~❤ Eggløsningstestene våre Mars 2017 ❤~

Jeg var ikke så lur nå når jeg kjøpte flere el tester da. Kjøpte fra billigtester.no for tenkte jeg ville sjekke ut elstavene dems. Er så lei av å dyppe strimler[emoji85] Men de kan jo reagere helt annerledes da.... jaja vi får se. Vi får uansett legge inn litt aksjer nå for sikkerhetens skyld[emoji108][emoji108]
Har aldri brukt staver men skjønner den der om å være lei av all dypping av strimler. Begynner å bli lei av å tisse på beholder så gleder meg sånn til EL er over :) Blir spennende å se om de reagerer noenlunde likt :)

bb10409095b082fed4f0e1c3f01d56ca.jpg

Positiv eller negativ? [emoji848] blir ikke klok på denne i dag [emoji23]

Dag 13, håper på EL mandag eller tirsdag. Øverste strimmel fra idag tidlig, nederst igår kveld.

IMG_5612.JPG

Jeg blir ikke klok på mine tester jeg.. nå de to siste dagene har de i mine øyne vært positive. Men de blir ikke helt "ferdig" før tiden nærmer seg 5 min ( det står jo på pakken at man ikke skal lese av etter 5 min ) De jeg har tatt i dag var ikke positive før rett etter 5 min. Vet ikke hvordan jeg skal tolke det:p Mye bedre med cb digital eltest for da er det liksom ikke noe tvil. Da er det smil eller ikke smil[emoji23]

Jeg var i tvil om det samme men da jeg faktisk fikk positive tester ble de positive før det hadde fått et minutt. Jeg har også opplevd at veldig mange blir positive/veldig sterke etter fristen så jeg forholder meg ikke til de da, jeg kaster de og ser ikke mer på de :) De digitale går jo også etter tid og blir ikke positive med mindre det er LH-økning innenfor fristen.

Syns det se såå irriterende når testen fortsatt er helt rosa når det straks har gått 5 min! :p
50f8237b1991e3d13b22fe3ab990c1d3.jpg

Før
9687cb3a61a9a926b19fd170d4101acc.jpg

Etter
Håper det ikke er lenge til el. Er nok ca en uke til. Har ikke hatt så mye slim eller ømme pupper ennå. Men er kjempe oppblåst og har begynt å få litt el-smerter :)

Syns det se såå irriterende når testen fortsatt er helt rosa når det straks har gått 5 min! :p
50f8237b1991e3d13b22fe3ab990c1d3.jpg

Før
9687cb3a61a9a926b19fd170d4101acc.jpg

Etter
Håper det ikke er lenge til el. Er nok ca en uke til. Har ikke hatt så mye slim eller ømme pupper ennå. Men er kjempe oppblåst og har begynt å få litt el-smerter :)
Håper på el kommer snart!:)

Back
Topp