❤ Prøverør spirer ❤

Hører ikke til her, men legen min anbefalte rhinox med virkestoffet
Oksymetaazolinhydroklorid. Ikke otrivin! Den rinoxen står på trygg mammamedisin [emoji6]
God bedring!
Har selv ligge over ei uke nå, men tror det var litt bedring idag [emoji4]
 
Da har vi hatt siste kontroll på klinkken, så med mindre noe skal dukke opp de neste ukene er vi ferdig! En perfekt spire på 1,9cm og 180 hjerteslag! *rørt* får prøve å senke skuldrene litt nå :)
 
Da har vi hatt siste kontroll på klinkken, så med mindre noe skal dukke opp de neste ukene er vi ferdig! En perfekt spire på 1,9cm og 180 hjerteslag! *rørt* får prøve å senke skuldrene litt nå :)
Så fantastisk, gratulerer så mye!![emoji173] Hvor hører du til?
 
Ja, enn det! Helt utrolig! Var så snedig å se de små arm og benstumpene :) <3

Fantastisk:) Hvor langt er du i dag?:)

Skal selv på en ekstra TUL på onsdag, er da 9+2, spent på om vi og kan se noen små armer:)
 
Da har vi hatt siste kontroll på klinkken, så med mindre noe skal dukke opp de neste ukene er vi ferdig! En perfekt spire på 1,9cm og 180 hjerteslag! *rørt* får prøve å senke skuldrene litt nå :)

Gratulerer med bankende hjerte i magen.

Er så spennende det med slagene. Det sies at høyere antall tyder på jente og lavere, gutt. Sist lå antallet på 140-147 hos meg og det var gutt. Nå ligger det på 150, så får jeg en gutt til tro?

Får du jente kanskje?

Spennende å se.....:happy:
 
Jeg er førstegangs ivf'er:happy: Skal på tul imorgen, er da 8+0:D Håper alt er bra og at vi får høre hjertet slå:Heartred

Jeg brukte to pakker Lutinus fra uttak, dvs brå stopp 2 dager før testdato. Synes også det var skummelt, men fikk beskjed om det:dontknow
 
Jeg er førstegangs ivf'er:happy: Skal på tul imorgen, er da 8+0:D Håper alt er bra og at vi får høre hjertet slå[emoji813]red

Jeg brukte to pakker Lutinus fra uttak, dvs brå stopp 2 dager før testdato. Synes også det var skummelt, men fikk beskjed om det:dontknow
Så gøy, lykke til på TUL i morgen! Krysser for hjertebank [emoji173] Jeg er 6+4 i dag og har enda ikke turt å slutte på lutinus..
 
VI er også gravide ed ICSI. Jeg er 6+5 i dag, var på TUL i går og fikk se 2 bankende hjerter :)
 
Var også på tidlig ul i dag, 8+0. Så bankende hjerte:Heartred 15 mm her også. For et fantastisk bilde!! Neste blir vel å ringe legen, men hva skjer så?2017-01-04 15.16.05.jpg
 
ImageUploadedByBV Forum1483542744.667137.jpg
Må legge ut her og:)

9+2 i dag:) Fikk se knøttet vårt:) Sprell levende:) Magisk:)
2,5 cm CRL:) Perfekt størrelse:) Jeg er helt forelsket[emoji173]
 
VI er også gravide ed ICSI. Jeg er 6+5 i dag, var på TUL i går og fikk se 2 bankende hjerter :)

Gratulerer[emoji173] Så spennende med tvillinger:) Har alltid ønsket meg det selv:) Blir en her, er veldig glad for å få en og selvfølgelig:)
 
Back
Topp