Nøttelita
Gift med forumet
Julegavene 2019
Vårspirene 2021
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
Ikm 20 mars, pp 4 etter dødfødtsel ved termin.
Åå. Så utrolig trist <3 krysser fingrene for deg denne pp <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikm 20 mars, pp 4 etter dødfødtsel ved termin.
Jeg forventer den ikke før på søndag, men fikk positiv el test i dag, så nærmer seg el allerede. Kjenner også ilinger i venstre eggstokk, ubehagelig å leMange som har hatt el ennå? Her kjennes det ut som det nærmer seg heldigvis kommer gubben hjem i morgen, håper det holder.
Er vel rundt den 10-ende jeg skal ha den, men har ikke peiling [emoji23] får bare håpe at gutten min sin spysjuke ikke gir en dempe på vår første pp [emoji23]Mange som har hatt el ennå? Her kjennes det ut som det nærmer seg heldigvis kommer gubben hjem i morgen, håper det holder.
Mange som har hatt el ennå? Her kjennes det ut som det nærmer seg heldigvis kommer gubben hjem i morgen, håper det holder.
Krysser fingrene for at dere får lagt inn noen aksjer[emoji2][emoji106]Da trur jeg faktisk at el har kommet [emoji1] fikk så intens smerte på høyre side isted. Var som noen tok tak og klemte par ganger hardt.. Får bare håpe at vi får muligheten nå da, siden 4 åringen har fått omgangsyken [emoji20]
Ikke i kveld nei [emoji20] ligger i sengen med 4 åringen og gubben er henvist til sofaen siden han skal på jobb i morgen. Håper på en bedre dag i morgen [emoji4]Krysser fingrene for at dere får lagt inn noen aksjer[emoji2][emoji106]
Huff, stakkars liten! God bedring til mini[emoji177][emoji177]Ikke i kveld nei [emoji20] ligger i sengen med 4 åringen og gubben er henvist til sofaen siden han skal på jobb i morgen. Håper på en bedre dag i morgen [emoji4]
Jeg har hatt med fikk ikke lagt inn så mye aksjer da jeg blei liggende med migrene de dageneMange som har hatt el ennå? Her kjennes det ut som det nærmer seg heldigvis kommer gubben hjem i morgen, håper det holder.
Test gjerne senere i dag også, fordi LH hormonet stiger utover dagen, og kan være svak om morgenen, for de fleste. Men er el idag så er det 1dpo imorgenDen sterke tatt i natt, og den svake idag tidlig første pp med tester, men da ser det ut som EL kanskje skjer idag og jeg er 1dpo imorgen,eller?
Jeg hørte egentlig til uke 11 en stund pga kort syklus, men slik det ser ut nå så er ikm 21/3
Tenkte jeg skulle ta en test nå snart, bare ordne mat til lille først legger nok inn bilde her av den uansett hvordan den ser ut, for å få litt synspunkterTest gjerne senere i dag også, fordi LH hormonet stiger utover dagen, og kan være svak om morgenen, for de fleste. Men er el idag så er det 1dpo imorgen
Det er jo det forumet er tilTenkte jeg skulle ta en test nå snart, bare ordne mat til lille først legger nok inn bilde her av den uansett hvordan den ser ut, for å få litt synspunkter
Hmm, halve streken er like sterk som kontrollstreken? (beklager elendig bilde, enklere å se i virkeligheten). Halve streken er svakere enn kontrollstreken hjelp?Det er jo det forumet er til
Øøøh, øverste fra morgenen og nederst fra nåDet er jo det forumet er til