❤Ikm uke 34❤

EL er nok forsinket ift det Flo mener. Hvilken CD er du på nå da? Jeg har ikke erfaring med de testene, men teststreken skal jo være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken[emoji4] den dagen du nesten er positiv så ville jeg testet 2-3 ganger om dagen helt til den ble negativ igjen[emoji4]

Er på CD16 i dag. Tok disse to i dag tidlig.
IMG_2805.JPG
aner ikke hvordan jeg skal tolke den fra A1(den fra normal var ikke ikke så veldig bra[emoji28]).
 
Er på CD16 i dag. Tok disse to i dag tidlig. aner ikke hvordan jeg skal tolke den fra A1(den fra normal var ikke ikke så veldig bra[emoji28]).

Sånn ser de testene jeg har tatt ut:


Oppe til venstre: tatt CD14 kl 15:00
Oppe til høyre: tatt CD 15 kl 14:50
Nede til venstre: tatt CD16 kl 20:40
Nede til høyre: tatt i dag CD 17 kl 07:30

Åh hallo i luken! Da vet jeg at jeg aldri skal kjøpe de testene![emoji15] jeg synes din A1 så neeeesten positiv ut, mulig den blir sterkere neste gang du tester, i ettermiddag eller ikveld[emoji4]
 
IMG_0321.JPG

Denne er hvertfall positiv[emoji1] og Flo appen har flyttet IKM til mandag 27.aug, men Glow har IKM på lørdag 25.aug og womanlog på søndag 26.aug[emoji23] ikke lett å bli klok på, men jeg holder meg i denne ikmgruppa jeg[emoji5]
 
Vis vedlegget 270311
Denne er hvertfall positiv[emoji1] og Flo appen har flyttet IKM til mandag 27.aug, men Glow har IKM på lørdag 25.aug og womanlog på søndag 26.aug[emoji23] ikke lett å bli klok på, men jeg holder meg i denne ikmgruppa jeg[emoji5]
Derfor jeg bare holder meg til en sånn app i tillegg til ff[emoji4][emoji23] Er bare koselig at du blir[emoji4]
 
Åh hallo i luken! Da vet jeg at jeg aldri skal kjøpe de testene![emoji15] jeg synes din A1 så neeeesten positiv ut, mulig den blir sterkere neste gang du tester, i ettermiddag eller ikveld[emoji4]

De var veldig billig, derfor jeg kjøpte de. Men skal skal styre unna de neste gang [emoji28] jeg løp ut på apoteket og kjøpte en pakke med A1, så nå bruker jeg bare de. Sykt at det kan være så store forskjeller på tester. Men så lenge jeg får eggløsning så er jeg egentlig fornøyd [emoji23]
 
De var veldig billig, derfor jeg kjøpte de. Men skal skal styre unna de neste gang [emoji28] jeg løp ut på apoteket og kjøpte en pakke med A1, så nå bruker jeg bare de. Sykt at det kan være så store forskjeller på tester. Men så lenge jeg får eggløsning så er jeg egentlig fornøyd [emoji23]
Jeg er veldig fornøyd med A1 sine tester. både eggløsningstester og graviditetstestene:)
 
Hmmmm... Ikkje lett! Trur eg ville ha spurt gynekologen du skal til om råd om det går. Eventuelt fastlegen din om det er enklare. Er jo kjipt å øydelegga for ein eventuell spire om det skulle ha klaffa. Kva er det dei gjer under hysteroskopi?

Ja jeg skal spørre når jeg kommer dit!
De fører et kamera opp gjennom skjeden og inn i livmoren for å se på forholdene der+her mistenker de polypp(er).
Så når de begynner å rote inni der ser jeg ikke for meg at det blir noe av det evt egget! :-/
Men nå sies det jo at polypp mest sanns hindrer det i å feste seg uansett og det er jo denne de skal fjerne evt, så sannsynligheten for at det skulle gå bra nå er kanskje ikke så stor..
Men du vet, disse tankene om alle mulige scenarier...
 
Hvorfor mistenker de polypper? Er det etter en SA/MA? For hvis det er det kan det være litt rester som vil bli skylt ut ved neste mens. Det skjedde med meg.

Hvis det er «noe» på livmorslimhinnen din er det svært lite sannsynlig at du er gravid. Polypper fungerer nesten som en spiral og forhindrer at egget fester seg, eller hvis det fester seg på polyppen vil graviditeten gå til grunne. Så dårlige odds!

Håper de har gode grunner til hysteroskopien - ikke bare pga. rutine. Hvis de har det ville jeg gjennomført det. Dersom det er polypper må du jo fjernet disse asap. Da er det bedre å ikke kaste vekk flere pp. Lykke til! [emoji173]️

De mistenker polypp ja, etter ul i forbindelse med utredningen.
Har hatt flere mens etter siste abort så den kan jo være borte nå, men den kan også ha vært der gjennom alle abortene..
gudene veit!
Jeg må bare ta den undersøkelsen og håpe at de finner noe de kan fjerne! Da føler jeg at jeg stiller sterkere til de påfølgene pp’ene!
Herrejesus, så mye rart man må forholde seg til når man prøver..
 
Da er jeg 5 dpo såre bryst på siden begge. Aldri hatt før og det murrer. Skal ned til nabo venninna vi skal ut og kose oss med mat og vin. Testa no og negativ er ikkje redd for par vin glass da.
 
Er i dpo-land ett sted men aner ikke hvor for øyeblikket. Føler meg overhodet ikke gravid og tror jeg har bomma med påfyll så denne runden har nok gått skeis...
 
IMG_1537.JPG


Nederste er fra i kveld i 20 tiden fortsatt innenfor 5 min avlesningstid. De andre fra i går og i morges. Hva syns dere? Pos?

Murringer nå. Så eggløsning i natt eller i morgen kanskje?
 
Max på cb digital idag, så da er EL i morgen :)
 
Back
Topp