⭐️❤️ IKM uke 1 ~ 2018 ❤️⭐️

7 dpo og klarte ikke å vente lenger. Helt blenda selvfølgelig :rolleyes:

Du holdt lengre enn meg, for jeg tester i dag på 5 dpo! Selvfølgelig blenda hvit her også, men vanskelig å ikke teste når man er testegal og har altfor mange tester liggende ;) Sist gang jeg var gravid, fikk jeg faktisk svaksvak positiv billigtest på 8 dpo...

Den sier jo som jeg vet fra før av at man bør vente til minst 10 dpo[emoji4] jeg har ikke planer om å teste enda. Mulig det ryker en på søndag før feiringen[emoji85] men forventer ikke noe positiv test pr idag[emoji16]
Joda, men en eller annen plass der er det en oversikt over prosent sjansen for korrekt svar ;)
Godt vi er flere her som har problemer med å vente ;)

Er vel de 2 siste timene man helst ikke skal drikke noe etter hva jeg har lest/hørt :) Men selvfølgelig holde på urinen lengst mulig.
Kommer an på hvor tidlig du tester. Starter en tidlig kan det være en fordel med 4-5 timers hold.

Har hatt veldig ømme pupper et par dager, men er sikkert bare pms da. Interessant hvor mer var jeg er blitt ovenfor symptomer :)

Håper du slipper å starte det nye året som meg :)

Håper jeg også. Men kjenner null og niks. Har heeelt myke pupper og helt rolige tendenser ellers. Samme som syklusen i okt-november. Sist syklus var et pms-helvete. Så ikke til å bli klok på. Da jeg ble gravid hadde jeg masse murring og stikking... derfor savner jeg det litt.

Trallalaaaa... flere som ikke bør overlates alene med tester? [emoji85][emoji85]
Så hvitt så hvitt.. men bare 6dpo da. Teita
c9a8ad71dd72e5d62bf8ff0e4eea0fb5.jpg

Trallalaaaa... flere som ikke bør overlates alene med tester? [emoji85][emoji85]
Også 3 stykker da gitt :hilarious: Blenda her også foreløpig, satser på strek for oss snart!

Også 3 stykker da gitt :hilarious: Blenda her også foreløpig, satser på strek for oss snart!

Innrømmer veldig lavt at det er en for i går og en i forigårs også [emoji85][emoji85][emoji85]

De ropte. Fra skapet. Så sant som at julenissen finnes.........

Haha! Ser den! Har tatt en, og angret i samme øyeblikk. Tar du tre samtidig, eller på ulike tidspunkt?
6dpo er nok litt tidlig. Jeg er 9dpo. Sist fikk jeg ikke positiv før 11 dpo om kvelden. Hadde egentlig gitt opp da [emoji14] Spar noen til neste uke da ;)

Haha! Ser den! Har tatt en, og angret i samme øyeblikk. Tar du tre samtidig, eller på ulike tidspunkt?
6dpo er nok litt tidlig. Jeg er 9dpo. Sist fikk jeg ikke positiv før 11 dpo om kvelden. Hadde egentlig gitt opp da [emoji14] Spar noen til neste uke da ;)

Var nok veldig tidlig ute med de to andre [emoji85][emoji85]
Men har to igjen - fant en ekstra etter opptelling her om dagen oh har bestilt flere. Såeh. Mandag? [emoji85][emoji23][emoji85]

Hei. Jeg er ny her Jeg har ikm til uka...

Siste mens 6.12 .. el rundt 18.12 tror jeg.. testa pos såvidt en dag bare..

Første pp og tok rfsu test igår og idag og vet ikke helt hva jeg skal tro,fikk svak pos flere ganger. Trodde det kunne være kjemisk
Kjøpte cb idag og tok 4 tester på samme urin.. men kan ikke være mulig dette vel???

Har en gutt fra før som det tok nesten 3 år å få til.. har ny gubbe nå da men...

Vedlegg

• Screenshot_20171230-124954.png
    Screenshot_20171230-124954.png
    545,4 KB · Visninger: 133
Hei. Jeg er ny her Jeg har ikm til uka...

Siste mens 6.12 .. el rundt 18.12 tror jeg.. testa pos såvidt en dag bare..

Første pp og tok rfsu test igår og idag og vet ikke helt hva jeg skal tro,fikk svak pos flere ganger. Trodde det kunne være kjemisk
Kjøpte cb idag og tok 4 tester på samme urin.. men kan ikke være mulig dette vel???

Har en gutt fra før som det tok nesten 3 år å få til.. har ny gubbe nå da men...

Er bare å si gratulerer! :) :)

Back
Topp