❤ Prøverør spirer ❤

Hei jenter :)

Er det noen som kan forklare meg hva som skal sendes inn til HELFO? Og eventuelt reglene for dette?
Alle kvitteringer for medisiner hvis du har overskredet grensen på ca. 16600. Skjema som du skal fylle ut skal du ha fått fra klinikken :) kvitteringene må være spesifisert, stemplet og signert. det må sendes inn senest seks mnd etter at du har overskredet grensen.
 
Alle kvitteringer for medisiner hvis du har overskredet grensen på ca. 16600. Skjema som du skal fylle ut skal du ha fått fra klinikken :) kvitteringene må være spesifisert, stemplet og signert. det må sendes inn senest seks mnd etter at du har overskredet grensen.

Tusen takk for svar :)
 
Så hvis du ikke oppnår grensen etter første forsøk så må du vente med å sende inn til eventuelt andre eller tredje forsøk?
Jepp! Stemmer. Det nulles ut ved nytt forsøk for evt søsken.
 
Så fantastisk! [emoji173] Gratulerer så mye:) men du har kanskje ikke termin i august?

Hei poppi :) Tusen takk! Det er helt uvirkelig fantastisk! <3 Jeg har termin i juli (13 juli). Er denne tråden for augustspirer? (Må innrømme at jeg er litt grønn på å bruke og orientere meg i forumet.)
 
Hei poppi :) Tusen takk! Det er helt uvirkelig fantastisk! <3 Jeg har termin i juli (13 juli). Er denne tråden for augustspirer? (Må innrømme at jeg er litt grønn på å bruke og orientere meg i forumet.)

Haha, nå så jeg hva tråden het! Huff, beklager! Hilsen flau vimse. :)
 
Hei poppi :) Tusen takk! Det er helt uvirkelig fantastisk! <3 Jeg har termin i juli (13 juli). Er denne tråden for augustspirer? (Må innrømme at jeg er litt grønn på å bruke og orientere meg i forumet.)
Å bli gravid via prøverør er helt fantastisk og uvirkelig [emoji173]jepp, tråden ligger under vi som har termin i august, men du må bare henge med oss altså :)
 
Håper alt står bra til med spiren, jeg ligger rett ut på sofaen, akkurat våkna etter å ha sovet i 2,5 time. Slått ut av kvalme og søvnbehov!

Flere enn meg som er livredd for at det ikke skal gå bra? Klarer virkelig ikke senke skuldrene denne gangen! Da jeg var gravid med vesla hadde jeg en liten blødning i uke 6, var på ul i uke 7 og etter det tenkte jeg ikke mer på det! Nå har jeg vært på to ul og klarer fortsatt ikke tro det skal gå bra!!
 
Håper alt står bra til med spiren, jeg ligger rett ut på sofaen, akkurat våkna etter å ha sovet i 2,5 time. Slått ut av kvalme og søvnbehov!

Flere enn meg som er livredd for at det ikke skal gå bra? Klarer virkelig ikke senke skuldrene denne gangen! Da jeg var gravid med vesla hadde jeg en liten blødning i uke 6, var på ul i uke 7 og etter det tenkte jeg ikke mer på det! Nå har jeg vært på to ul og klarer fortsatt ikke tro det skal gå bra!!
Huffda, det hørtes slitsomt ut!! Jeg klarer ikke å forestille meg at dette skal gå bra selv etter å ha opplevd ma. Men nå har du kommet langt, du har masse symptomer og oddsen er virkelig på din side! Skal du ha ny ul før oul? Jeg skal ha en til når jeg er 11 uker på vei, forhåpentligvis er alt ok da. Kan ikke fatte hvordan tiden skal gå frem til da! [emoji14]
 
Masse symptomer her også. Føler jeg har grodd fast i sofaen. Kvalmen har ikke sluppet taket, og det har blitt rutine å kaste opp både morgen og kveld. Synes ærlig talt litt synd på meg selv [emoji85] på den lyse siden så betyr vel disse symptomene at ting burde stå greit til med spiren :) er så lenge siden TUL nå, at jeg har begynt å tenke en del på hvordan det egentlig står til der inne. Det er på en måte for godt til å være sant at dette går riktig ved.
 
