Altså den kroppen her gir meg så mye små symptomer nå at jeg egentlig tenker det er for godt til å være sant. Begynner å bli litt redd jeg har innbilt svangerskap for er altfor tidlig til å kjenne på alt dette
Fortsatt press og trykk, men nå begynner utfloden min å endre seg også. Har ikke mye, men den har blitt tykk og hvit. Trenger selvfølgelig ikke bety noe som helst. Og har leamus/bobler nederst i magen. Men jeg har ibs så at jeg er oppblåst er ikke egentlig noe tegn. Men leamus og bobler er nytt, men kroppen spiller meg seriøse puss om dagen.. Niplene er også såre og har vært det lenge, som er litt rart 6-7 dpo, men fortsatt langt ifra uhørt.
Noen andre som utfloden plutselig endret seg på? Dette skjer jo selvfølgelig i løpet av en syklus, og jeg har kanskje opplevd dette før.. men kan ikke huske at den har vært tykk og hvit tidligere. Den har vært blank og nesten litt lik el helt frem til nå. Og jeg har gått uten truse i hele dag så kan ikke være fordi det har vært «tett» der nede heller om det gir mening