Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke langt unna hvertfallVis vedlegget 258190 Vil dere si denne er positiv, eller er det litt til igjen enda?![]()
Ikke langt unna hvertfallkanskje litt til før den er like sterk som kontroll streken. Litt vanskelig å se men prøv en imorgen tidlig og [emoji7][emoji120]
HuffNå gir jeg opp... og regner ikke med EL kommer... fy f. Aldri opplevd dette før....
Kanskje kroppen trenger litt mer tid til å stabilisere seg igjen? Det er 5mnder siden min ma, det var først forrige mnd at jeg følte kroppen var litt tilbake til normalen. Noen får el med en gang, andre bruker litt mer tid. Håper du finner el snart! 
Ja jeg tror nok ikke det går denne mnd.. jeg klarer ikke finne den vertfallHuffKanskje kroppen trenger litt mer tid til å stabilisere seg igjen? Det er 5mnder siden min ma, det var først forrige mnd at jeg følte kroppen var litt tilbake til normalen. Noen får el med en gang, andre bruker litt mer tid. Håper du finner el snart!
![]()
Nå gir jeg opp... og regner ikke med EL kommer... fy f. Aldri opplevd dette før....
Ja men jeg skjønner ikke hvorfor testene oppfører seg sånn da .. nesten positiv CD 13 og igår men veldig negative igjen noen timer etterpå.. er jo som om det ikke går..Ikke gi opp! Den kan jo komme senere? Heier på deg og at EL bare tuller litt med deg![emoji173]
Tror nok kroppen jobber med og prøver men vil ikkje. Tror nok el er rundt hjørnetJa men jeg skjønner ikke hvorfor testene oppfører seg sånn da .. nesten positiv CD 13 og igår men veldig negative igjen noen timer etterpå.. er jo som om det ikke går..
Skal fortsette å teste, men må innrømme at jeg er veldig motløs..
Ja men jeg skjønner ikke hvorfor testene oppfører seg sånn da .. nesten positiv CD 13 og igår men veldig negative igjen noen timer etterpå.. er jo som om det ikke går..![]()
Skal fortsette å teste, men må innrømme at jeg er veldig motløs..
Hva bruker du? Helt grønn på dette[emoji85]
Føler vi har sagt det i en ukeTror nok kroppen jobber med og prøver men vil ikkje. Tror nok el er rundt hjørnet

Ja jeg har idag ... litt stikkinger og murringer i magen og rygg,...samt utflod.... men fortsatt übersvake tester så....Har du noen symptomer på EL da?
Føler vi har sagt det i en uke
Ja jeg har idag ... litt stikkinger og murringer i magen og rygg,...samt utflod.... men fortsatt übersvake tester så....