SKjønner detSkal få tatt en ny i morgen, ble bare så ivrig når testene kom i posten i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SKjønner detSkal få tatt en ny i morgen, ble bare så ivrig når testene kom i posten i dag![]()
Synest jeg skimter noeNår jeg ser på bilde nå føler jeg smågal, det jo ingentingskal få tatt en ny i morgen på ikke utvannet urin før jeg gir opp håpet
Vis vedlegget 260155
Gratulerer! Ingen tvil der![]()
Når jeg ser på bilde nå føler jeg smågal, det jo ingentingskal få tatt en ny i morgen på ikke utvannet urin før jeg gir opp håpet
Vis vedlegget 260155
Ser ein svak strek [emoji4] Håper den blir sterkere [emoji4]
Så trist med kjemisk! Stor klem <3Jeg må nok sette meg selv på TR.
Ja, neste gang skal jeg ikke teste før ikm[emoji4] nå skal jeg bare ta d som d kommer - ble litt altoppslukende når vi bestemte oss for en til[emoji28] hadde ikke store forhåpninger siden det var første pp, men man rekker jo glede seg litt når man tester positivt ei uke før ikm - så ble jo selvsagt skuffet. Men har trua på at det blir spire igjen snart[emoji173]Så trist med kjemisk! Stor klem <3
Jeg må nok sette meg selv på TR.
Føler med deg!Så dumt..Jeg må nok sette meg selv på TR.
Det skjønner jeg godt. Er fortsatt redd for kjemisk. Hadde du sterke g-tester og tydelig økning?Ja, neste gang skal jeg ikke teste før ikm[emoji4] nå skal jeg bare ta d som d kommer - ble litt altoppslukende når vi bestemte oss for en til[emoji28] hadde ikke store forhåpninger siden det var første pp, men man rekker jo glede seg litt når man tester positivt ei uke før ikm - så ble jo selvsagt skuffet. Men har trua på at det blir spire igjen snart[emoji173]
Det skjønner jeg godt. Er fortsatt redd for kjemisk. Hadde du sterke g-tester og tydelig økning?
GratulererKan settes på gravid. Har hatt god økning på testene, så tror jeg slipper unna kjemisk. Er 4+0 i dag![]()

Så kjedelig[emoji26] Lykke til i neste pp![emoji173]Jeg må nok sette meg selv på TR.
Her vises den bedre![]()
Lykke til i neste pp[emoji173]Her har tanta kommet