❤️IKM uke 23❤️

Litt treg med å svare her ser jeg :wacky:

Har ingen hjelpemidler her heller. Tar også vitaminer og uniqinol. Også har jeg tatt grapefruktkjerneekstrakt men begynte litt seint så vet ikke om den hjelper noe særlig.

Så redd jeg ikke skal ha noe bra EL nå pga alderen.
Heier på deg!
 
To uker venting i alle fall for meg da :nailbiting: hva gjør dere for å klare ventetiden?
 
To uker venting i alle fall for meg da :nailbiting: hva gjør dere for å klare ventetiden?

Det er så vanskelig med den ventetiden :laughing002 Jeg prøver å holde meg opptatt, men havner stadig vekk inn i notatene mine fra sist jeg ble gravid for å sjekke symptomer:hilarious:

Jeg har heldigvis bare 6 dager igjen til test nå! Har veldig lyst til å teste før, men min mann har så lyst til å være med å lese av testen og han mener det er unødvendig å teste før man vet om man får ordentlig svar:facepalm:
 
To uker venting i alle fall for meg da :nailbiting: hva gjør dere for å klare ventetiden?
Ventetiden er så slitsomt syns jeg... Prøver også å holde meg opptatt med andre ting, men faller ofte for fristelsen med å google symptomer eller sjekke litt her inne. Har til tider slitt med å konsentrere meg på jobb også :nailbiting: I helgen var jeg på jentetur og det hjalp med å ikke tenke så mye. I dag skal jeg til gynekologen for å sjekke hvordan jeg responderte på letrozolen. Veldig spent på om hun kan se hvordan eggløsningen var og evt hvor stort egget var da det ble sluppet.
 
Ventetiden er så slitsomt syns jeg... Prøver også å holde meg opptatt med andre ting, men faller ofte for fristelsen med å google symptomer eller sjekke litt her inne. Har til tider slitt med å konsentrere meg på jobb også :nailbiting: I helgen var jeg på jentetur og det hjalp med å ikke tenke så mye. I dag skal jeg til gynekologen for å sjekke hvordan jeg responderte på letrozolen. Veldig spent på om hun kan se hvordan eggløsningen var og evt hvor stort egget var da det ble sluppet.
Spennende! Hold oss oppd. Visste ikke de kunne se i ettertid hvor stort egget var etter det har sluppet?:confused004 Det er litt artig da. Enig at denne ventetiden er slirsom, og føler jeg egentlig piner meg selv ved å tenke så mye på det. Prøver å ikke gjøre det, men må innrømme det er lettere sagt enn gjort.. hvert fall når man begynner å få streksyn:smiley-ashamed004
 
Spennende! Hold oss oppd. Visste ikke de kunne se i ettertid hvor stort egget var etter det har sluppet?:confused004 Det er litt artig da. Enig at denne ventetiden er slirsom, og føler jeg egentlig piner meg selv ved å tenke så mye på det. Prøver å ikke gjøre det, men må innrømme det er lettere sagt enn gjort.. hvert fall når man begynner å få streksyn:smiley-ashamed004
Ja, eller hun kan kanskje ikke se hvor stort egget er, men hun ser på folikkelen at den er stor nok tror jeg. Hun sa nå at eggløsningen har skjedd og at hun kunne se at slimhinnen var tykkere enn før eggløsning og at det var et godt tegn. Så nå er det bare å vente i spenning :happy. Jeg testet veldig tidlig og mye i begynnelsen når vi startet å prøve men nå prøver jeg å vente til 10dpo (selv om det er veldig vanskelig).
 
Dpo 5/6 Er så sjukt trøtt idag.. Er vandrende zombie på jobb, og drikker ikke kaffe heller så i denne perioden :laughing021 Var det samme i går og, men tenkte at det må jo være varmen.

Har også fått skikkelig cravings på sjokolade..
I går fant jeg sånn sjokolade saus du tar på isen.. Den pressa jeg da i meg :bag: Ikke er den sausen spesielt god, men dæven så godt det smakte i går ja :laughing001
 
Når begynner dere å teste? Jeg er 7 DPO. Er så spent…
Jeg prøver å holde meg til 10 dpo :nailbiting: men vet ikke om jeg klarer det enda. Er 5 dpo i dag og våknet i natt av en intens stikking som kom veldig brått og forsvant like brått. Tenkte jo med en gang om det kunne være festesmerter men nå er jeg usikker på om jeg bare drømte det eller om det faktisk skjedde :happy090
 
Jeg er muligens bare 4 dpo og det føles jo som en eeeevighet før jeg kan forvente eventuell positiv test :( det er vel ved ikm man kan forvente positiv test helt sikkert hvis man er gravid?
 
Når begynner dere å teste? Jeg er 7 DPO. Er så spent…

Jeg testet svakt positivt 8 dpo ved sist graviditet, men den var så svak at jeg først kastet den før jeg måtte plukke den opp igjen fra søppelet for å studere den nøyere :hilarious: og jaggu var det en svak svak strek der.

Denne gangen har jeg avtalt med mannen at vi skal lese av sammen, og det blir ca 11 dpo (søndag). Alt for lenge å vente!!
 
Jeg er muligens bare 4 dpo og det føles jo som en eeeevighet før jeg kan forvente eventuell positiv test :( det er vel ved ikm man kan forvente positiv test helt sikkert hvis man er gravid?
Ja, ved ikm vil du få sikkert svar. Hvis man tester tidligere så kan man risikere å bruke mye energi på å analysere svake streker:facepalm: Been there, done that :hilarious: og så er det vel litt forskjellig hvor mye hcg man produserer og hvor fort i starten, så det er litt ulikt hvor tidlig en test slår ut. I tillegg er det jo også forskjell på hvor sensitive ulike tester er.
 
Jeg er muligens bare 4 dpo og det føles jo som en eeeevighet før jeg kan forvente eventuell positiv test :( det er vel ved ikm man kan forvente positiv test helt sikkert hvis man er gravid?
Denne har blitt delt på forumet her før av noen andre. Jeg synes den var så fin.
IMG_7285.jpeg
 
Og i dag var EL testen veldig sterk, kan flytte IKM til søndag 09.06
 
Dpo 6/7

Tiden går så saktee. Lyst å teste nå :laughing002 Skal prøve å holde meg til Dpo 9, men kjenner jeg meg rett så ryker nok første test i morgen!

Symptomer jeg har nå:
Stikking/ murring som kommer og går. Veldig svake stikk.
Suupertrøtt. Levende zombie om dagen
Godtesjuk
kviser
hard mage og oppblåst
ømme nipler som kom i går.

Håpe håpe :dummy1::dummy:
 
Back
Topp