Jeg tror jeg er 1dpo, begynner testinga 10dpo.Hvor mange dpo er dere i dag? Og når bjunner dere og teste (g-testing) ?[emoji4]
Jeg er 4 dpo i dag, og begynner og teste 9 dpo[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror jeg er 1dpo, begynner testinga 10dpo.Hvor mange dpo er dere i dag? Og når bjunner dere og teste (g-testing) ?[emoji4]
Jeg er 4 dpo i dag, og begynner og teste 9 dpo[emoji4]
Ble skikkelig positiv fra veldig negativ test ikke ofte det er så stort hopp.
Satser på å få lagt inn noen aksjer når sambo kommer hjem nå, de siste testene er tatt i kveld [emoji4]
Så bra at du var kommet lenger da når skal du teste?Jeg trodde EL var på lørdag men ifølge FF hadde jeg det på torsdag, så er nå 4dpo.
Blir 10dpo jeg tester og da er det vel søndag 19.mars, hvis ingenting forandrer segSå bra at du var kommet lenger da når skal du teste?
Ble skikkelig positiv fra veldig negativ test ikke ofte det er så stort hopp.
Jeg bruker å ha positiv test i to dager (denne gangen tre). EL kommer mellom 24-48 timer etter første positive test. Jeg også fikk litt uvanlig stort hopp fra negativ til positiv test denne gangen. Bare fortsett aksjeleggingaJa, ble det. Rart [emoji848] Men ble lagt inn aksjer igår, så satser på at det blir denne pp. Selv om den ser litt positiv ut enda?
Testene er fra igår kveld, dag tidlig og i kveld
Jeg bruker å ha positiv test i to dager (denne gangen tre). EL kommer mellom 24-48 timer etter første positive test. Jeg også fikk litt uvanlig stort hopp fra negativ til positiv test denne gangen. Bare fortsett aksjelegginga
Da jeg ble gravid med jenta vår (ikke aktiv prøving, lot det stå til), så hadde vi sex 3 ganger den mnd fulgte ikke med på el eller noe, så håpet er der uansettDenne månaden har det dessverre ikke blitt lagt in så masse aksjer, så jeg føler det er lite håp denne gangen Men man veit jo aldrig
Sånn vi var å når vi fikk gutten og, er litt sånn nå å men har en app som vil vise omtrent EL [emoji4] så haster ikke [emoji4] men et bare på pp1 enda da [emoji12]Da jeg ble gravid med jenta vår (ikke aktiv prøving, lot det stå til), så hadde vi sex 3 ganger den mnd [emoji14] fulgte ikke med på el eller noe, så håpet er der uansett
Skulle ønske jeg hadde det sånn nå også, men vil ha to tette og er allerede i pp6 (det gikk fort) så har testet etter EL denne gangenSånn vi var å når vi fikk gutten og, er litt sånn nå å men har en app som vil vise omtrent EL [emoji4] så haster ikke [emoji4] men et bare på pp1 enda da [emoji12]