❤️IKM uke 23❤️

Strikkefrøken - 25 - B1 - PP7 etter senabort - EL 24.05/25.05 ? - IKM 09.06

Tvilsomt at det blir noe denne syklusen men vi prøver uansett. Var på en gynekologisk undersøkelse med kontrastvæske for å se om det er noen skader etter utskraping i høst. Heldigvis var alt fint men undersøkelsen kunne påvirke muligheten for å bli gravid denne syklusen siden jeg hadde et kateter oppi livmor som irriterer og kan lage sår.
 
Maksimal på monitor i går og i dag, aksjer ble ikke lagt så mye som jeg håpet, men på selveste 17. mai og i går tidlig. Satse på at det holder :nailbiting: Har opplevd voldsomt med el «press/kramper» flere dager i forveien, og nå i to dager (som gir mening). Men aldri opplevd det så tydelig før. Satse på at det er et godt og stort egg, hehe. Lykke til alle sammen:hello2
 
Må jo si det at jeg forstår meg ikke helt på EL helt enda..

Hadde lik topp både søndag og mandag, så begynte den å gå ned i går.

Vil det da si at EL kan skje akkurat nå?
For nå murres det kraftig på venstre side, så det er skikkelig ubehagelig og oppblåst så jeg sliter med å finne klær til jobb :hungry: :woot:

Og hvordan blir kroppen NÅR el har vært?
Har jo holdt på i nesten et år, men stusser jo like mye hver mnd :laughing021
 

Vedlegg

  • IMG_4304.jpeg
    IMG_4304.jpeg
    918,2 KB · Visninger: 40
Må jo si det at jeg forstår meg ikke helt på EL helt enda..

Hadde lik topp både søndag og mandag, så begynte den å gå ned i går.

Vil det da si at EL kan skje akkurat nå?
For nå murres det kraftig på venstre side, så det er skikkelig ubehagelig og oppblåst så jeg sliter med å finne klær til jobb :hungry: :woot:

Og hvordan blir kroppen NÅR el har vært?
Har jo holdt på i nesten et år, men stusser jo like mye hver mnd :laughing021
Jeg vil tro at eggløsningen din enten var sent på kvelden CD14, natt til CD15, eller kommer en eller annen gang i løpet av CD15. Men noen har litt lenger tid fra positiv test til eggløsning, så det kan også hende det blir CD16. Men siden du har smerter nå, ville jeg gått ut ifra CD15 som eggløsningsdag :happy:
 
Jeg vil tro at eggløsningen din enten var sent på kvelden CD14, natt til CD15, eller kommer en eller annen gang i løpet av CD15. Men noen har litt lenger tid fra positiv test til eggløsning, så det kan også hende det blir CD16. Men siden du har smerter nå, ville jeg gått ut ifra CD15 som eggløsningsdag :happy:
Håper det er idag da :D
 
Ser ut som eggløsningen min kommer litt tidligere enn jeg trodde. Er på syklusdag 8 nå. Pleier vanligvis å få eggløsning på dag 10 (som også er tidlig). Denne mnd er andre runde på letrozol.
 

Vedlegg

  • IMG_1576.jpeg
    IMG_1576.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 41
Krokanrull - 36 - B2 - PP2 - EL 22.05 - IKM 04.06

Fikk endelig positiv EL test i går! Vært mye krøll og surr etter at jeg fikk tilbake mensen i april etter fødsel. Og egentlig litt usikker på om jeg fortsatt er i pp1 eller om jeg er i pp2 :laughing002

Aksjer er lagt og testingen er utført, så nå er det bare å la vente-gamet starte❤️
 
Er 2 DPO, men har el-slim… leser i litt gamle tråder her at jeg ikke er første dama som opplever det…. Lurer likevel på hva dere tenker? Noen erfaring?
 
Er 2 DPO, men har el-slim… leser i litt gamle tråder her at jeg ikke er første dama som opplever det…. Lurer likevel på hva dere tenker? Noen erfaring?
Ikke så mye erfaringer selv dessverre, men opplever også dette selv (3 dpo). Ikke mye, men nok til at jeg har tenkt over det. Samt fortsatt vedvarende press/trykk og stikk:dontknow
 
Jeg hadde skikkelig eggløsningssmerter i går og eggløsningstesten var veeldig positiv på ettermiddagen i går. I dag var testen svakere så tror jeg hadde eggløsning i går kveld/natt. Tempen har økt bittelitt også. Så da begynner den lange venteperioden...
 
Beklager at jeg gjentar meg så mye, men el denne måneden gjør meg sprø. Vet at jeg nok ubevisst leter etter ting jeg ikke burde så tidlig. Men disse «takene/presset» i lysken gir seg søder ikke? Kan det være at eggstokkene jobber og jobber for å slippe egget og ikke får det til, eller at egget hae sluppet og at eggstokkene jobber egget veldig ned mot livmor? Hadde el 19.05, så er 4 dpo så vet selvfølgelig det ikke er graviditetssymp. Men nå begynner jeg å bli bekymret for hva dette er? Er ikke vondt, men et konstant ubehag/press i 5 dager nå. Aldri vært borti lignende? Hvis dette ikke ender opp i en graviditet så føler jeg at jeg må få dette sjekket :nailbiting: :smiley-ashamed008
 
Back
Topp