⭐️❤️ IKM uke 1 ~ 2018 ❤️⭐️

Haha! Pupper kan ikke brukes som rettesnor for noe, har jeg skjønt. Det varierer stort fra syklus til syklus. Har mindre vondt enn sist denne syklusen, og det gir meg faktisk litt håp [emoji51] Men ikke spør meg hvorfor.

Litt håp må vi jo få ha[emoji23][emoji23] Om det så er innbilning eller faktiske symptomer. 1 uke til tr her... det går sakte[emoji23][emoji23][emoji23]

Hvilken dpo skal dere begynne å teste på?
Hashtag utålmodig [emoji85]

Vil vente til 10 dpo (nyttårsaften), men får se hvor lenge jeg klarer å holde meg :p Er så utålmodig jeg også!

Vil vente til 10 dpo (nyttårsaften), men får se hvor lenge jeg klarer å holde meg :p Er så utålmodig jeg også!

På nyttårsaften er jeg 7dpo så det blir litt tidlig for meg. Men har en legetime den 3 så da er jeg 10dpo. Innafor å teste den dagen da? Hvis jeg ikke har gått på en smell og testa før da [emoji23][emoji85]

På nyttårsaften er jeg 7dpo så det blir litt tidlig for meg. Men har en legetime den 3 så da er jeg 10dpo. Innafor å teste den dagen da? Hvis jeg ikke har gått på en smell og testa før da [emoji23][emoji85]
Helt innafor å teste 10 dpo :)

Har tenkt å holde meg til nyttårsaften, er da 10 dpo. Men vi får nå se. Har greid meg forbi forrige syklus’ tabbe: å teste på 6 dpo. Det er jo helt meningsløst [emoji16] Lykke til alle utålmodige sjeler [emoji8]

Nyttårsaften! Da er jeg 10dpo... eller kanskje lørdag... [emoji85][emoji23]

Noen som har begynt å teste?
Bruker egentlig å begynne å teste 10dpo, men siden det var litt tvil om når EL var så begynte jeg tidligere. Ble vel 6dpo. "Noe" på testen da, men blenda siden. Entret 9dpo, fremdeles tidlig.

Shit banditt! Skulle ha vareopptelling i lageret og oppdaget at jeg bare har FIRE g-tester igjen!! Og jeg som skal begynne testorama til uka [emoji85][emoji85]

Hvor er det kjappest levering? EBay fra uk?

Shit banditt! Skulle ha vareopptelling i lageret og oppdaget at jeg bare har FIRE g-tester igjen!! Og jeg som skal begynne testorama til uka [emoji85][emoji85]

Oi, det var ikke mange! Nå fikk jeg litt panikk selv og måtte sjekke :p Hadde 8, får bestille noen flere :hilarious: Sist bestilte jeg fra tostreker.no og fikk de dagen etter!

De er raske til å være utenlands ja, men billige-tester, babyplan og lavpris-tester er raskere

Bestilte på eBay fra uk. De har vært kjappe tidligere. Er gjerrig gitt [emoji85][emoji23]
Når det er sagt har jeg tenkt å teste på onsdag før legetime. Da er jeg 10dpo. Satser bare på at den er positiv [emoji23][emoji23][emoji23]
Og går på en smell når den ikke er det..

Tror jeg tester på søndag, da er jeg 12dpo. Får se hvor mye jeg vil porsjonere skuffelsen ut over.

Back
Topp