Hvor lenge før kommer slimet?Da er EL slimet komme, da nærmer det seg el.
Jeg har ikke noe utpreget utflod og ifg flo skal jeg ha EL imorgen, men det forutsetter en syklus på 28 dager.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge før kommer slimet?Da er EL slimet komme, da nærmer det seg el.
Lykke til! Ah, ja er det ikke herlig å kjenne at det er sommer[emoji173]️
Jeg har el slim i 4 dager. Kor lenge det bruker og vare er så forskjellig fra kropp til kropp. Jeg har syklus på 28 dager.Hvor lenge før kommer slimet?
Jeg har ikke noe utpreget utflod og ifg flo skal jeg ha EL imorgen, men det forutsetter en syklus på 28 dager.
Ingen positiv test nå heller.. ikke sterkere strek heller.. klikker
Der kom krysse og ff mener jeg er 3 dpo[emoji1319]Vis vedlegget 257888
Ja samme her. Blir veldig usikker for jeg kjenner det jobber liksom..Samme her. Så absolutt ingen strek på morgenurin i dag. Samtidig føler jeg veldig at noe er på gang.. Blir så usikker[emoji19]
Hvor lenge før kommer slimet?
Hvor lenge før kommer slimet?
Min var litt sterkere i dag.Ingen positiv test nå heller.. ikke sterkere strek heller.. klikker
Begynner å miste motet litt kjenner jeg..Min var litt sterkere i dag.
Får håpe du får eit hopp på testen i morgon.
Det er ikkje enkelt når ein ikkje veit 100 % kor ein er i syklusen etter MA. Huska sist sjølv kor slitsomt det var.Begynner å miste motet litt kjenner jeg..
Fremdeles absolutt ingenting.... CD 13. Syns jeg burde se stigning nå..
Ja.. jeg vet ikke om vi bare skal kjøre på heller..er jo ikke "vits" om ikke man har EL nå...Det er ikkje enkelt når ein ikkje veit 100 % kor ein er i syklusen etter MA. Huska sist sjølv kor slitsomt det var.
Ja.. jeg vet ikke om vi bare skal kjøre på heller..er jo ikke "vits" om ikke man har EL nå...
Ikkje kvar dag men må jo skifte ut sæden litt.Ja.. jeg vet ikke om vi bare skal kjøre på heller..er jo ikke "vits" om ikke man har EL nå...
Vi har ikke mulighet hver dag heller,vi hadde på lørdag/natt til søndag og søndag.. mulighet ikveld,og imorgen.så er det ikke mulighet før helgen igjen...... Så det at EL ikke viser seg enda er veldig skuffende...Ikkje kvar dag men må jo skifte ut sæden litt.