❤️IKM uke 24❤️ 2019

Har du noen symptomer? Vi har ikm samme dag, men jeg hadde litt sen el. Og er litt spent på å teste, men har ikke turt enda.- eneste jeg kjenner er ingen symptomer på tr og litt kløe øverst ved skambeinet. Men jeg har tolket nye symptomer hver gang og tror ikke på noe lenger..!har allerede pekt meg ut noe å glede meg over med ny pp-

Ikke så veldig mange. I går hadde jeg litt at den typen vondt i eggstokkområdet hvis jeg lo/reiste meg fort.
Idag har jeg smått vonde pupper og litt murringer.
Ellers har det ikke vært så mye mer enn murringer, men det har jeg alltid om jeg ikke er gravid også :p
 
Da kan jeg settes over til tr, siden tr kom i dag :sorry:

Lykke til alle sammen, håper så mange som mulig får positive tester. Så håper jeg at det klaffer for oss neste måned.:)
 
Du har også noen knøtt fra før? Jeg har to som gikk på første forsøk, og skjønner ingenting etter over et halvt års prøving. Men før dette visste jeg ikke engang når jeg hadde eggløsning, så godt for noe er det kanskje:)
Vi har 3, kan ikke klage :rolleyes: ;)
satt alle i første liksom! så dette er helt nytt for meg...
 
Tror jeg har hatt eggløsning den dagen eggløsningstesten ble positiv for er jo veldig sterke testene. Første ble svak positiv 7 dpo å det er litt vel litt tidlig å få positiv. Og 2-3 er vel over 4 uker?
 

Vedlegg

  • IMG_20190612_205826.jpg
    IMG_20190612_205826.jpg
    25,3 KB · Visninger: 80
Skulle vente å teste til i morgen tidlig, men siden mannen er på jobbreise tok jeg den i kveld. Noen dager siden jeg skulle hatt mensen, men siden jeg har litt uregelmessig mens har ikke jeg testet før Gleder meg til å fortelle han det i morgen!
 

Vedlegg

  • 20190612_214845.jpg
    20190612_214845.jpg
    12,6 KB · Visninger: 92
Skulle vente å teste til i morgen tidlig, men siden mannen er på jobbreise tok jeg den i kveld. Noen dager siden jeg skulle hatt mensen, men siden jeg har litt uregelmessig mens har ikke jeg testet før Gleder meg til å fortelle han det i morgen!
Gratulerer!!
 
Skulle vente å teste til i morgen tidlig, men siden mannen er på jobbreise tok jeg den i kveld. Noen dager siden jeg skulle hatt mensen, men siden jeg har litt uregelmessig mens har ikke jeg testet før Gleder meg til å fortelle han det i morgen!
Gratulerer! :happy:
 
Blenda test, høy temp og ingen tegn til tr :banghead: Nå er jeg lei av tullete syklus!
 
Jeg kan settes på gravid. :) Håper innmari dette blir en terminspire! :Heartred
 

Vedlegg

  • 218CB7D7-DFAD-4B35-8C4A-433D10CE8A87.jpeg
    218CB7D7-DFAD-4B35-8C4A-433D10CE8A87.jpeg
    39,8 KB · Visninger: 73
Back
Topp