lusemus 71
Forumet er livet
Der er jo strek sjølv om dårlig bilde. Har troa jeg da.Nå fikk jeg gjort filen mindre på siste test. Tatt i skumringslys i forhold til forrige
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der er jo strek sjølv om dårlig bilde. Har troa jeg da.Nå fikk jeg gjort filen mindre på siste test. Tatt i skumringslys i forhold til forrige
Ja er veldig tidlig enda så har et lite håpSamme her. Men fortsatt tidlig da, så det er håp[emoji4]Hvertfall for deg! Her spotter jeg ennå, så mister litt håpet[emoji19]
Så fine streker !Vis vedlegget 260215
8, 9, 10 og 11 (idag) dpo [emoji3]
Jeg vet ikke om jeg tør å sette meg på gravid enda? [emoji51] Tenkte egentlig å vente til ikm! [emoji28] Er 3+5 idag, men siden syklusen har vært ustabil de siste mnd har jeg skrevet 30 dager på sykluslengde, og derfor blir ikm på lørdag!
Så fin økning[emoji173]Vis vedlegget 260215
Jeg vet ikke om jeg tør å sette meg på gravid enda? [emoji51] Tenkte egentlig å vente til ikm! [emoji28] Er 3+5 idag, men siden syklusen har vært ustabil de siste mnd har jeg skrevet 30 dager på sykluslengde, og derfor blir ikm på lørdag!
Vis vedlegget 260215
Blenda idag. Det var dumt![]()
Så fine streker !![]()
Blir litt småredd når jeg sammenligner meg med dine,har ingen strek og er 9 dpo![]()
Tusen takk!Så fine streker !
Blir litt småredd når jeg sammenligner meg med dine,har ingen strek og er 9 dpo![]()

TakkSå fin økning[emoji173]

TakkGratulerer, så fine testerer det tidligtester? Eller ordinære?

Ja jeg får tenke sånnTusen takk!Huff ikke sammenlign, det er jo så individuelt!! I mitt forrige svangerskap hadde jeg blenda 1 dag før ikm, og 2 dager etter ikm fikk jeg en test som er like svak som min 8dpo er denne gang!!! Så det er fortsatt håp
![]()
Har et lite håp enda,gir ikke opp før mensenFader! Så kjedeligBlenda her å i dag, fortsatt tidlig da, eller så satser vi på mars baby, Arielle! ❤❤
Hvorfor ikke begynne sier bare jeg... jeg syns det er godt å få gjort det,...da tenker jeg ikke på at det kanskje kunne vist noe...Da er teste galskapen i gang.. Alt for tidlig selvfølgelig, men greier ikke la være på tross av en følelse som sier meg at det ikke ble klaff. 6-7 dpo i dag. Skulle vært skånet mot meg selv jeg![]()
Ser lovendes ut.Vis vedlegget 260215

GratulererGråt i går fordi tempen var på vei ned og jeg ikke følte meg gravid. Våknet tidlig i dag (også) og forundret over høy temp og fikk forhåpninger. Er visst gravid allikevel, 12 dpo
Vis vedlegget 260226 Vis vedlegget 260225
Vis vedlegget 260224

TakkSer lovendes ut.![]()
Gratulerer[emoji173] vil du jeg skal sette deg på gravid?Gråt i går fordi tempen var på vei ned og jeg ikke følte meg gravid. Våknet tidlig i dag (også) og forundret over høy temp og fikk forhåpninger. Er visst gravid allikevel, 12 dpo [emoji813]red
Vis vedlegget 260226 Vis vedlegget 260225
Vis vedlegget 260224