❤Ikm uke 34❤

I virkeligheten kan jeg faktisk skimte noe på denne
IMG_0348.JPG
var hos akupunktøren på fredag, hun sa jeg hadde gravid puls. Hun ble faktisk litt satt ut og sa at hun ikke så den komme[emoji5]
 
Håper håper :) ser strek jeg og.

Jeg ser også noe her [emoji4] Krysser fingrene deg[emoji120]

Forstå det den som vil, men det er egentlig alt for tidlig å få positiv. Er som nevnt maks 6 dpo. Egget har i så fall festet seg rekord tidlig. Mulig akupunkturen har forårsaket det. Tok alupunktur på mandag og fredag i forrige uke.
IMG_0349.JPG
ser dere noe her? Nå er den tørket..
 
Er make sure tidlig tester kjent for skygge streker? Noen som vet?
 
Forstå det den som vil, men det er egentlig alt for tidlig å få positiv. Er som nevnt maks 6 dpo. Egget har i så fall festet seg rekord tidlig. Mulig akupunkturen har forårsaket det. Tok alupunktur på mandag og fredag i forrige uke. Vis vedlegget 270589 ser dere noe her? Nå er den tørket..
forrige gang jeg var gravid så fikk jeg positiv test på 6dpo så det et fullt mulig:)
 
Endelig er jeg 1dpo! Skal prøve å holde meg med testing til 9dpo (sa det samme forrig mnd men klarte det ikke[emoji1]), men har jo 16 tester liggende hjemme så er vanskelig å holde seg da[emoji85]
 
Kjempespennende å se at folk i uka vår har begynt å teste så smått Er vel toppen 2 dpo sjøl, så blir litt å vente ennå, her...
 
Forstå det den som vil, men det er egentlig alt for tidlig å få positiv. Er som nevnt maks 6 dpo. Egget har i så fall festet seg rekord tidlig. Mulig akupunkturen har forårsaket det. Tok alupunktur på mandag og fredag i forrige uke. Vis vedlegget 270589 ser dere noe her? Nå er den tørket..

Jeg ser :D så spennende med akupunktur.. Tar du det som et ledd i prøvingen? :)

Er make sure tidlig tester kjent for skygge streker? Noen som vet?

Ikke prøvd selv, men hørt at mange er fornøyd med de :)
 
Endelig er jeg 1dpo! Skal prøve å holde meg med testing til 9dpo (sa det samme forrig mnd men klarte det ikke[emoji1]), men har jo 16 tester liggende hjemme så er vanskelig å holde seg da[emoji85]

Det sier jeg til meg selv også, men ryker like fullt på en smell måned etter måned[emoji85]
 
forrige gang jeg var gravid så fikk jeg positiv test på 6dpo så det et fullt mulig:)

Er nok en skygge.. Måtte ta en til nå, blir det strek på den er det kanskje noe ..
Image1534160876.320008.jpg
nederste tok jeg nå. Er det ikke to streker der? Syns jeg kan skimte noe. Ses bedre i virkeligheten
 
Jeg ser :D så spennende med akupunktur.. Tar du det som et ledd i prøvingen? :)



Ikke prøvd selv, men hørt at mange er fornøyd med de :)

Ja går hos Vibeke på klinikk Fjeld i Oslo. Hun har spesialisert seg blant annet på uforklarlig barnløshet og habituell abort. Har god effekt av akupunktur. På grunn av alder mister jeg dessverre ofte spirene. Blir lett gravid, men er nok eggkvaliteten som er for dårlig.
 
Er nok skygger man ser, men får i hvert fall tilfredsstilt teste behovet om ikke annet..
IMG_0351.JPG
 
Ja går hos Vibeke på klinikk Fjeld i Oslo. Hun har spesialisert seg blant annet på uforklarlig barnløshet og habituell abort. Har god effekt av akupunktur. På grunn av alder mister jeg dessverre ofte spirene. Blir lett gravid, men er nok eggkvaliteten som er for dårlig.

Okei syns det er interessant med sånne ting, har vurdert det selv men litt langt inn til Oslo for meg i hverdagen ihvertfall. Hvor lenge har du gått til henne? :)
 
Okei syns det er interessant med sånne ting, har vurdert det selv men litt langt inn til Oslo for meg i hverdagen ihvertfall. Hvor lenge har du gått til henne? :)

Jeg forsøkte første gangen i 2015 da vi brukte litt lengre tid på å lage andremann. Ble gravid etter få behandlinger. Så forsøkte jeg akupunktur igjen i januar, etter 2 behandlinger ble jeg gravid igjen. Mistet dessverre i april. Tok akupunktur i mai, ble gravid. Endte i kjemisk. Har hatt en kjemisk i juli, da hadde jeg ikke ratt akupunktur. Tok to behandlinger i forrige uke. Tilsammen har jeg egentlig ikke hatt så forferdelig mange behandlinger. Blir jo gravid, men har mistet noen ganger siste året[emoji17]
 
Back
Topp