❤️IKM uke 23❤️

Altså HJELP! Den kroppen her gjør meg sprø. Nå har jeg akkurat vært på do, og hatt en super svak «blødning». Vet ikke helt hva jeg skal kalle det.. Ser ut som litt tynn brunlig utflod som har tørket inn i trusa med bittelitt frisk utflod oppå (TMI sorry). Har bilde, men litt groteskt å dele på åpent forum…

Er det mulig å ha festeblødning 5 dager før mensen (10dpo)? Hvordan ser det i så fall ut? Mine spottinger ser aldri slik ut, om jeg spotter så er det friskt blod 1 dag før mensen. Men kroppen har tullet så mye at det kan selvfølgelig være det er mensen litt under en uke før? Litt små kramper, men så vidt jeg kjenner dem. Nå skjønner jeg ingenting… :dontknow :anyone:help
 
Altså HJELP! Den kroppen her gjør meg sprø. Nå har jeg akkurat vært på do, og hatt en super svak «blødning». Vet ikke helt hva jeg skal kalle det.. Ser ut som litt tynn brunlig utflod som har tørket inn i trusa med bittelitt frisk utflod oppå (TMI sorry). Har bilde, men litt groteskt å dele på åpent forum…

Er det mulig å ha festeblødning 5 dager før mensen (10dpo)? Hvordan ser det i så fall ut? Mine spottinger ser aldri slik ut, om jeg spotter så er det friskt blod 1 dag før mensen. Men kroppen har tullet så mye at det kan selvfølgelig være det er mensen litt under en uke før? Litt små kramper, men så vidt jeg kjenner dem. Nå skjønner jeg ingenting… :dontknow :anyone:help
Høres ut som festeblødning syns jeg :joyful::joyful:
 
Høres ut som festeblødning syns jeg :joyful::joyful:
Lov å håpe :smiley-angelic001 :nailbiting:
Nå murrer høyre eggstokk/lysk også, og den har ikke vært like aktiv som venstre. Den venstre har jeg jo kjent hele tiden. Fikk også plutselig en leamus i magen som varte noen sekunder, og har vært litt små uggen i dag (men trodde frem til blødningen jeg kanskje bare hadde drukket litt mye kaffe). Små magevondt har jeg også. Altså om jeg ikke får positiv test denne runden så må jeg legges inn på psyk for da skjønner jeg ingenting:laughing001
 
Altså HJELP! Den kroppen her gjør meg sprø. Nå har jeg akkurat vært på do, og hatt en super svak «blødning». Vet ikke helt hva jeg skal kalle det.. Ser ut som litt tynn brunlig utflod som har tørket inn i trusa med bittelitt frisk utflod oppå (TMI sorry). Har bilde, men litt groteskt å dele på åpent forum…

Er det mulig å ha festeblødning 5 dager før mensen (10dpo)? Hvordan ser det i så fall ut? Mine spottinger ser aldri slik ut, om jeg spotter så er det friskt blod 1 dag før mensen. Men kroppen har tullet så mye at det kan selvfølgelig være det er mensen litt under en uke før? Litt små kramper, men så vidt jeg kjenner dem. Nå skjønner jeg ingenting… :dontknow :anyone:help
Jeg spottet både brunt, lyserosa og rødt litt om hverandre fra 5 dpo til 11 dpo ved sist graviditet. Vet ikke om det var festeblødning, eller rett og slett bare litt spotting - men det gikk i hvert fall veldig bra! Hadde også ganske ekstreme mensensmerter, så de to tingene i kombinasjon gjorde at jeg tenkte at her kunne ikke noe overleve - men det gjorde det :hilarious:
 
Jeg spottet både brunt, lyserosa og rødt litt om hverandre fra 5 dpo til 11 dpo ved sist graviditet. Vet ikke om det var festeblødning, eller rett og slett bare litt spotting - men det gikk i hvert fall veldig bra! Hadde også ganske ekstreme mensensmerter, så de to tingene i kombinasjon gjorde at jeg tenkte at her kunne ikke noe overleve - men det gjorde det :hilarious:
Ikke spotten noe, bare den ene lille mini blødningen. Litt vanskelig å si da den lå «utbredt i trusa», men 3 draper med utvannet rustent blod kanskje? Ingenting på papiret, og ingen mer blødninger siden. Får se hvordan det utvikler seg utover dagen, men håpet steg litt mer enn det gjorde med den blenda testen i morges:happy: Men vi får se, kan være at kroppen forbereder seg på mensen også, men dette vet jeg med sikkerhet jeg aldri har opplevd så tidlig før mensen før. De neste dagene nå før jeg kan teste kommer til å være tortuuur. Er vell ingen vits å teste før om 2-3 dager?:nailbiting:
 
Spennende! Når skal du ta første test?

