❤ IKM uke 22 ❤

Veldig usikker på hva som foregår her i dag[emoji849]På morgenen i dag hadde jeg en del friskt blod på papiret, men ikke noe etter det. Vi hadde sex i går kveld. Kom også litt på papiret da jeg var på do, med litt treg mage senere på dagen. Ellers har det bare vært mer eller mindre brun spotting. Lurer på om det er tidlig mens, eller festeblødning med litt irritasjon av slimhinner i tillegg!? Har stukket mye nedentil og puppene har blitt ømme igjen.. Veldig spent på hvordan det er i morgen! Nå er det flere timer siden det har kommet noe, så kan minne om blødninger jeg har hatt tidlig før. Altså som jeg har trodd var «liten» mens[emoji849]Tar nok en test i morgen tidlig!

Veldig usikker på hva som foregår her i dag[emoji849]På morgenen i dag hadde jeg en del friskt blod på papiret, men ikke noe etter det. Vi hadde sex i går kveld. Kom også litt på papiret da jeg var på do, med litt treg mage senere på dagen. Ellers har det bare vært mer eller mindre brun spotting. Lurer på om det er tidlig mens, eller festeblødning med litt irritasjon av slimhinner i tillegg!? Har stukket mye nedentil og puppene har blitt ømme igjen.. Veldig spent på hvordan det er i morgen! Nå er det flere timer siden det har kommet noe, så kan minne om blødninger jeg har hatt tidlig før. Altså som jeg har trodd var «liten» mens[emoji849]Tar nok en test i morgen tidlig!
Har absolutt null erfaring med festeblødning eller blødning utenom mens så jeg kan ikke svare deg dessverre men jeg håper du får en strek snart :D

Har absolutt null erfaring med festeblødning eller blødning utenom mens så jeg kan ikke svare deg dessverre men jeg håper du får en strek snart :D

Ja! Skulle ønske jeg bare viste at det f.eks var mensen, og slo meg til ro med det. Men fordi jeg har testet positivist to ganger rett etter slike blødninger så forblir jeg usikker[emoji51]Håper på to streker om noen dager!!

Krysser det som kan krysses. Håper på 2 streker i morgon.

Den siste var sterk, tatt for to dager siden.. før det var de ganske svake syns jeg.
Ok. Så kjedelig! Når jeg hadde kjemisk forrige pp fikk jeg ikke så sterke tester. Det er så kjedelig å få opp forventningene, for så at det går i dass. Håper det klaffer for dere neste pp!

Vært litt stille fra meg,grunnet flere prosjekter... Jeg hadde litt senere EL enn jeg trodde. Hadde sex forrige torsdag og tydelig positiv EL test lørdag morgen. Fikk ikke lagt inn mer aksjer,for samboer ble syk. Men vært uggen i helgen og i dag.. Småkvalm og trøtt.. IKM på fredag! Og i kveld skjedde noe flaut! Prøvde sønnen min sitt nye hovardbord, og har veldig dårlig balanse... hehe.. Det var sykt vanskelig, jeg lo og virkelig prøvde å få brettet til å gå fremover.. Plutselig klarer jeg å tisse på meg, uten å måtte tisse. Unga og samboer lo så de grein... Dette har skjedd en gang før, før jeg testet positivt med datteren min, og skulle hoppe tau med PT på elixia.. Håpe det er et positivt tegnFlere som har opplevde ufrivillig lekkasje som tidlig tegn?

Last edited:
Ok. Så kjedelig! Når jeg hadde kjemisk forrige pp fikk jeg ikke så sterke tester. Det er så kjedelig å få opp forventningene, for så at det går i dass. Håper det klaffer for dere neste pp!
Streken var ikke like sterk som kontroll streken, men tydeligere sterkere enn den jeg tok dagen før eller to dager før - husker ikke helt. Det var skikkelig kjedelig, heldigvis har jeg en forståelsesfull mann, selv om det er annerledes og på en måte litt verre for meg så støtter og trøster han[emoji173] håper og tror det klaffer igjen fort[emoji1]

Jeg skjønner ikke helt hvor det gikk galt?[emoji848] testen øverst er fra 21/5 og nederste fra 26/5.. noen som har peiling? Ikke at jeg ønsker å overanalysere her nå - meeeen...[emoji85]
ebfac002251e717dd1813f7421ffbf60.jpg

Jeg skjønner ikke helt hvor det gikk galt?[emoji848] testen øverst er fra 21/5 og nederste fra 26/5.. noen som har peiling? Ikke at jeg ønsker å overanalysere her nå - meeeen...[emoji85]
ebfac002251e717dd1813f7421ffbf60.jpg
Det er vanskelig å si. Testene kan jo variere pga konsentrasjonen på urinen også..

Back
Topp