❤Uke 12❤

Hvor mange dpo er dere i dag? Og når bjunner dere og teste (g-testing) ?[emoji4]
Jeg er 4 dpo i dag, og begynner og teste 9 dpo[emoji4]
Jeg tror jeg er 1dpo, begynner testinga 10dpo.

8db465ce7ca6f3fa93f4e0e2e2419c3a.jpg

Satser på å få lagt inn noen aksjer når sambo kommer hjem nå, de siste testene er tatt i kveld [emoji4]

8db465ce7ca6f3fa93f4e0e2e2419c3a.jpg

Satser på å få lagt inn noen aksjer når sambo kommer hjem nå, de siste testene er tatt i kveld [emoji4]
Ble skikkelig positiv fra veldig negativ test :) ikke ofte det er så stort hopp.

Jeg er 9 dpo i dag. Forrige syklusen min var på 25 og den før der var på 28. Så jeg skreiv meg opp på ikm den 21 mars og tok utgangspunkt i 28 dager. Men jeg trur at jeg hadde EL den 4 i stedet for den 7 så trur at denne mnd også blir på 25 dager. Så enten har jeg ikm til lørdag eller til tirsdag. Får nå bare vente å se. Men har ikke så stor trua på det pga at jeg vi ikke fikk lagt inn no særlig med aksjer denne mnd pga at jeg lå rett ut med migrene:/ men hvis denne pp blir på 25 dager så har jeg fortsatt mulighet til å få en desember baby:) da blir det i såkalt en romjulsbaby:)

Jeg trodde EL var på lørdag men ifølge FF hadde jeg det på torsdag, så er nå 4dpo.

Så bra at du var kommet lenger da:) når skal du teste? :happy:
Blir 10dpo jeg tester og da er det vel søndag 19.mars, hvis ingenting forandrer seg :)

Da har jeg kjøpt inn tester [emoji1] 3dpo i dag men skal vente til symptomer begynner å komme [emoji4] håper de vil komme [emoji7] er så baby sjuk, kjenner 3 stk som skal ha om 5 uker, 1mnd og 2mnd. Og fikk vite i går at ei til skal ha [emoji45]

MammaTilToPrinserOgPrøver - pp7 - Barn nr 3 - El 08.03?? - IKM 23.03 [emoji4] har vært kluss denne pp pga feber så mulig jeg er 17 dpo idag! Skal teste i morgen.. er den negativ da går jeg ut i fra at el ble utsatt (ff mener det) og da var el 08.03 :)

Ble skikkelig positiv fra veldig negativ test :) ikke ofte det er så stort hopp.

Ja, ble det. Rart [emoji848] Men ble lagt inn aksjer igår, så satser på at det blir denne pp. Selv om den ser litt positiv ut enda?
Testene er fra igår kveld, dag tidlig og i kveld

4e1bf1a9c5c9a1e2a4ae92e56dd1a2e2.jpg

Ja, ble det. Rart [emoji848] Men ble lagt inn aksjer igår, så satser på at det blir denne pp. Selv om den ser litt positiv ut enda?
Testene er fra igår kveld, dag tidlig og i kveld

4e1bf1a9c5c9a1e2a4ae92e56dd1a2e2.jpg
Jeg bruker å ha positiv test i to dager (denne gangen tre). EL kommer mellom 24-48 timer etter første positive test. Jeg også fikk litt uvanlig stort hopp fra negativ til positiv test denne gangen. Bare fortsett aksjelegginga ;)

Negativ test idag så da ble el helt klart utsatt og ny ikm er da 23.03. Såååå får henge her inne med dere ei stund :)

Jeg bruker å ha positiv test i to dager (denne gangen tre). EL kommer mellom 24-48 timer etter første positive test. Jeg også fikk litt uvanlig stort hopp fra negativ til positiv test denne gangen. Bare fortsett aksjelegginga ;)

Ja. Får satse på litt aksjelegging ikveld også [emoji16]

2. Mnd på rad hvor jeg blør litt rundt CD 20. ifølge app var EL rundt CD 15, bruker å ha syklus på ca 27/28 dager. Hva kan det være? Fikk lagt inn aksjer på CD 13 og 15.

Denne månaden har det dessverre ikke blitt lagt in så masse aksjer, så jeg føler det er lite håp denne gangen :( Men man veit jo aldrig :P

Denne månaden har det dessverre ikke blitt lagt in så masse aksjer, så jeg føler det er lite håp denne gangen :( Men man veit jo aldrig :p
Da jeg ble gravid med jenta vår (ikke aktiv prøving, lot det stå til), så hadde vi sex 3 ganger den mnd :p fulgte ikke med på el eller noe, så håpet er der uansett ;)

Da jeg ble gravid med jenta vår (ikke aktiv prøving, lot det stå til), så hadde vi sex 3 ganger den mnd [emoji14] fulgte ikke med på el eller noe, så håpet er der uansett ;)
Sånn vi var å når vi fikk gutten og, er litt sånn nå å men har en app som vil vise omtrent EL [emoji4] så haster ikke [emoji4] men et bare på pp1 enda da [emoji12]

Sånn vi var å når vi fikk gutten og, er litt sånn nå å men har en app som vil vise omtrent EL [emoji4] så haster ikke [emoji4] men et bare på pp1 enda da [emoji12]
Skulle ønske jeg hadde det sånn nå også, men vil ha to tette og er allerede i pp6 (det gikk fort:eek:) så har testet etter EL denne gangen:)

Har en følelse på at noe er på gang.. murrer i nedre del av magen og ilinger i lysken og venstre hoft! Dette i lyske og hoft har jeg ikke kjent siden jeg gikk gravid med minstemann [emoji87] håper virkelig det er noe! [emoji56]

Back
Topp