⭐️❤️ IKM uke 1 ~ 2018 ❤️⭐️

Noen som har begynt symptomjakten nå som det er rolige dager?

5dpo her. Det som teller for er myke pupper med lite ømhet, og høy hvilepuls.
Det som teller mot er at høy hvilepuls kan skyldes at kroppen bekjemper forkjølelse. Og jeg har litt vondt i det ene brystet til tider, da inn mot armhulen. Tidligere har jeg ofte hatt vonde og nokså harde pupper fra el til ikm... men det kan jo også være tilfeldig og avhengig av hormonnivåene akkurat denne syklusen. Var roligere rundt el også :-) Spennende dager!

Noen som har begynt symptomjakten nå som det er rolige dager?

5dpo her. Det som teller for er myke pupper med lite ømhet, og høy hvilepuls.
Det som teller mot er at høy hvilepuls kan skyldes at kroppen bekjemper forkjølelse. Og jeg har litt vondt i det ene brystet til tider, da inn mot armhulen. Tidligere har jeg ofte hatt vonde og nokså harde pupper fra el til ikm... men det kan jo også være tilfeldig og avhengig av hormonnivåene akkurat denne syklusen. Var roligere rundt el også :-) Spennende dager!

Er bare på 2dpo. Men ja. Waiting game. Lurer på hvor lenge jeg greier å holde meg fra å teste.
Og skal jeg ta et glaSs vin i kveld...?

Er bare på 2dpo. Men ja. Waiting game. Lurer på hvor lenge jeg greier å holde meg fra å teste.
Og skal jeg ta et glaSs vin i kveld...?

Hehe. Drikk vin, du. Det har ingen betydning så tidlig uansett. Her drikker jeg til maten og som kos. Blir ikke full eller noe, men er jo lov til å kose seg :-)
Kanskje ventetiden blir litt lettere da. Lykketil![emoji1374][emoji2]

Hehe. Drikk vin, du. Det har ingen betydning så tidlig uansett. Her drikker jeg til maten og som kos. Blir ikke full eller noe, men er jo lov til å kose seg :-)
Kanskje ventetiden blir litt lettere da. Lykketil![emoji1374][emoji2]

Kjørte i går så da tror jeg det blir vin i dag ja :)
Alltid kjedelig å være den eneste edrue når alle andre er kanon.. [emoji85]

Er 3 dpo idag. Får fortsatt "el" smerter innimellom der nede. Håper ikke jeg må gå med den type smerte hele tiden. De er ikke veldig behagelige[emoji85]

1 dpo

5 dpo og hatt milde «kramper»/jobbing i livmorområdet, begynt å få skikkelig krampe en gang hver kveld, småømme nippler. Ganske likt som forrige pp da jeg hadde kjemisk. Veldig spennende! :)

Fikk positiv el test på julaften, dagen etterpå var den negativ ☺️ Litt vanskelig når man er hjemme til jul, men fikk lagt inn noen aksjer. Har hatt en del smerter i forbindelse med el og de er der fortsatt.

Hopper over denne PP pga sykdom (og julebesøk) -.- .. så jeg kan strykes. Går for gull neste PP :rolleyes:

Jeg kan bare fjernes fra listen :) Har nok ikke eggløsning før tidligst i dag. Så da er jeg godt ut i uke 2 jeg da...

5 dpo og hatt milde «kramper»/jobbing i livmorområdet, begynt å få skikkelig krampe en gang hver kveld, småømme nippler. Ganske likt som forrige pp da jeg hadde kjemisk. Veldig spennende! :)

Har du fortsatt ømme brystvorter? Har det jeg og, men nå er det hele puppen så er redd det er fordi tr kommer snart[emoji30]

Har du fortsatt ømme brystvorter? Har det jeg og, men nå er det hele puppen så er redd det er fordi tr kommer snart[emoji30]
Nei, det har egentlig forsvunnet mer eller mindre. Forrige pp var de syyykt ømme fra rett før EL og langt utover, så aner ikke hva jeg skal legge i det at de verken har vært veldig ømme denne pp’en og det ikke varte særlig lenge :bored:

Med mitt første barn hadde jeg ømme bryster fra 2dpo! Nå fra 4 dpo, men forrige pp hadde jeg ømme 1 uke før tr... Skulle ønske det var en fasit altså... så slapp vi å lure så fælt!

Med mitt første barn hadde jeg ømme bryster fra 2dpo! Nå fra 4 dpo, men forrige pp hadde jeg ømme 1 uke før tr... Skulle ønske det var en fasit altså... så slapp vi å lure så fælt!

Haha! Pupper kan ikke brukes som rettesnor for noe, har jeg skjønt. Det varierer stort fra syklus til syklus. Har mindre vondt enn sist denne syklusen, og det gir meg faktisk litt håp [emoji51] Men ikke spør meg hvorfor.

Skulle så aboslutt vært en fasit ja! Man blir jo smårar av å gå og analysere alle symptomer og eventuelt mangel på symptomer :hilarious: Klarer jo ikke å la være heller :facepalm:

Back
Topp