❤Ikm uke 34❤

Tok en til make sure tidlig test nå, den streken er sterkere.. Nå begynner jeg å lure litt. Ut i fra el tester var den sterkest på forrige onsdag. Så jeg har regnet meg som 5 dpo, maks 6 dpo Vis vedlegget 270637 flere som ser? Den nederste er tatt nylig

Jeg ser strek der [emoji2][emoji119] Så spennende! Krysser fingrene for deg!
 
Det sier jeg til meg selv også, men ryker like fullt på en smell måned etter måned[emoji85]

[emoji23] ikke lett å holde seg når man ser andre får strek 6-7dpo. De make sure testene du bruker, har du kjøpt de fra eBay?
 
[emoji23] ikke lett å holde seg når man ser andre får strek 6-7dpo. De make sure testene du bruker, har du kjøpt de fra eBay?

Det var Lusemus 71 som fikk meg på kjøret [emoji6] Kjøpte 10 pk på komplett apotek når det var 40 %. Vanligvis bruker jeg babyplan sine tester og tok forøvrig en early av den i dag, for å sammenligne. Den var blank. Men har tatt tre makesure tidlig i dag og får strek på alle. Tydeligst på den siste
 
Last edited:
Jeg har vært musestille her inne siden denne PP'n begynte. Tenkte å forsøke å ikke tenke så mye. Nå er jeg godt over i dpo land. Tror jeg ganske sikkert hadde litt tidligere eggløsning og at jeg er ca 9 dpo idag. Har holdt pusten de siste dagene da spotting (er plaget med det i opptil 2 uker før mens, som regel 1 uke før) har holdt seg unna. Ikveld kom det derimot litt spotting og jeg er ganske sikker på at denne runden ikke ble noe av heller [emoji24]Men veldig spennende å følge med dere andre her inne som fortsatt har spennende dager i vente! Jeg heier på dere alle som en [emoji173]️
 
Ja, jeg synes det er kjempegøy med bilder! Så gøy å følge andre mens man venter.
Men jeg har fortsatt ikke skjønt hvordan jeg legger bilde i tekstfeltet. :p

IMG_0357.jpg
IMG_0358.jpg

Sånn ser min ut
 
Det var Lusemus 71 som fikk meg på kjøret
emoji6.png
Kjøpte 10 pk på komplett apotek når det var 40 %. Vanligvis bruker jeg babyplan sine tester og tok forøvrig en early av den i dag, for å sammenligne. Den var blank. Men har tatt tre makesure tidlig i dag og får strek på alle. Tydeligst på den siste
Det var Lusemus 71 som fikk meg på kjøret [emoji6] Kjøpte 10 pk på komplett apotek når det var 40 %. Vanligvis bruker jeg babyplan sine tester og tok forøvrig en early av den i dag, for å sammenligne. Den var blank. Men har tatt tre makesure tidlig i dag og får strek på alle. Tydeligst på den siste

Er det vanlig Make sure du har brukt? Ikke tidlig?
 
Er helt satt ut[emoji5] Lurer på om dette er babystrek [emoji15] Vibeke var på fredag helt sikker på at det hadde skjedd en befruktning, hun kjente det på nyrepulsen [emoji5] Hun ble helt satt og sa at hun ikke så den komme. Men at det fester seg så tidlig som 4 dpo og så starter hcg produksjon umiddelbart? Er egentlig ikke mer enn 5 dpo altså .. så gøy at du også går hos henne! Hvor i syklus er du nå?

Oi oi, spennende!! Utrolig at hun kan kjenne det, men skal ikke kimse av den dama [emoji7]
Jeg er sånn cirkus 5 dpo selv, men har ikke prøvd så hardt denne runden pga jeg skal til hyst i morgen! Siste del av utredning!
Skal vel teste i morgen tidlig og du?
Tenkte jeg skulle ta en test selv i mrg, bare fordi jeg skal dit..
 
Det var Lusemus 71 som fikk meg på kjøret [emoji6] Kjøpte 10 pk på komplett apotek når det var 40 %. Vanligvis bruker jeg babyplan sine tester og tok forøvrig en early av den i dag, for å sammenligne. Den var blank. Men har tatt tre makesure tidlig i dag og får strek på alle. Tydeligst på den siste

Hehe man blir fort påvirka[emoji1] Okei, forrig pp så testa jeg med babyplan sine tidlig tester (strimmel) og det var to eller tre av de som ble ugyldig, utrolig irriterende. Så kjøper ikke de igjen. Jeg har jo maaangen andre liggende men hvis de plutselig blir brukt opp så tenkte jeg å kjøpe de make sure testene [emoji5]
Ja så strek på den siste testen din[emoji7][emoji7][emoji173]️
 
Jeg har vært musestille her inne siden denne PP'n begynte. Tenkte å forsøke å ikke tenke så mye. Nå er jeg godt over i dpo land. Tror jeg ganske sikkert hadde litt tidligere eggløsning og at jeg er ca 9 dpo idag. Har holdt pusten de siste dagene da spotting (er plaget med det i opptil 2 uker før mens, som regel 1 uke før) har holdt seg unna. Ikveld kom det derimot litt spotting og jeg er ganske sikker på at denne runden ikke ble noe av heller [emoji24]Men veldig spennende å følge med dere andre her inne som fortsatt har spennende dager i vente! Jeg heier på dere alle som en [emoji173]️

Åh så utrolig irriterende med mye spotting, har det selv men ikke så lenge som deg, har som regel 2-3 dager før og etter mens. Håper det bare er helt uskyldig spot og at du får en fin overraskelse snart[emoji5][emoji173]️
 
Åh så utrolig irriterende med mye spotting, har det selv men ikke så lenge som deg, har som regel 2-3 dager før og etter mens. Håper det bare er helt uskyldig spot og at du får en fin overraskelse snart[emoji5][emoji173]️

Ja det er veldig plagsomt! Blir småsprø. Meen ja, jeg håper selvsagt også frem til den dagen jeg ser friskt blod... Men sjangsen er nok liten nå, mtp spottingen. Blir spennende å se!
 
Ser den så absolutt! Så spennende [emoji3] Jeg er 6 dpo i dag, og fikk veldig lyst til å svi av en test i morgen nå som jeg så din. Har egentlig lovt meg selv å ta første 9 dpo da...

Ja ulidelig spennende. Skal heldigvis opp gry tidlig for jobb i morgen tidlig. Da blir det ikke tid til testing før i morgen kveld tenker jeg.. Har også satt meg mål om første test 9-10 dpo, men så blir testetrangen for stor[emoji849]
 
Vis vedlegget 270638 har jeg fått fullstendig streksyn

Ikkje veldig tilhengar av megatidleg strektyding, ettersom det ikkje alltid er til det beste. Men skimtar så vidt ein strek på denne! [emoji6] Håpar, håpar veldig for deg! [emoji106] Og prøver sjølv å halda meg på matta med testing til like før IKM. :p
 
Back
Topp