❤ Prøverør spirer ❤

Godt å lese at noen andre føler på det samme :) jeg har trappa ned til to per dag, mulig jeg klarer å slutte ved sju uker men tviler [emoji14]

:) Ja det føles liksom som man blir avhengig av de der, selv om det ikke akkurat er digg å ta de, så er det virkelig verdt det! Lykke til med nedtrappingen:) i dag blir min første dag uten![emoji33]
 
Hvor langt på vei er dere jenter? Og hvor mange forsøk måtte dere gjennom? Her satt det på tredje ferskforsøk etter tre års prøving :)

Herlig å endelig lykkes etter så lang tid da!
Vi prøvde på egenhånd i 2 år, før vi oppsøkte hjelp, så var det vellykket på andre ICSI forsøk, og vi ble endelig gravid etter 2,5 år:)

Er 8+1 i dag:)
 
:) Ja det føles liksom som man blir avhengig av de der, selv om det ikke akkurat er digg å ta de, så er det virkelig verdt det! Lykke til med nedtrappingen:) i dag blir min første dag uten![emoji33]
Takk [emoji173] Ja det blir liksom en del av den daglige rutinen..
 
Hvor langt på vei er dere jenter? Og hvor mange forsøk måtte dere gjennom? Her satt det på tredje ferskforsøk etter tre års prøving :)

7+5 i dag :) første forsøk med IVF, har hatt 7 AID som resulterte i en BO på første forsøk og kjemisk på 4. 1,5 år fra første AID til IVF.
 
Brukte terminkalkulator hvor man kan velge å regne ut i fra befruktningstidspunkt, og valgte uttaksdato.

Det er jo mest logisk. Men da jeg tok test 14 dager etter innsett fikk jeg beskjed om at jeg var 4 uker på vei av st. Olavs.
 
Det er jo mest logisk. Men da jeg tok test 14 dager etter innsett fikk jeg beskjed om at jeg var 4 uker på vei av st. Olavs.
De regnet likt i Porsgrunn, men vet at det som blir mest riktig blir å regne etter uttaksdato. Blir jo så forskjell med tanke på hvor mange dager eggene dyrkes også..
 
Helt uvirkelig, nå må vi prøve å nyte litt[emoji173]️ Selv om man har brent seg noen ganger og virkelig lært at det ikke er så enkelt, tror jeg det er viktig å glede seg over dette. Det er dritskummelt, men vi skal faktisk bli MAMMAER I 2017 [emoji7]
 
Helt uvirkelig, nå må vi prøve å nyte litt[emoji173]️ Selv om man har brent seg noen ganger og virkelig lært at det ikke er så enkelt, tror jeg det er viktig å glede seg over dette. Det er dritskummelt, men vi skal faktisk bli MAMMAER I 2017 [emoji7]

Helt uvirkelig :)
 
Back
Topp