❤️IKM uke 37❤️

Åh, fikk nettopp vite at samboer blir hjemme i to dager (tirsdag og onsdag) før han drar på jobb igjen torsdag. Han er også på jobb nå.. Dette er måneden jeg har mest lyst at det skal klaffe, men det blir nok ikke det da. I tillegg er han på jobb neste måned også rundt eggløsning, gøy:D
Åånei:facepalm:
Men jeg bare las på et annet forum at noen brukte sprøyter, altså med sæd fra mannen i! Vet ikke hvor lenge de kan øverleve i «friluft» men kan det være et alternativ i en håpløs situasjon?:sign19

Åh, fikk nettopp vite at samboer blir hjemme i to dager (tirsdag og onsdag) før han drar på jobb igjen torsdag. Han er også på jobb nå.. Dette er måneden jeg har mest lyst at det skal klaffe, men det blir nok ikke det da. I tillegg er han på jobb neste måned også rundt eggløsning, gøy:D
Hvis du skal ha EL 29/8 som er torsdag, er det vel optimalt at han er hjemme disse dagene? Eller misforstår jeg helt nå :dead: beklager hvis jeg er helt på bærtur. Blir obsessed med å ligge i dagene før selv, jeg altså.

Åånei:facepalm:
Men jeg bare las på et annet forum at noen brukte sprøyter, altså med sæd fra mannen i! Vet ikke hvor lenge de kan øverleve i «friluft» men kan det være et alternativ i en håpløs situasjon?:sign19
What? Går det an?:oops: Må Google….

Hvis du skal ha EL 29/8 som er torsdag, er det vel optimalt at han er hjemme disse dagene? Eller misforstår jeg helt nå :dead: beklager hvis jeg er helt på bærtur. Blir obsessed med å ligge i dagene før selv, jeg altså.
Ja, det er bare det at syklusen min er ikke heeelt på tiden alltid. I mai og juni hadde jeg eggløsning syklusdag 18, mens i juli hadde jeg på syklusdag 15… og hvis det blir syklusdag 15 denne måneden, er eggløsning på tirsdag. Og da blir det altfor sent å legge inn aksjer tirsdag kveld regner jeg med…

Kjekt å ha deg her :love7 Vi satser på at det ikke har noe å si!:smiley-angelic003
Det har jeg aldri hørt om før, kan du fortelle litt om det?
Startet selv med testing på clearblue monitoren i dag:smiley-bounce022

Takk :love7
Blenda eggløsningstest som forventet i dag, apoteket hadde bare rfsu sine som jeg ikke har prøvd før, håper eggløsning er rundt tirsdag som appene mine anslår :happy119
Var noen her inne som brukte maca, legger ved link:
Har også kjøpt inn roibooste og sånn juiceekstrakt men kom ikke igang pga sykdom :wtf:

What? Går det an?:oops: Må Google….

Ja, det er bare det at syklusen min er ikke heeelt på tiden alltid. I mai og juni hadde jeg eggløsning syklusdag 18, mens i juli hadde jeg på syklusdag 15… og hvis det blir syklusdag 15 denne måneden, er eggløsning på tirsdag. Og da blir det altfor sent å legge inn aksjer tirsdag kveld regner jeg med…
Ah, da forstår jeg! Krysser fingrene for at EL kommer torsdag eller fredag hos deg! :happy:

Hiver meg med her jeg, selv om jeg egentlig tilhører assistert-forumet :happy:

Kinelill - 30 - B1 - PP 15 kanskje? IVF-runde 4 - EL 26.08 - IKM 09.09

Håper det blir innsett og at jeg kan teste rundt 09.09, stryker meg selv fra lista hvis ikke :happy:

Hiver meg med her jeg, selv om jeg egentlig tilhører assistert-forumet :happy:

Kinelill - 30 - B1 - PP 15 kanskje? IVF-runde 4 - EL 26.08 - IKM 09.09

Håper det blir innsett og at jeg kan teste rundt 09.09, stryker meg selv fra lista hvis ikke :happy:
Velkommen skal du være! :love7
Så spennende!! Krysser fingrene for deg!

