Syns de er blitt såvidt negativ kanskje?Ser jeg riktig?? Positiv i dag også? Jeg blir sprø Vis vedlegget 220233
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns de er blitt såvidt negativ kanskje?Ser jeg riktig?? Positiv i dag også? Jeg blir sprø Vis vedlegget 220233
Syns de er blitt såvidt negativ kanskje?
Man får gjerne en liten dropp i LH litt før egget slipper, så den er vel på veiEnig at den er bite litt svakere, men pm egget er sluppet, si det :/
Ja det er detFortsatt sjans om vi legger aksjer i kveld? Har el-slimVis vedlegget 220305
Ser slik ut ja. Kanskje den prøvde på EL for noen dager siden og at den er på vei til å prøve på nytt nå?
Synes testene går opp, så ned, så opp igjen?! Hva tror dere?
Sterkere test i dag, ikke positiv enda men nærmer seg
Lykke til i dpo-land 1dpo er dagen etter negativ test.
Endelig kan dpo-land begynne[emoji4][emoji106]
Positive tester kom en del senere en antatt, så føler meg fornøyd med første gang som "en-tester" [emoji4]
Meen, hvilken dag starter dpo? Første dag med negativ test? Eller dagen etter negativ test[emoji4][emoji4]?
Den er garantert positiv ja[emoji106][emoji2]
Denne er vel positiv? CD 22 (!!) etter SA. Trodde EL kunne komme til å komme tidlig denne PP... Neida [emoji23]
Nærmer seg skikkelig stort hopp fra tidlig på dagen til kveldenDen helt til høyre tatt 23.30 ikveld. De tre andre er tatt igår morges, igår kveld og idag tidlig. Planen var å teste tre ganger om dagen, men det har kræsjet litt med jobb det kan jo se ut som det begynner å nærme seg noe! Bare littegrann som mangler