Takk [emoji173]Lykke til i neste pp[emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk [emoji173]Lykke til i neste pp[emoji173]
Jaa jeg ogsåSå spennende! Gleder meg til å se testene dine de neste dagene[emoji4]Krysser fingrene for sterkere og sterkere streker!
Så dumt..vet hvordan den skuffelsen er...
![]()
Tusen takk,kjære degHåper virkelig vi får se sterk strek hos deg nå, så spennende å følge med[emoji173]
Har absolutt null erfaring med festeblødning eller blødning utenom mens så jeg kan ikke svare deg dessverre men jeg håper du får en strek snartVeldig usikker på hva som foregår her i dag[emoji849]På morgenen i dag hadde jeg en del friskt blod på papiret, men ikke noe etter det. Vi hadde sex i går kveld. Kom også litt på papiret da jeg var på do, med litt treg mage senere på dagen. Ellers har det bare vært mer eller mindre brun spotting. Lurer på om det er tidlig mens, eller festeblødning med litt irritasjon av slimhinner i tillegg!? Har stukket mye nedentil og puppene har blitt ømme igjen.. Veldig spent på hvordan det er i morgen! Nå er det flere timer siden det har kommet noe, så kan minne om blødninger jeg har hatt tidlig før. Altså som jeg har trodd var «liten» mens[emoji849]Tar nok en test i morgen tidlig!
Har absolutt null erfaring med festeblødning eller blødning utenom mens så jeg kan ikke svare deg dessverre men jeg håper du får en strek snart![]()
Jaaa krysser alt jeg kanJa! Skulle ønske jeg bare viste at det f.eks var mensen, og slo meg til ro med det. Men fordi jeg har testet positivist to ganger rett etter slike blødninger så forblir jeg usikker[emoji51]Håper på to streker om noen dager!!
KlemzJeg må nok sette meg selv på TR.

Æsj.Her har tanta kommet
Krysser for deg.Ja! Skulle ønske jeg bare viste at det f.eks var mensen, og slo meg til ro med det. Men fordi jeg har testet positivist to ganger rett etter slike blødninger så forblir jeg usikker[emoji51]Håper på to streker om noen dager!!
Krysser det som kan krysses. Håper på 2 streker i morgon.Veldig usikker på hva som foregår her i dag[emoji849]På morgenen i dag hadde jeg en del friskt blod på papiret, men ikke noe etter det. Vi hadde sex i går kveld. Kom også litt på papiret da jeg var på do, med litt treg mage senere på dagen. Ellers har det bare vært mer eller mindre brun spotting. Lurer på om det er tidlig mens, eller festeblødning med litt irritasjon av slimhinner i tillegg!? Har stukket mye nedentil og puppene har blitt ømme igjen.. Veldig spent på hvordan det er i morgen! Nå er det flere timer siden det har kommet noe, så kan minne om blødninger jeg har hatt tidlig før. Altså som jeg har trodd var «liten» mens[emoji849]Tar nok en test i morgen tidlig!
Ok. Så kjedelig! Når jeg hadde kjemisk forrige pp fikk jeg ikke så sterke tester. Det er så kjedelig å få opp forventningene, for så at det går i dass. Håper det klaffer for dere neste pp!Den siste var sterk, tatt for to dager siden.. før det var de ganske svake syns jeg.
Streken var ikke like sterk som kontroll streken, men tydeligere sterkere enn den jeg tok dagen før eller to dager før - husker ikke helt. Det var skikkelig kjedelig, heldigvis har jeg en forståelsesfull mann, selv om det er annerledes og på en måte litt verre for meg så støtter og trøster han[emoji173] håper og tror det klaffer igjen fort[emoji1]Ok. Så kjedelig! Når jeg hadde kjemisk forrige pp fikk jeg ikke så sterke tester. Det er så kjedelig å få opp forventningene, for så at det går i dass. Håper det klaffer for dere neste pp!
Det er vanskelig å si. Testene kan jo variere pga konsentrasjonen på urinen også..Jeg skjønner ikke helt hvor det gikk galt?[emoji848] testen øverst er fra 21/5 og nederste fra 26/5.. noen som har peiling? Ikke at jeg ønsker å overanalysere her nå - meeeen...[emoji85]![]()
Slik er min stigning, jeg bruker vanlig tester og ikke tidligtestene.Jeg skjønner ikke helt hvor det gikk galt?[emoji848] testen øverst er fra 21/5 og nederste fra 26/5.. noen som har peiling? Ikke at jeg ønsker å overanalysere her nå - meeeen...[emoji85]![]()
Jeg testa morgen og ettermiddag, men ikke til samme tid...ser også at du har mye stigning ift mine...når begynner du å teste med vanlig tester? Tror jeg heller skal gjøre det neste gang + vente til IKM med å teste.Slik er min stigning, jeg bruker vanlig tester og ikke tidligtestene.
Vis vedlegget 260183
Jeg skjønner ikke helt hvor det gikk galt?[emoji848] testen øverst er fra 21/5 og nederste fra 26/5.. noen som har peiling? Ikke at jeg ønsker å overanalysere her nå - meeeen...[emoji85]![]()