❤ IKM uke 22 ❤

IMG_7147.JPG
Vil dere si denne er positiv, eller er det litt til igjen enda? :rolleyes:

Ikke langt unna hvertfall :) kanskje litt til før den er like sterk som kontroll streken. Litt vanskelig å se men prøv en imorgen tidlig og [emoji7][emoji120]

Takk! Synes de siste el testene jeg har kjøpt på ebay har vært litt dårlige, har og fått noen defekte der det ikke kom kontrollstrek, så ble litt i tvil :)

Nå gir jeg opp... og regner ikke med EL kommer... fy f. Aldri opplevd dette før....
Huff :HeartredKanskje kroppen trenger litt mer tid til å stabilisere seg igjen? Det er 5mnder siden min ma, det var først forrige mnd at jeg følte kroppen var litt tilbake til normalen. Noen får el med en gang, andre bruker litt mer tid. Håper du finner el snart! :Heartred

Huff :HeartredKanskje kroppen trenger litt mer tid til å stabilisere seg igjen? Det er 5mnder siden min ma, det var først forrige mnd at jeg følte kroppen var litt tilbake til normalen. Noen får el med en gang, andre bruker litt mer tid. Håper du finner el snart! :Heartred
Ja jeg tror nok ikke det går denne mnd.. jeg klarer ikke finne den vertfall :(
Kanskje den kommer senere eller noe. Eller ikke i det hele tatt... :(

Ikke gi opp! Den kan jo komme senere? Heier på deg og at EL bare tuller litt med deg![emoji173]
Ja men jeg skjønner ikke hvorfor testene oppfører seg sånn da .. nesten positiv CD 13 og igår men veldig negative igjen noen timer etterpå.. er jo som om det ikke går.. :(
Skal fortsette å teste, men må innrømme at jeg er veldig motløs..

Katz1-pp1 etter ma-b3- el 21.05 ikm -29.05
Usikker om kroppen er i balanse etter min andre ma på et halvt år. Utskrapning 9 april, har hatt en mens etter dette.

Ja men jeg skjønner ikke hvorfor testene oppfører seg sånn da .. nesten positiv CD 13 og igår men veldig negative igjen noen timer etterpå.. er jo som om det ikke går.. :(
Tror nok kroppen jobber med og prøver men vil ikkje. Tror nok el er rundt hjørnet

Har du noen symptomer på EL da?

Testene mine kom i posten i dag! Hurraa! Men jeg tror el kanskje allerede har vært[emoji85] Har hatt de typiske symptomene på el de siste dagene. Men skal ta en test senere i dag for å se hvordan den blir[emoji1]

Da er det jo håp![emoji173] jeg venter og venter på EL slim, men ikke antydning enda - men har andre symptomer som murringer, ømme pupper og igår hadde jeg økt luktesans (leste at det kan være et tegn på EL) + at lysten øker litt for hver dag[emoji87] har lagt inn aksjer tre siste dagene og annenhver dag før det - kommer til å legge inn aksjer frem til helga, da reiser jeg og minstemann bort.
Føler vi har sagt det i en uke :hilarious:

Ja jeg har idag ... litt stikkinger og murringer i magen og rygg,...samt utflod.... men fortsatt übersvake tester så....

Back
Topp