❤ IKM uke 22 ❤

Høres ikke bra ut[emoji17] Begynner å bli redd nå, orker ikke tanken på legevakt nå, jeg har så magesmerter. Har tenkt litt på om magesmertene kommer fra rester fra forrige graviditeten? Hadde jo en utskrapning 11 april, fikk ikke noe kontroll eller oppfølging etterpå.
Uff, jeg håper enda dette kan enda positivt - med en februarbaby. Men jeg er enig i at dette klart høres ut som noe en lege skulle fått sett på :Heartred

Høres ikke bra ut[emoji17] Begynner å bli redd nå, orker ikke tanken på legevakt nå, jeg har så magesmerter. Har tenkt litt på om magesmertene kommer fra rester fra forrige graviditeten? Hadde jo en utskrapning 11 april, fikk ikke noe kontroll eller oppfølging etterpå.
Håper alt ordner seg. Klemz :Heartred

Hva er det her for en strek?
Hadde ikm på søndag (3 dager siden), men blir aldri skikkelig blødning.. bare bittelitt brunt gugg. Har testet negativ i hele dpo perioden, tok denne samt en annen (rfsu), den var negativ. Er det skygge?

Vedlegg

• Snapchat-358183650.jpg
    Snapchat-358183650.jpg
    768,7 KB · Visninger: 105
  • Snapchat-1949108763.jpg
    Snapchat-1949108763.jpg
    765,1 KB · Visninger: 105
Hadde ikm på søndag (3 dager siden), men blir aldri skikkelig blødning.. bare bittelitt brunt gugg. Har testet negativ i hele dpo perioden, tok denne samt en annen (rfsu), den var negativ. Er det skygge?
Ikke skygge :) det er strek..

Ta en digital - det der må jo være babystrek[emoji173]

Nederste fra i kveld, svakere. Har blødd mer rødt i dag. Da er nok HCG ut av kroppen innen et par dager.
IMG_0050.JPG

Back
Topp