❤Ikm uke 34❤

Jeg har aldri hatt så tidlig el noen gang som denne. Kom mentalt så brått på at vi kun la inn aksjer den dagen det var positivt og dagen etter. Klager ikke, men veldig snodig når syklusen vanligvis er mellom 37-45 og nå for første gang noensinne så ser det ut som det blir 25 dager denne gangen. Før min første graviditet kjente jeg aldri el, men nå er det sterkere enn menssmerter. Aldri så galt at det ikke er godt for noe.

I tillegg så begynner mannen i ny jobb og dro i kveld. Arbeidet krever helgependling og vi trodde at vi ikke fikk flere prøveperioder på en god stund:)
 
Så flink du er :wideyed: Blir litt mer økonomisk:p

Jeg er i pengesparemodus om dagen, så jeg kan godt prøve å overtale meg selv med at den ene digitale jeg har liggende var SÅ dyr at jeg bør la den ligge til jeg eeegentlig ikke trenger å ta den. (Men så må jeg til Sverige på tirsdag, og der er jo testene billigere..! )

Jeg har en liten fantasi, som jeg prøver å slå ned i støvlene, om at gynekologen jeg skal til på tirsdag sier «nei, du trenger ikke noe ivf, for du er gravid!». Ææh, må ikke tenke for hardt på det, for da blir jeg bare skuffa! [emoji85][emoji85]
 
Er vel ca 4 dpo i dag. Tror jeg har fått omgangssyke eller blitt matforgiftet. Tror dere det kan påvirke et egg som skal feste seg? Egget fester seg statistisk sett ca 6 dpo... Æsj skikkelig kvalm og har kastet opp.

Tror du skal være mye sykere enn det for at det skal ha noe å si. Typ døden nær sånn at kroppen prioriterer å overleve fremfor nytt liv. Omgangssyke er dritt, men sååååååå ille er det ikke (selv om det kjennes sånn ut!) [emoji13] Masse god bedring! [emoji8]
 
Trur eg snart er på veg over i DPO-land til dykk andre no... Ventar på at EL skal bli bekrefta på tempen. Denne gongen har me klart å legga inn aksjar kvar dag i den fruktbare veka, yeah! [emoji28] Håpar på full klaff og massevis av positive testar her i veke 34!! [emoji106]
 
Tror du skal være mye sykere enn det for at det skal ha noe å si. Typ døden nær sånn at kroppen prioriterer å overleve fremfor nytt liv. Omgangssyke er dritt, men sååååååå ille er det ikke (selv om det kjennes sånn ut!) [emoji13] Masse god bedring! [emoji8]

Enig, høres ut som en fornuftig oppsummering[emoji5] Takk[emoji9] Fælt når det står på.. zzz..
 
Første dag på jobb siden ferien starta i slutten av juni. Er det noe som definitivt IKKE er bra for prøvingen, så er det jobb. [emoji42]
 
DF62C4EE-FC98-4AE5-B2BB-70FDFE94AE74.jpeg

Tørka test, fikk ikkje jobb bilen i drift. Sa måtte hit og dit og da fikk jeg ikkje sjekka testen. Så vart tørka test, 7 dpo og blenda så klart.
 
Håpløs som jeg er testet jeg nå[emoji85]
IMG_0346.JPG
forrige pp endte i nok en kjemisk. Jeg føler meg gravid, men det er nok innbilning for det er tidlig. Er maks 6 dpo, kanskje bare 5 dpo
 
Back
Topp