Jeg er 4 dpo i dag, og har masse murringer, pluss at det plutselig er vondt å amme pga niplene er såre. Men jeg husker ikke hvordan syklusen min var før graviditet, så mulig det bare er vanlig forberedelse til mensen. Spennende er det i hvert fall :D

Mannen ville være med å lese av testen denne runden, så vi har avtalt å teste neste søndag. Det blir vel rundt 11 dpo. Blir seigt å skulle holde seg fra å teste så lenge:laughing002
Jeg hadde såre nipler når jeg ammet sist jeg ble gravid. Vi hadde ikke prøvd å bli gravide den gangen, så kunne ikke skjønne at jeg plutselig var vondt å amme nå som ungen var 9 måneder. Men skjønte det da jeg dik positiv test. Det endte i Sa/ma i uke 9… men nå har jeg igjen fått såre og ømme brystvorter ved amming… men er i følge appen jeg bruker kun 4 dpo, så syns det er tidlig… hadde en liten blødning ved et toalettbesøk i går kveld… så begynner å lure på om jeg har el nå istede og at puppene blir ømme av det kanskje? For har også veldig stikkesmerter i høyre side og er øm i magen/lysken…
 
Jeg hadde såre nipler når jeg ammet sist jeg ble gravid. Vi hadde ikke prøvd å bli gravide den gangen, så kunne ikke skjønne at jeg plutselig var vondt å amme nå som ungen var 9 måneder. Men skjønte det da jeg dik positiv test. Det endte i Sa/ma i uke 9… men nå har jeg igjen fått såre og ømme brystvorter ved amming… men er i følge appen jeg bruker kun 4 dpo, så syns det er tidlig… hadde en liten blødning ved et toalettbesøk i går kveld… så begynner å lure på om jeg har el nå istede og at puppene blir ømme av det kanskje? For har også veldig stikkesmerter i høyre side og er øm i magen/lysken…
Samme her! Er 5+1 nå, å amme er skikkelig ubehagelig nå :hilarious:
 
Samme her! Er 5+1 nå, å amme er skikkelig ubehagelig nå :hilarious:
Når ble det sårt å amme for deg? Jeg har kun hatt en mens etter sa/ma så usikker på hvordan syklusen blir nå. Men det er skikkelig vondt å amme og nå er selvfølgelig tulla vår syk så eneste hun får i seg er pupp :arghh:
Gruer meg hver gang hun suger tak…
 
Når ble det sårt å amme for deg? Jeg har kun hatt en mens etter sa/ma så usikker på hvordan syklusen blir nå. Men det er skikkelig vondt å amme og nå er selvfølgelig tulla vår syk så eneste hun får i seg er pupp :arghh:
Gruer meg hver gang hun suger tak…
Husker ikke nøyaktig men kanskje rundt 14 DPO :scratch Ååhh :( Min jente vil egentlig ikke amme mer i det hele tatt… Tror smaken på melken min har endret seg :( Litt trist
 
Trodde først jeg så noe her.. men ganske sikker på at min også er blenda. Nå begynner håpet mitt å dvale kraftig, for jeg har hatt så sinnsykt mange symp helt siden el, så om de var hcg relaterte så hadde den slått ut nå :smiley-ashamed008 Ganske sikker på at jeg har en cyste og må bestille legetime, usj.
Synes muligens det kan være noe her! :pompus: Blir spennende med neste test!
 
Etter å lest et innlegg her inne om reading fra etsy, så kjøpte jeg nettopp en reading :laughing002 :dance008 Noen andre som har prøvd det? :smiley-ashamed004
 
Ja, samme her! Leste denne : https://forum.babyverden.no/threads/reading-fra-etsy-har-det-stemt-for-noen.2035700/

Betalte litt over 100kr og fikk nettopp svar. Juli- August var en fin tid for meg, og at jeg kom til å få ei jente, samtidig måtte jeg se etter ugler for det var et godt tegn :laughing002 Var no litt artig å prøve :smiley-bounce012
For 100kr så er det jo en artig greie da, men om vi skal stole på den så lover det ikke så godt for deg denne pp da:laughing002 Så vi får halvveis håpe hun har rett!
 
Jeg hadde såre nipler når jeg ammet sist jeg ble gravid. Vi hadde ikke prøvd å bli gravide den gangen, så kunne ikke skjønne at jeg plutselig var vondt å amme nå som ungen var 9 måneder. Men skjønte det da jeg dik positiv test. Det endte i Sa/ma i uke 9… men nå har jeg igjen fått såre og ømme brystvorter ved amming… men er i følge appen jeg bruker kun 4 dpo, så syns det er tidlig… hadde en liten blødning ved et toalettbesøk i går kveld… så begynner å lure på om jeg har el nå istede og at puppene blir ømme av det kanskje? For har også veldig stikkesmerter i høyre side og er øm i magen/lysken…

Så trist at du mistet❤️

Husker du hvor lenge det gjorde vondt å amme? Her er det fortsatt veldig sårt, og kjenner jeg må stålsette meg litt før hver amming :hilarious: Men hvis det betyr at jeg er gravid så skal jeg klare å stå i det.
 
Back
Topp