❤ IKM uke 22 ❤

Min aller første el-test :D Jeg har satt appen på 31 dager og ut fra den skal jeg ha el om 8 dager, CD 9 idag! Men jeg tror jeg skal teste litt frem mot det i og med at syklusen har vært så ustabil i det siste! Men, er vel et godt tegn at det kommer en svak strek der hvertfall :angelic:
 

Vedlegg

  • 0EC11FC7-0C52-45CC-895B-2E9A17BB0240.jpeg
    0EC11FC7-0C52-45CC-895B-2E9A17BB0240.jpeg
    861,4 KB · Visninger: 61
Åja! :wideyed: Ser egentlig for meg at jeg ikke er en av de da, jeg er sånn som ikke tester positivt på g-test før etter ikm :confused: Men jeg aner jo ikke, blir spennende å se fremover :D
Om du er på CD 9 idag så kan det være du er en av de.. :) Ser jeg for meg..men kan jo ta feil :)
Spennende er det vertfall :D
Jeg er på CD 10 med syklus på 28 dager og jeg har bare en svak strek enda.. så er veldig spennende :D
 
Reyni - pp1 - b1 - el 19.05 - ikm 03.06 (med forbehold om at syklusen kanskje tuller litt fortsatt, nettopp gått av prevensjon [emoji12])
 
Om du er på CD 9 idag så kan det være du er en av de.. :) Ser jeg for meg..men kan jo ta feil :)
Spennende er det vertfall :D
Jeg er på CD 10 med syklus på 28 dager og jeg har bare en svak strek enda.. så er veldig spennende :D
Åååh ja da kan det jo hende!
Så gøy :D Jeg synes dagene frem til el går veeeeldig sakte, dagene mellom el og ikm kommer til å føles ut som et år :hilarious::hilarious:
 
Flere som opplever litt sånn "kuldebølge" i magen rundt EL? Vanskelig å forklare[emoji23] noen som skjønner og har opplevd lignende?
 
Åååh ja da kan det jo hende!
Så gøy :D Jeg synes dagene frem til el går veeeeldig sakte, dagene mellom el og ikm kommer til å føles ut som et år :hilarious::hilarious:

Enig! Kjenner jeg er såå utålmodig. Vil bare være gravid, NÅ! Kommer til å bli så skuffet om det ikke klaffer. Får dårlig samvittighet ovenfor alle de som prøver lenge, for at jeg forventer at det skal gå så fort men [emoji51]
 
Knall positiv el her i går morres, samme i dag men tror den er bite bite litt svakere nå? Flere som pleier få positiv el 2 dager på rad?
IMG_6914.JPG
 
Jeg hadde positive tester hele torsdag, så tror jeg kanskje hører til IKM uke 21. Aldri hatt så himla sterke tester før, håper det er et tegn på at kroppen endelig begynner å "komme seg" etter p-pilleslutt :)
 
Enig! Kjenner jeg er såå utålmodig. Vil bare være gravid, NÅ! Kommer til å bli så skuffet om det ikke klaffer. Får dårlig samvittighet ovenfor alle de som prøver lenge, for at jeg forventer at det skal gå så fort men [emoji51]
Heeeelt enig :rolleyes::D Første svangerskap prøvde vi ikke engang, men typisk at når vi nå skal prøve så tar det sikkert lang tid :sorry:
 
Blir jo ALDRI litt positive engang.. vil starte nååååå...
eller vi starter ikveld uansett men er det noe poeng liksom.. negative tester og 3-4 dager (kanskje 5) til EL..
 
Back
Topp