Hopper inn her med dere!:love2

Ellyy - 35 - B1 - PP6 - EL ca 27/8 IKM ca 9/9

Var opprinnelig med i IKM-gruppa for uke 36, men EL har latt vente på seg… Mistet i starten av august (5+6), så mulig syklusen er litt ødelagt denne måneden slik at jeg ikke får EL, men lever i håpet enn så lenge:happy:

Hopper inn her med dere!:love2

Ellyy - 35 - B1 - PP6 - EL ca 27/8 IKM ca 9/9

Var opprinnelig med i IKM-gruppa for uke 36, men EL har latt vente på seg… Mistet i starten av august (5+6), så mulig syklusen er litt ødelagt denne måneden slik at jeg ikke får EL, men lever i håpet enn så lenge:happy:
Velkommen til oss :love7

Noen som har forsøkt å spise ananaskjerne i dpo-land før? Jeg har hatt en kjemisk tidligere og tenkte å prøve dette «trikset» for implantasjon denne PP :happy: kan ihvertfall ikke skade å prøve. Fant informasjon og tips i diverse tråder her inne.

Jeg tenkte og å teste ananas denne pp :happy: Lest mye positivt om det, og så er jeg jo glad i ananas, så passer perfekt:laughing002

Skal i tillegg ta Mucinex nå disse dagene rundt EL. Det gjorde jeg forrige pp for første gang, og ble da gravid. Andre som har testet det?

Jeg tenkte og å teste ananas denne pp :happy: Lest mye positivt om det, og så er jeg jo glad i ananas, så passer perfekt:laughing002

Skal i tillegg ta Mucinex nå disse dagene rundt EL. Det gjorde jeg forrige pp for første gang, og ble da gravid. Andre som har testet det?
Morsomt å være fler :happy: Så spennende at du skal prøve Mucinex også, det har jeg ikke prøvd. Hvilke CD er det tenkt at man tar det, og hvor mye?

Morsomt å være fler :happy: Så spennende at du skal prøve Mucinex også, det har jeg ikke prøvd. Hvilke CD er det tenkt at man tar det, og hvor mye?
Sant:) Vet ikke om det har noe for seg, men skader jo ikke å prøve!

Ang. Mucinex har jeg lest at de anbefaler en tablett hver dag i fire dager før + på EL. Siden jeg har uregelmessig syklus, og ikke aner når EL kommer, tok jeg en tablett de to dagene jeg mest sannsynlig hadde EL basert på positiv EL-test. Tok tablettene en time før sex ca.

Håper sånn det ikke stiger før tiiiidligst i morgen, helst onsdag:smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_2210.png
    IMG_2210.png
    920,1 KB · Visninger: 35
Da prøver jeg meg her igjen etter en spontanabort i Juli.

Solb - 41- B4 - PP 1 (etter SA i juli) EL 29/8 - IKM 12/9

Hei!✨ Første gang jeg kommenterer her inne. Denne prøvingen begynner å bli litt lang og ensom så kanskje det blir litt gøyere når man kan være med her inne ☺️

emblom - 29- B1 - PP 3 (på 8 mnd pga veldig lange og uregelmessige sykluser) EL 21/8 - IKM 1/9+-

Last edited:
Hei! Litt over 5 år siden jeg var i dette forumet og nå tilbake etter uplanlagt graviditet i mai som endte i MA. Hadde i starten ikke ønske om flere enda, men når man først ble gravid så kjennte vi begge at dette var veldig ønsket. Prøvde i godt over 1 år med førstemann og ble gravid ved hjelp av letrozol, prøver uten dette nå.

KVJ95-29-B2-PP1( etter MA/SA i juli) EL 27/8 - IKM 11/9

Back
Topp