Huffda, det hørtes slitsomt ut!! Jeg klarer ikke å forestille meg at dette skal gå bra selv etter å ha opplevd ma. Men nå har du kommet langt, du har masse symptomer og oddsen er virkelig på din side! Skal du ha ny ul før oul? Jeg skal ha en til når jeg er 11 uker på vei, forhåpentligvis er alt ok da. Kan ikke fatte hvordan tiden skal gå frem til da! [emoji14]

I utgangspunktet skulle jeg ikke ha flere ul, men kjenner at skal jeg ha sjans til å roe tankene litt og prøve å nyte dette må jeg ha en til. Skal kontakte klinikken og bestille en ul i uke 12 også. Ja, oddsen er jo det, og vet at sjansen for at det skal gå galt er liten. Tror det henger igjen mye følelser etter at det ble oppdaget BO i uke 10 for 1,5år siden. Hadde en del symptomer da også, men ikke så mye som nå! Og nå har jeg jo sett at det er en levende babis inni der, men er livredd for både MA og SA! Er vel sikkert alle nederlagene med AID som også henger i tenker jeg, vært en lang prossess dette!
 
Jeg har null symptpmer bortsett fra at jeg sover heeele tiden[emoji6] Vi var på tul for litt over en uke siden og fikk se at alt var bra 6+4, men jeg tenker fortsatt daglig at det er for godt til å være sant at dette kan gå bra. Har en lang historie da.. Dette er mitt 4 og 5 barn som ligger i magen nå, men har bare et barn hos oss i dag...De to andre måtte gi opp kampen[emoji173] Vanskelig å klare å tro at jeg skal få oppleve et problemfritt svangerskap denne gangen. Er sykmeldt for å få slappe av og roe meg ned dette svangerskapet. Håper det hjelper!!
 
Håper alt står bra til med spiren, jeg ligger rett ut på sofaen, akkurat våkna etter å ha sovet i 2,5 time. Slått ut av kvalme og søvnbehov!

Flere enn meg som er livredd for at det ikke skal gå bra? Klarer virkelig ikke senke skuldrene denne gangen! Da jeg var gravid med vesla hadde jeg en liten blødning i uke 6, var på ul i uke 7 og etter det tenkte jeg ikke mer på det! Nå har jeg vært på to ul og klarer fortsatt ikke tro det skal gå bra!!

Du er ikke alene om å være redd! Her er det omvendt når det gjelder symptomer. Var veldig kvalm frem til helgen, men de siste dagene kjenner jeg INGENTING. Er derfor livredd for at noe er galt.
Synes tiden snegler seg avgårde mot ul neste torsdag. Skal bli deilig å få et svar, og håper alt står bra til!

God bedring, forresten!
 
Du er ikke alene om å være redd! Her er det omvendt når det gjelder symptomer. Var veldig kvalm frem til helgen, men de siste dagene kjenner jeg INGENTING. Er derfor livredd for at noe er galt.
Synes tiden snegler seg avgårde mot ul neste torsdag. Skal bli deilig å få et svar, og håper alt står bra til!

God bedring, forresten!
Vi har også forhåpentligvis UL neste torsdag, har ihvertfall avtale ved riksen og er da 12+3. Men tiden går så ufattelig sakte mot torsdagen, og jeg tenker hele tiden at det er for godt til å være sant. Føles helt uvirkelig at vi noen gang skal få lov å ha en levende frisk baby hjemme. Har bare en følelse av at noe kommer til å gå galt, er så slitsomt [emoji17] Kona (som bærer frem) har heldigvis fremdeles symptomer, men det hadde hun også sist da vi mistet i uke 13. Er så skummel denne reisen [emoji17]
 
Håper alt står bra til med spiren, jeg ligger rett ut på sofaen, akkurat våkna etter å ha sovet i 2,5 time. Slått ut av kvalme og søvnbehov!

Flere enn meg som er livredd for at det ikke skal gå bra? Klarer virkelig ikke senke skuldrene denne gangen! Da jeg var gravid med vesla hadde jeg en liten blødning i uke 6, var på ul i uke 7 og etter det tenkte jeg ikke mer på det! Nå har jeg vært på to ul og klarer fortsatt ikke tro det skal gå bra!!
Helt eni, sliter selv med å slappe av. Er mest redd for ma egentlig, det må være det verste å tro at alt er fint uke etter uke og så er det ikke det.. Var på tul for akkurat en uke siden, da 8+0. Vil fortsatt ha ny bekreftelse, heh.. Ul rund u12 blir vel et must.. Håper vi kan slappe av mer nå snart!
 
Back
Topp