❤ IKM uke 22 ❤

Lykke til! Ah, ja er det ikke herlig å kjenne at det er sommer[emoji173]️

Helt fantastisk ! I dag har vi nesten svetter bort , samtlige har fått brun eller rødfarge og energilagrene fylles [emoji7][emoji7] tusen takk , masse lykke til du også [emoji2][emoji173]️

Fra2til3 - pp3 etter SA - B1 - el fredag 18

Håper syklusen min ikke er tullete denne pp. Har vært litt rar etter SA.
Jeg får eltester i posten om 2 dager så blir spennende å se:)

Ja.. jeg vet ikke om vi bare skal kjøre på heller..er jo ikke "vits" om ikke man har EL nå...

Vi er i samme båt. Jeg vet heller ikke hvor jeg er i syklusen og har ikke fått eltestene i posten enda så får ikke testet heller. Krysser fingrene for oss[emoji173]️

Ikkje kvar dag men må jo skifte ut sæden litt.
Vi har ikke mulighet hver dag heller,vi hadde på lørdag/natt til søndag og søndag.. mulighet ikveld,og imorgen.så er det ikke mulighet før helgen igjen...... Så det at EL ikke viser seg enda er veldig skuffende...

På jobb i dag har det virkelig foregått noe der nede. Hatt murringer i korsryggen og nedover på sidene, og på et punkt kjente det ut som om noen stakk meg med en strikkepinne innenfra på venstre side. El testene er fortsatt negative, og viser nå ingen verdens ting.. men kjenner det litt igjen fra første gang vi prøvde på baby. Da fikk jeg aldri noe positiv test, og gav egentlig opp testing. Ble heldigvis gravid første pp. Vurderer og bare gi opp testing nå også. Får liksom aldri noe dreis på det.
Virker uansett som om det skjer noe på nogenlunde samme tid her denne pp som forrige.

Back
Topp