji23]
Synes jeg skimter noe der ja! :woot:

12dpo og fremdeles blenda tester så forbereder meg på TR

80EE1D52-B29E-4149-9ABA-08CF9C7C0398.jpeg

Hatt tre dager med ganske lik temp nå, blir så forvirret. Noen som vil legge ved en gravid kurve? 8 dpo idag og blendahvit test...

Vedlegg

• A0A02099-0F6D-481B-8C1A-514B138CD029.png
    A0A02099-0F6D-481B-8C1A-514B138CD029.png
    530,2 KB · Visninger: 100
Hatt tre dager med ganske lik temp nå, blir så forvirret. Noen som vil legge ved en gravid kurve? 8 dpo idag og blendahvit test...
Tror ikke du trenger å bekymre deg for lik temp altså :) Googlet «flat post-o temps pregnancy» og så på bilder av kurver - mange som har flere dager med like temperaturer.

Riktig godt nytt år, damer! :talk017

Håper dere har hatt en fin feiring!
Nå er uka vår igang - jeg krysser fingrene for mange fine streker og terminspirer her iløpet av uka :love017 LYKKE TIL!

Back
Topp