Mimink
Elsker forumet
Her vises den bedre![]()
Ser streken godt [emoji2][emoji1303]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her vises den bedre![]()
GratulererEtter svaaake streker fredag, fekk eg denne i dag 12 dpo [emoji7][emoji173]️[emoji173]️ Vis vedlegget 260143
Gratulerer![]()
![]()
BABYEtter svaaake streker fredag, fekk eg denne i dag 12 dpo [emoji7][emoji173]️[emoji173]️ Vis vedlegget 260143

Gratulerer! Ingen tvil derEtter svaaake streker fredag, fekk eg denne i dag 12 dpo [emoji7][emoji173]️[emoji173]️ Vis vedlegget 260143
Hallo det er jo strek!! Spennende!!Her vises den bedre![]()
Ja men den kom så langt etter fristen så jeg tør ikke ta den for babystRek endaHallo det er jo strek!! Spennende!!
Ha, der kom den og den blir sterkere for kvar dag.Her vises den bedre![]()
Jeg krysser alt jeg har for at du har rettHa, der kom den og den blir sterkere for kvar dag.
Bilde??Tok en i stad når jeg kom hjem. Syns jeg kan se et lite hint, men det kam også være ønsketenkning. Vwt forsåvidt heller ikke om det bsre er skygge. Tar en ny i morgen tenker jeg![]()
Her SKAL me ha rett.Jeg krysser alt jeg har for at du har rett![]()
skal få tatt en ny i morgen på ikke utvannet urin før jeg gir opp håpet Ser faktisk noe SUPERSVAKTNår jeg ser på bilde nå føler jeg smågal, det jo ingentingskal få tatt en ny i morgen på ikke utvannet urin før jeg gir opp håpet
Vis vedlegget 260155
Ser faktisk noe SUPERSVAKT![]()