Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarte ikke å holde meg jeg heller da8 dpo og blenda som forventa. Fikk første veeeldig svake strek på kvelden 10 dpo sist.
Vis vedlegget 239650
Ser ingenting neiBare for gøy... hvis du vet hvor streken skal være, ser du omrisset av den når du vrir og vender? Ikke skygge, men omriss..
Flink som klarte å la være å teste daWæææ! Holdt på å ryke på en test i morges, men så tok fornuften meg i siste liten[emoji38] 8dpo og eneste symptom er litt stølhet på venstre side av og til, samt denne pulsen:
![]()
Er så spent!!![emoji56]
Ser ingenting nei![]()
Sliter sånn med "el" smerter etter el denne runden. Noen som har erfaring med det? Er 6 dpo bare og hatt det siden 2 dpo ca. Temper og vet godt hvor jeg er i syklusen. Frister veldig å teste men med 1 uke til ikm er det litt vel tidlig [emoji85][emoji85][emoji85]
Jeg også har hatt det litt av og på. Hadde det også forrige pp da jeg hadde kjemisk.Sliter sånn med "el" smerter etter el denne runden. Noen som har erfaring med det? Er 6 dpo bare og hatt det siden 2 dpo ca. Temper og vet godt hvor jeg er i syklusen. Frister veldig å teste men med 1 uke til ikm er det litt vel tidlig [emoji85][emoji85][emoji85]
Så kjedelig å ha det sånn hver syklus. Jeg blir sprø [emoji85] i tillegg har jeg type "ligamentsmerter" på ene siden om jeg skulle snu meg litt for fort. Husker det så godt fra nr 1[emoji23] jeg liker ikke å "søke" symptomer da jeg er redd jeg skal innbille meg noe for så bli skuffet[emoji53]Helt vanlig for meg. Kjenner liksom at eggstokkene jobber og er støle etter at egget er sluppet. De produserer jo mye hormoner, så er vel derfor noen av oss kjenner en delhold ut noen dager til[emoji108]
Jeg også har hatt det litt av og på. Hadde det også forrige pp da jeg hadde kjemisk.
Ja, vi får krysse fingrene for detFår håpe testene viser positivt om noen dager [emoji16] når er det egentlig mulig å få positiv?
Får håpe testene viser positivt om noen dager [emoji16] når er det egentlig mulig å få positiv?
Veldig varierende og kan også være forskjellig for hvert svangerskap.Får håpe testene viser positivt om noen dager [emoji16] når er det egentlig mulig å få positiv?
Håpet er ikke ute, det er mange som ikke får positiv før etter IKM.Er alt håp ute når jeg bare får blenda tester, og IKM er 01.01?Ser ikke noe poeng i å prøve digital en gang?
Er vel de 2 siste timene man helst ikke skal drikke noe etter hva jeg har lest/hørtHører jo at folk venter 4/5 timer og tar ny test. Er det da 4/5 timer uten noe som helst form for drikke/mat etc?[emoji4]
Takk for svar. Greit å ta med seg[emoji85]Er vel de 2 siste timene man helst ikke skal drikke noe etter hva jeg har lest/hørtMen selvfølgelig holde på urinen lengst mulig.
Sjekk ut denne, så får du en pekepinn på hvor sannsynlig det er å få korrekt svar.Takk for svar. Greit å ta med seg[emoji85]
Er det i det hele mulig å få graviditetstegn i uke 2? Jeg måtte jo Google og ser flere skriver det, men jeg har vanskelig for å forstå at det er mulig. Her har kvalmen tatt meg med stormskritt iløpet av dagen og jeg føler meg på en underlig måte gravid. Jeg er helt sikkert ikke det, men er en veldig rar følelse å gå rundt med 2+6[emoji13]