❤Ikm uke 34❤

Hei! Tester etter eggløsning og den skal i følge FLO appen, være i dag. Har testet siden CD10 og kun fått blenda tester, men i dag ser jeg antydning til strek nr 2. Kan det hende eggløsning er litt forsinket ? Noen som har erfaring med disse testene ? (Tester fra normal). Første gang jeg tester etter EL [emoji85]Vis vedlegget 270070

Disse testene er skikkelig dårlige synes jeg. Brukte de sist pp og fikk aldri positive tester, så bare litt sterkere strek et par dager (da jeg tror EL var). Denne pp har jeg brukt babyplan strimlene, og dyppet en strimmel fra normal i den samme urinen som jeg fikk klart positiv test fra babyplan - den fra normal var ikke positiv i det hele tatt!
 
Disse testene er skikkelig dårlige synes jeg. Brukte de sist pp og fikk aldri positive tester, så bare litt sterkere strek et par dager (da jeg tror EL var). Denne pp har jeg brukt babyplan strimlene, og dyppet en strimmel fra normal i den samme urinen som jeg fikk klart positiv test fra babyplan - den fra normal var ikke positiv i det hele tatt!

Årh. Det er jo typisk. Da skal jeg huske det til neste Pp. (Håper det ikke blir en)[emoji28] får håpe jeg treffer EL likevel [emoji23][emoji322]
 
Glow appen sier 1 dpo i dag. Endelig dpo! Men burde hatt en runde i dag også. Men får han nok ikke med meg. Er det sjans for meg? El i går og sex de tre siste kveldene..
Du har nok ditt på det tørre ja [emoji16]. Noen millioner som står klare til å borre seg vei [emoji6]
 
Hurra! Endeleg maksimal på monitoren i dag!! Her er det berre til å køyra på! [emoji16] Lykke til med EL-jakta alle saman.
 

Vedlegg

  • Image1533879711.496874.jpg
    Image1533879711.496874.jpg
    94,1 KB · Visninger: 68
Hvordan går det med deg da?
Joa, skal være 4dpo i dag men er usikker. Skikkelig spreng nedentil i går slik plutselig. Kjennes ut som rugekassa skulle dette ut hehe.. Men ikke el slim. Så skjønner egentlig ikke noe denne runden jeg...
 
IMG_0318.JPG


Klarer ikke å se om denne er negativ eller positiv[emoji85] men EL nærmer seg nok[emoji5] får teste igjen i kveld[emoji4]
 
Jeg synes den ser positiv ut. :) jeg sitter og holder meg for å teste igjen selv nå. :knegg:

Bra du og synes det[emoji5]
Haha ja er ikke lett å måtte samle opp all denne urinen[emoji23] jeg må drikke mye for å ikke bli så svimmel så da må jeg holde meg leeeenge for at urinen ikke skal være utvanna[emoji1]
 
Jeg er egentlig med her men denne pp faller nok i grus da jeg skal til hysteroskopi på tirsdag, er da sånn ca 6 dpo!
Det ødeleggwr vel sjansen om det skulle ha skjedd en befruktning?
Dette er siste del av utredningen ifm hab abort (de mistenker polypper) , og jeg ringte og spurte om utsettelse, men da måtte jeg vente helt til nov [emoji853]
Så jeg må bare ta den, men det plager meg litt å tenke på at det kanskje spolerer en evt spire.. [emoji58]

Hva hadde du gjort?
 
Kan flytte IKM til 24.08.

Skal til gynekologen til uka for kontroll, spent på hva jeg kommer ut derfra med.
 
Jeg er egentlig med her men denne pp faller nok i grus da jeg skal til hysteroskopi på tirsdag, er da sånn ca 6 dpo!
Det ødeleggwr vel sjansen om det skulle ha skjedd en befruktning?
Dette er siste del av utredningen ifm hab abort (de mistenker polypper) , og jeg ringte og spurte om utsettelse, men da måtte jeg vente helt til nov [emoji853]
Så jeg må bare ta den, men det plager meg litt å tenke på at det kanskje spolerer en evt spire.. [emoji58]

Hva hadde du gjort?

Hmmmm... Ikkje lett! Trur eg ville ha spurt gynekologen du skal til om råd om det går. Eventuelt fastlegen din om det er enklare. Er jo kjipt å øydelegga for ein eventuell spire om det skulle ha klaffa. Kva er det dei gjer under hysteroskopi?
 
Hei! Tester etter eggløsning og den skal i følge FLO appen, være i dag. Har testet siden CD10 og kun fått blenda tester, men i dag ser jeg antydning til strek nr 2. Kan det hende eggløsning er litt forsinket ? Noen som har erfaring med disse testene ? (Tester fra normal). Første gang jeg tester etter EL [emoji85]Vis vedlegget 270070

EL er nok forsinket ift det Flo mener. Hvilken CD er du på nå da? Jeg har ikke erfaring med de testene, men teststreken skal jo være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken[emoji4] den dagen du nesten er positiv så ville jeg testet 2-3 ganger om dagen helt til den ble negativ igjen[emoji4]
 
Jeg er egentlig med her men denne pp faller nok i grus da jeg skal til hysteroskopi på tirsdag, er da sånn ca 6 dpo!
Det ødeleggwr vel sjansen om det skulle ha skjedd en befruktning?
Dette er siste del av utredningen ifm hab abort (de mistenker polypper) , og jeg ringte og spurte om utsettelse, men da måtte jeg vente helt til nov [emoji853]
Så jeg må bare ta den, men det plager meg litt å tenke på at det kanskje spolerer en evt spire.. [emoji58]

Hva hadde du gjort?

Hvorfor mistenker de polypper? Er det etter en SA/MA? For hvis det er det kan det være litt rester som vil bli skylt ut ved neste mens. Det skjedde med meg.

Hvis det er «noe» på livmorslimhinnen din er det svært lite sannsynlig at du er gravid. Polypper fungerer nesten som en spiral og forhindrer at egget fester seg, eller hvis det fester seg på polyppen vil graviditeten gå til grunne. Så dårlige odds!

Håper de har gode grunner til hysteroskopien - ikke bare pga. rutine. Hvis de har det ville jeg gjennomført det. Dersom det er polypper må du jo fjernet disse asap. Da er det bedre å ikke kaste vekk flere pp. Lykke til! [emoji173]️
 
Back
Topp