Solstråla92
Flørter med forumet
Havner vel da egentlig i ikm uke 22, men blir her siden jeg startet denne tråden Håper det er i ordenIdag på selve 17.mai valgte den å bli positiv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Havner vel da egentlig i ikm uke 22, men blir her siden jeg startet denne tråden Håper det er i ordenIdag på selve 17.mai valgte den å bli positiv
Jeg vil tro at eggløsningen din enten var sent på kvelden CD14, natt til CD15, eller kommer en eller annen gang i løpet av CD15. Men noen har litt lenger tid fra positiv test til eggløsning, så det kan også hende det blir CD16. Men siden du har smerter nå, ville jeg gått ut ifra CD15 som eggløsningsdagMå jo si det at jeg forstår meg ikke helt på EL helt enda..
Hadde lik topp både søndag og mandag, så begynte den å gå ned i går.
Vil det da si at EL kan skje akkurat nå?
For nå murres det kraftig på venstre side, så det er skikkelig ubehagelig og oppblåst så jeg sliter med å finne klær til jobb
Og hvordan blir kroppen NÅR el har vært?
Har jo holdt på i nesten et år, men stusser jo like mye hver mnd
Håper det er idag daJeg vil tro at eggløsningen din enten var sent på kvelden CD14, natt til CD15, eller kommer en eller annen gang i løpet av CD15. Men noen har litt lenger tid fra positiv test til eggløsning, så det kan også hende det blir CD16. Men siden du har smerter nå, ville jeg gått ut ifra CD15 som eggløsningsdag
Ser vi har samme EL og IKM, spennende!1 DPO! …
Yeay! Veldig spennende! Håper på mange positive tester i uke 23!Ser vi har samme EL og IKM, spennende!
Ikke så mye erfaringer selv dessverre, men opplever også dette selv (3 dpo). Ikke mye, men nok til at jeg har tenkt over det. Samt fortsatt vedvarende press/trykk og stikkEr 2 DPO, men har el-slim… leser i litt gamle tråder her at jeg ikke er første dama som opplever det…. Lurer likevel på hva dere tenker? Noen erfaring?