❤Ikm uke 34❤

EL er offisielt over her og tenker jeg er på 1 DPO idag :rolleyes: Igår hadde jeg litt spotting på papiret og en liten blødning under/etter sengekos. Men håper det bare er el som markerte seg og at jeg slipper alle de mellomblødningene jeg har hatt i dpo land tidligere. Skal ihvertfall begynne med Wild Yam i kveld og fortsetter på Bidro hele syklusen :D Litt sår nedetil nå så skal ikke stå på innsatsen siste 5 dagene :p:hilarious:

Mellomblødninger i dpo-land kan tyde på lavt progesteronnivå. Har du undersøkt dette før?

Ikke meningen å blande meg, men tenkte jeg bare skulle nevne det [emoji5]
 
Mellomblødninger i dpo-land kan tyde på lavt progesteronnivå. Har du undersøkt dette før?

Ikke meningen å blande meg, men tenkte jeg bare skulle nevne det [emoji5]

Nei kjære jeg blir kjempeglad for innspill :D :Heartpink Er jo veldig frustrert over dette selv :( Men har vært igjennom fertilitetsutredning ifh til IVF i fjor og hadde de samme blødningene da. Har også gått til privat gyn for å sjekke ut dette spesielt og de sier igjen og igjen at de ikke er bekymret men.. :(:confused::wideyed:
 
Nei kjære jeg blir kjempeglad for innspill :D :Heartpink Er jo veldig frustrert over dette selv :( Men har vært igjennom fertilitetsutredning ifh til IVF i fjor og hadde de samme blødningene da. Har også gått til privat gyn for å sjekke ut dette spesielt og de sier igjen og igjen at de ikke er bekymret men.. :(:confused::wideyed:

Da har de sikkert undersøkt det! Har du prøvd progesterontilskudd mot blødningene?

Lykke til denne pp! [emoji8]
 
Nei tror ikke det, det må man få av lege eller? :happy:

Ja, wild yam er jo progesteron, men det er veldig lite. Progesteronstøtte i form av Litinus eller Crinone rekvireres av lege/gyn.

Det gis ofte i de tilfeller der man sliter med å bli gravid eller har gjentatte kjemiske eller SA før uke 10. Er helt ufarlig med for mye progesteron, men er vanskelig å forbli/bli gravid med lave verdier.
 
Ja, wild yam er jo progesteron, men det er veldig lite. Progesteronstøtte i form av Litinus eller Crinone rekvireres av lege/gyn.

Det gis ofte i de tilfeller der man sliter med å bli gravid eller har gjentatte kjemiske eller SA før uke 10. Er helt ufarlig med for mye progesteron, men er vanskelig å forbli/bli gravid med lave verdier.

Jeg har prøvd crinone, det sorte man setter i skjeden ikke sant? Ikke prøvd det lenge da grunnet videre oppfølgning på riksen som ikke ønsket at jeg brukte det. Skal ringe gyn og høre om det kan være aktuelt å prøve det igjen :rolleyes: Takk:Heartblue
 
Er vel per definisjon 1 dpo i dag. Nå ser jeg litt fram til å begynne på jobb på mandag, så jeg slipper å føle på denne ventingen!
 
33431BFC-7C7F-4038-A924-BC6E033996DE.jpeg

Rar kurve denne mnd. Og kroppen sier noe Anna som at det ikkje et egg denna mnd. Er eg totalt sprø ?
 
Endelig peak! Da blir vel el i morgen eller dagen etter håper jeg.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180809-140607_Gallery.jpg
    Screenshot_20180809-140607_Gallery.jpg
    550,8 KB · Visninger: 75
Hei! Tester etter eggløsning og den skal i følge FLO appen, være i dag. Har testet siden CD10 og kun fått blenda tester, men i dag ser jeg antydning til strek nr 2. Kan det hende eggløsning er litt forsinket ? Noen som har erfaring med disse testene ? (Tester fra normal). Første gang jeg tester etter EL [emoji85]
IMG_2781.jpg
 
Glow appen sier 1 dpo i dag. Endelig dpo! Men burde hatt en runde i dag også. Men får han nok ikke med meg. Er det sjans for meg? El i går og sex de tre siste kveldene..
 
Hei! Tester etter eggløsning og den skal i følge FLO appen, være i dag. Har testet siden CD10 og kun fått blenda tester, men i dag ser jeg antydning til strek nr 2. Kan det hende eggløsning er litt forsinket ? Noen som har erfaring med disse testene ? (Tester fra normal). Første gang jeg tester etter EL [emoji85]Vis vedlegget 270070
Appen er ingen garanti på at du har eggløsning. Du må stole på LH testane. Det er sikker noe på gang når du ser forandring på testane.
 
Back
Topp