❤ IKM uke 22 ❤

Samme her. Men fortsatt tidlig da, så det er håp[emoji4]Hvertfall for deg! Her spotter jeg ennå, så mister litt håpet[emoji19]
Ja er veldig tidlig enda så har et lite håp :) har et lite håp for deg også :)

IMG_2723.JPG

8, 9, 10 og 11 (idag) dpo [emoji3]
Jeg vet ikke om jeg tør å sette meg på gravid enda? [emoji51] Tenkte egentlig å vente til ikm! [emoji28] Er 3+5 idag, men siden syklusen har vært ustabil de siste mnd har jeg skrevet 30 dager på sykluslengde, og derfor blir ikm på lørdag!

Vis vedlegget 260215
8, 9, 10 og 11 (idag) dpo [emoji3]
Jeg vet ikke om jeg tør å sette meg på gravid enda? [emoji51] Tenkte egentlig å vente til ikm! [emoji28] Er 3+5 idag, men siden syklusen har vært ustabil de siste mnd har jeg skrevet 30 dager på sykluslengde, og derfor blir ikm på lørdag!
Så fine streker ! :D
Blir litt småredd når jeg sammenligner meg med dine,har ingen strek og er 9 dpo :(

Da er teste galskapen i gang.. Alt for tidlig selvfølgelig, men greier ikke la være på tross av en følelse som sier meg at det ikke ble klaff. 6-7 dpo i dag. Skulle vært skånet mot meg selv jeg:rolleyes:

Så fine streker ! :D
Blir litt småredd når jeg sammenligner meg med dine,har ingen strek og er 9 dpo :(
Tusen takk! :D Huff ikke sammenlign, det er jo så individuelt!! I mitt forrige svangerskap hadde jeg blenda 1 dag før ikm, og 2 dager etter ikm fikk jeg en test som er like svak som min 8dpo er denne gang!!! Så det er fortsatt håp :Heartred

Da er teste galskapen i gang.. Alt for tidlig selvfølgelig, men greier ikke la være på tross av en følelse som sier meg at det ikke ble klaff. 6-7 dpo i dag. Skulle vært skånet mot meg selv jeg:rolleyes:
Hvorfor ikke begynne sier bare jeg... jeg syns det er godt å få gjort det,...da tenker jeg ikke på at det kanskje kunne vist noe...

Back
Topp