❤ IKM uke 22 ❤

Jeg bruker WomanLog-appen, og der er det markert fra fire dager før el. Mener også å ha lest at sædceller kan leve så lenge som tre-fem dager, så har man sex, si tre, dager før el «sikrer» man seg jo litt[emoji4] Men, så var det det å vite nøyaktig når det er el da. Haha. Mye å tenke på[emoji28]Jeg tenker at det beste er å ha jevnlig sex gjennom hele perioden.. ikke helt gjennomførbart hele tiden men..
Ifølge appen skal jeg ha EL om 2 dager. Vi legger aksjer ikveld og imorgen. :) får håpe det holder i tillegg til idag :)
 
Legger dere aksjer hver dag eller annenhver dag i perioden? :cool::D
Hadde det vært opp til meg så hadde det vært hver dag..
Men mannen har en heftig timeplan,så det blir nok ikke ikveld tror jeg..., jeg håper vi får det til imorgen og tirsdag.. eventuelt onsdag.. men ja..
 
Hadde det vært opp til meg så hadde det vært hver dag..
Men mannen har en heftig timeplan,så det blir nok ikke ikveld tror jeg..., jeg håper vi får det til imorgen og tirsdag.. eventuelt onsdag.. men ja..
Okei, tenkte på om kvaliteten til sæden blir ødelagt :p Hvis vi kjører på hver dag frem til el og så er det plutselig dårlig kvalitet rundt el:confused:
 
Okei, tenkte på om kvaliteten til sæden blir ødelagt :p Hvis vi kjører på hver dag frem til el og så er det plutselig dårlig kvalitet rundt el:confused:
Jeg tror ikke det har noe å si med mindre mannen han fått påvist dårlig sædkvalitet og da bør "spare opp" ... slik som jeg har lest det :)
 
Ser jeg fremdeles ikke stå på listen:( Nå har jeg fått negativ EL-test i dag også, så da vet jeg med sikkerhet at EL kommer neste uke i stedet for denne :) Har fremdeles litt lang syklus (34 dager sist)...

Anine - PP? - EL ca. 15.05 - IKM 29.05
 
Har satt deg på lista nå[emoji173] har ikke fått med meg at du har skrevet tidligere (om du har), og d beklager jeg!
Ser jeg fremdeles ikke stå på listen:( Nå har jeg fått negativ EL-test i dag også, så da vet jeg med sikkerhet at EL kommer neste uke i stedet for denne :) Har fremdeles litt lang syklus (34 dager sist)...

Anine - PP? - EL ca. 15.05 - IKM 29.05
 
Henger meg på her også (er også med i IKM uke 21). Hadde syklus på rett under 5 uker sist, og før der igjen var den rett over 5 uker. Jobber meg nedover mot 28 dager... Derfor litt rare tall [emoji14] Bare plasser meg på 29.05!

Anine - PP? - EL 09.05-15.05 - IKM 23.05-29.05
Der var den ja![emoji85] skjønner ikke hvordan jeg har klart å misset den[emoji28] velkommen i klubben[emoji173]
 
Back
Topp