❤Ikm uke 34❤

Her er testene fra make sure tørket
IMG_0353.JPG
er så stille her, så bidrar med litt bilder i dag[emoji23]
 
Jeg synes kanskje jeg kan skimte noe. [emoji4] Men hvis du hadde EL onsdag forrige uke så er du vel bare 5 dpo i dag? Da skal det vel ikke være mulig å se noe?

Det er det jeg tenker, umulig at det er en gravid strek. Men det er en strek der
 
Jeg er i Hellas, så tiden flyr. Er vel 4 dpo i dag. Burde være optimale forhold da.:) Masse avslapning, litt rolig trim og sunn middelhavsmat. Bare litt godterier innimellom da.
 
Du trykker på + tegnet på venstre side når du skriver et innlegg. Der kommer det opp to alternativer kamera eller bildearkiv[emoji5]
 
jeg røyk på en testesmell i morgen siden jeg har fått positiv på 6dpo før men den var ganske hvit. regnet nesten med det egentlig[emoji23] men er jo tidlig så alt er mulig. men får ikke testet mer før jeg får lønning på fredag så enn så lenge så må jeg ta på meg tålmodighetshatten[emoji23]
 
Tok en til make sure tidlig test nå, den streken er sterkere.. Nå begynner jeg å lure litt. Ut i fra el tester var den sterkest på forrige onsdag. Så jeg har regnet meg som 5 dpo, maks 6 dpo
IMG_0356.JPG
flere som ser? Den nederste er tatt nylig
 
Ser lett!
Og jeg er ikke no god på det egentlig..

Jeg går også hos Vibeke btw [emoji5]

Er helt satt ut[emoji5] Lurer på om dette er babystrek [emoji15] Vibeke var på fredag helt sikker på at det hadde skjedd en befruktning, hun kjente det på nyrepulsen [emoji5] Hun ble helt satt og sa at hun ikke så den komme. Men at det fester seg så tidlig som 4 dpo og så starter hcg produksjon umiddelbart? Er egentlig ikke mer enn 5 dpo altså .. så gøy at du også går hos henne! Hvor i syklus er du nå?
 
Back
Topp