❤Uke 12❤

Mange som har hatt el ennå? Her kjennes det ut som det nærmer seg :) heldigvis kommer gubben hjem i morgen, håper det holder.

Mange som har hatt el ennå? Her kjennes det ut som det nærmer seg :) heldigvis kommer gubben hjem i morgen, håper det holder.
Jeg forventer den ikke før på søndag, men fikk positiv el test i dag, så nærmer seg el allerede. Kjenner også ilinger i venstre eggstokk, ubehagelig å le :p

Er vel rundt den 10-ende jeg skal ha den, men har ikke peiling [emoji23] får bare håpe at gutten min sin spysjuke ikke gir en dempe på vår første pp [emoji23]

Da trur jeg faktisk at el har kommet [emoji1] fikk så intens smerte på høyre side isted. Var som noen tok tak og klemte par ganger hardt.. Får bare håpe at vi får muligheten nå da, siden 4 åringen har fått omgangsyken [emoji20]

Dag 2 med positiv test, i dag kom streken utrolig fort. El blir noen dager før tiden denne gangen.
IMG_5450.JPG

Da trur jeg faktisk at el har kommet [emoji1] fikk så intens smerte på høyre side isted. Var som noen tok tak og klemte par ganger hardt.. Får bare håpe at vi får muligheten nå da, siden 4 åringen har fått omgangsyken [emoji20]
Krysser fingrene for at dere får lagt inn noen aksjer[emoji2][emoji106]

Krysser fingrene for at dere får lagt inn noen aksjer[emoji2][emoji106]
Ikke i kveld nei [emoji20] ligger i sengen med 4 åringen og gubben er henvist til sofaen siden han skal på jobb i morgen. Håper på en bedre dag i morgen [emoji4]

Den sterke tatt i natt, og den svake idag tidlig:) første pp med tester, men da ser det ut som EL kanskje skjer idag og jeg er 1dpo imorgen,eller? :)
Jeg hørte egentlig til uke 11 en stund pga kort syklus, men slik det ser ut nå så er ikm 21/3 :)

Vedlegg

• _20170310_020212.JPG
    _20170310_020212.JPG
    475,2 KB · Visninger: 99
  • _20170310_094908.JPG
    _20170310_094908.JPG
    529,1 KB · Visninger: 105
Den sterke tatt i natt, og den svake idag tidlig:) første pp med tester, men da ser det ut som EL kanskje skjer idag og jeg er 1dpo imorgen,eller? :)
Jeg hørte egentlig til uke 11 en stund pga kort syklus, men slik det ser ut nå så er ikm 21/3 :)
Test gjerne senere i dag også, fordi LH hormonet stiger utover dagen, og kan være svak om morgenen, for de fleste. Men er el idag så er det 1dpo imorgen :)

Test gjerne senere i dag også, fordi LH hormonet stiger utover dagen, og kan være svak om morgenen, for de fleste. Men er el idag så er det 1dpo imorgen :)
Tenkte jeg skulle ta en test nå snart, bare ordne mat til lille først :) legger nok inn bilde her av den uansett hvordan den ser ut, for å få litt synspunkter :p

Tenkte jeg skulle ta en test nå snart, bare ordne mat til lille først :) legger nok inn bilde her av den uansett hvordan den ser ut, for å få litt synspunkter :p
Det er jo det forumet er til ;) :D

Blir stille fra meg på testfronten for jeg kommer ikke til å teste meg så mye Kommer vel ikke til å teste meg før jeg har symptomer [emoji4] men forstår dere godt at dere tester dere ofte [emoji7] er ønsket der så er det der [emoji4] her så er det ikke bare jeg og mannen min som et ivrig på et barn til, men faktisk gutten min på 4 år [emoji23] var så uvel i magen i sted og måtte si at jeg ble måtte på do opptil flere ganger. Da kommer det fra 4 åringen, har du baby i magen? Måtte bare si nei, bare vondt i magen [emoji4] åja, kom det tilbake med et trist ansikt. Han har så lyst på en lillebror [emoji23]

Det er jo det forumet er til ;) :D
Hmm, halve streken er like sterk som kontrollstreken? (beklager elendig bilde, enklere å se i virkeligheten). Halve streken er svakere enn kontrollstreken :eek: hjelp? :p

Vedlegg

• _20170310_154654.JPG
    _20170310_154654.JPG
    563,5 KB · Visninger: 95
Back
Topp