❤️IKM uke 23❤️

Så trist at du mistet❤️

Husker du hvor lenge det gjorde vondt å amme? Her er det fortsatt veldig sårt, og kjenner jeg må stålsette meg litt før hver amming :hilarious: Men hvis det betyr at jeg er gravid så skal jeg klare å stå i det.
Det var vondt i noen uker. Men testet ikke før det var gått to uker etter IKM, og da var sender ikke vondt lenger… Tenkte mensen var forsinket siden jeg ammer, derfor testet jeg ikke før mannen mente jeg var gravid. Tror fosteret allerede var dødt da jeg testa for på UL mente hun at fosteret mulig kunne måles til 4 uker. Så jeg vil tippe jeg hadde såre brystvorter så lenge fosteret levde..
 
Like blenda idag :meh:
 

Vedlegg

  • IMG_4374.jpeg
    IMG_4374.jpeg
    455 KB · Visninger: 48
I dag tidlig hadde jeg ganske mye rosa fersk blod når jeg gikk på do. Håper jo selvfølgelig det er festeblødning :D men dette skjer noen ganger med meg midt i syklusen når jeg går på do nr 2.. Jeg sliter litt med forstoppelse pga jernmangel (sorry TMI...) og noen ganger er jeg redd for å "presse" ut egget :laughing001 haha vet det høres helt merkelig ut men måtte bare lufte tankene... Er det noen andre som har erfaring med blødning sånn midt i syklus uten at det er festeblødning? Jeg går også på cyclogest(progresteronstøtte) så kan jo hende slimhinnene er såre..
 
Ps! Ser mer en skygge på den til Makesure egnt, men har fått sånn svaaaaak skygge i flere dager nå, og de er fargeløse. Så ikke noe å hente der :banghead:
 
I dag tidlig hadde jeg ganske mye rosa fersk blod når jeg gikk på do. Håper jo selvfølgelig det er festeblødning :D men dette skjer noen ganger med meg midt i syklusen når jeg går på do nr 2.. Jeg sliter litt med forstoppelse pga jernmangel (sorry TMI...) og noen ganger er jeg redd for å "presse" ut egget :laughing001 haha vet det høres helt merkelig ut men måtte bare lufte tankene... Er det noen andre som har erfaring med blødning sånn midt i syklus uten at det er festeblødning? Jeg går også på cyclogest(progresteronstøtte) så kan jo hende slimhinnene er såre..
Du hadde vel noen ganske sterke stikk og for noen dager siden? :D Får krysse fingrene for festeblødning på deg!

Jeg har aldri opplevd blødninger selv i den perioden, bortsett fra når jeg skal nr 2 på do som du nevner, da jeg sliter selv med enten forstoppa eller løs mage i den perioden :bag: Da kan det komme litt blod, som er nok fra endetarmen :depressed:
 
Du hadde vel noen ganske sterke stikk og for noen dager siden? :D Får krysse fingrene for festeblødning på deg!

Jeg har aldri opplevd blødninger selv i den perioden, bortsett fra når jeg skal nr 2 på do som du nevner, da jeg sliter selv med enten forstoppa eller løs mage i den perioden :bag: Da kan det komme litt blod, som er nok fra endetarmen :depressed:
Takk :Heartred Krysser fingrene for deg også!
Ja stemmer :) Hadde noen sterke stikk 5 dpo på natta og nå en liten blødning 8 dpo. Har ikke sett noe mer blod nå utover dagen. Var kun på papiret i dag tidlig (lyserosa, ikke noe klumper eller noe). Jeg har tidligere slitt med en del mellomblødninger og det var noe av grunnen til at jeg ble satt på progesteronstøtte, og jeg blør sjeldent når jeg går på det.

Ah skjønner. Så kjedelig! Veldig sikker på at blødningen nå ikke var fra endetarmen.
 
Takk :Heartred Krysser fingrene for deg også!
Ja stemmer :) Hadde noen sterke stikk 5 dpo på natta og nå en liten blødning 8 dpo. Har ikke sett noe mer blod nå utover dagen. Var kun på papiret i dag tidlig (lyserosa, ikke noe klumper eller noe). Jeg har tidligere slitt med en del mellomblødninger og det var noe av grunnen til at jeg ble satt på progesteronstøtte, og jeg blør sjeldent når jeg går på det.

Ah skjønner. Så kjedelig! Veldig sikker på at blødningen nå ikke var fra endetarmen.
Da håper vi på at det var festeblødning på deg denne gangen :smiley-bounce012
 
Okei hva skjer nå? Mensen er på presisen hver mnd.

Nå er plutselig tappen lav og åpen??
Og oppi det hele så har jeg mensenmurringer?

Kjenner at jeg gir snart opp….
 
Etter å lest et innlegg her inne om reading fra etsy, så kjøpte jeg nettopp en reading :laughing002 :dance008 Noen andre som har prøvd det? :smiley-ashamed004
Jeg bestilte for litt siden, bare på gøy :D Tar det med en klype salt.
Fikk juli-august som måneder, en jente og jeg skulle se mange elefanter rundt unnfangelsen.

Men blir så lett påvirket av det merker jeg. . Forventer ikke å bli gravid igjen nå, men samtidig drømte jeg om elefantfigurer med kjempepeniser i natt. Sånne man typisk får kjøpt i syden :bag::hilarious:
 
Okei hva skjer nå? Mensen er på presisen hver mnd.

Nå er plutselig tappen lav og åpen??
Og oppi det hele så har jeg mensenmurringer?

Kjenner at jeg gir snart opp….
Har litt «mensen mage» altså veldig urolig og løs i magen (TMI sorry). Og kjenner det stikker litt her og der som at kroppen forbereder seg på mensen.. 4 dager til.

Så du er ikke helt alene. Tror jeg kan kysse denne pp perioden adjø
 
Har litt «mensen mage» altså veldig urolig og løs i magen (TMI sorry). Og kjenner det stikker litt her og der som at kroppen forbereder seg på mensen.. 4 dager til.

Så du er ikke helt alene. Tror jeg kan kysse denne pp perioden adjø
Ja, her er det fortsatt 5 dager igjen til.. Kjente jeg mistet litt motet nå ja for denne ppen selv :sorry:
 
Jeg bestilte for litt siden, bare på gøy :D Tar det med en klype salt.
Fikk juli-august som måneder, en jente og jeg skulle se mange elefanter rundt unnfangelsen.

Men blir så lett påvirket av det merker jeg. . Forventer ikke å bli gravid igjen nå, men samtidig drømte jeg om elefantfigurer med kjempepeniser i natt. Sånne man typisk får kjøpt i syden :bag::hilarious:
Haha jeg dør :laughing021spørs om der såg du tegnet ditt da :laughing002
 
Back
Topp