❤️IKM uke 24❤️ 2019

Takk:Heartred trenger det. Begynnte å grine på jobb idag da kollegaen spurte meg om noe var galt :p
Huff, så kjipt! Sender gode tankar. ❤️ Kjennest ut som at mensen er på veg, så blir nok dessverre endå ein ny PP her også... :banghead:
 
Negativ test i natt også. Ikm lørdag/mandag, ikke helt sikkert. Har ømme bryster i kveld, så skjønner ingenting. Er rsfu tidlig test, burde vell vist om jeg er gravid?
 
IKM i går fremdeles ingen TR. Hatt litt mensmurringer i kveld så hun kommer vel snart.
 
Da kom TR :shifty:
 
Har svakt vondt i korsryggen som jeg ikke pleier og ingen murringer som jeg egentlig pleier. Og svak skygge på rfsu test. Men mannen min ser det ikke haha.- kan være ikm egentlig er på søndag, så det kan bli en lang helg. Tvitvi for de som fortsatt venter!
 
2 dager til ikm og negativ test idag morges. Pleier å spotte 2-4 dager før mensen (begynt med det de siste mnd nå). Men spotting har ikke kommet.

Merker en del stikking i magen.

Vel, får bare vente og se. Men utifra magefølelsen - ser dette mørkt ut ( selv om jeg håååper!!)
 
Kjedelig :( Lykke til neste syklus :Heartred

Håper jeg snart kommer etter! Når håpet er ute er det like greit å starte på ny og ikke vandre i dpo land lenger enn nødvendig.
Takk ❤️
Den ventinga er kjedelig når det likevel ikke klaffet. Lykke til du også ❤️
 
Jeg fikk denne blendahvite testen idag på IKM. Er en RFSU-strimmeltest. Noen som ser noe ikke jeg ser?
 

Vedlegg

  • EC1753D1-3311-4E64-8139-B787A350AC5B.jpeg
    EC1753D1-3311-4E64-8139-B787A350AC5B.jpeg
    18,8 KB · Visninger: 63
Negativ test, 1 dag før ikm... får ikke startet igjen prøvingen før til jul :( jaja

Men all håp er ikke 100% ute før tr har kommet :)
 
Back
Topp