❤️IKM uke 23❤️

Noen som ser noe? :bag: Syns jeg ser no kjempesvakt, eller om det bare er skyggesynet mitt? Dpo 9/10
 

Vedlegg

  • IMG_4388.jpeg
    IMG_4388.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 98
  • IMG_4386.jpeg
    IMG_4386.jpeg
    304,9 KB · Visninger: 99
Hva tror dere her? Spottet litt siden morgenen den første testen tatt. Den nederste tok jeg nå i ettermiddag og fortsatt litt rosa/brunt slim om hverandre :rolleyes: Men syns strekene blir sterkere? På den siste testen var det bare 2 timer siden jeg hadde vært på do sist . De er mer rosa enn de ser ut på bildet..
 

Vedlegg

  • IMG_20240531_160717.jpg
    IMG_20240531_160717.jpg
    761,8 KB · Visninger: 104
Hva tror dere her? Spottet litt siden morgenen den første testen tatt. Den nederste tok jeg nå i ettermiddag og fortsatt litt rosa/brunt slim om hverandre :rolleyes: Men syns strekene blir sterkere? På den siste testen var det bare 2 timer siden jeg hadde vært på do sist . De er mer rosa enn de ser ut på bildet..
Åå det her er jo fine streker!! :smiley-bounce012
 
Hei. Usikker på ikm pga ma. Men ønsker å høre til så prøver. Håperpå3 44år B3 P1 etter ma ikm 8.juni. Skal bli godt å komme i ordentlig syklus og være i gang igjen. Vi har avtalt å prøve frem til november. Da gir vi oss pga alderen min
 
Hva tror dere her? Spottet litt siden morgenen den første testen tatt. Den nederste tok jeg nå i ettermiddag og fortsatt litt rosa/brunt slim om hverandre :rolleyes: Men syns strekene blir sterkere? På den siste testen var det bare 2 timer siden jeg hadde vært på do sist . De er mer rosa enn de ser ut på bildet..
Helt lik strek som jeg hadde 11 dpo :Heartpink
Nå er jeg 5+1

Fra 11 til 14 dpo :love7
 

Vedlegg

  • 8C9886FF-FA91-45D0-84A9-30182240059D.jpeg
    8C9886FF-FA91-45D0-84A9-30182240059D.jpeg
    704,8 KB · Visninger: 55
Ja, strekene er tydelig.. men litt kjedelig med blødning samtidig :confused:. Får vel bare vente å se og svi av et par tester om dagen :p
Jeg fikk en blødning første gang jeg var gravid, omtrent når jeg skulle ha mens. Men dagen etter stoppet den, og testen viste gravid. Nå sitter det en på 19 mnd i fanget mitt, så det kan hende det går fint. ❤️
 
Blenda test på meg i dag 10 dpo… Så da kan nok ikke den stikkingen jeg følte 5dpo vært festesmerter :oops:
… eller så kan det hende det var det, men at genkomboen på akkurat dette egget og denne sædcellen var dårlig, slik at det gikk til grunne allerede like etter det forsøkte å feste seg, og før det rakk å begynne å produsere hCG :confused005

Eller så kan den bare være litt treg, og at du får positiv test om en dag eller to ;)
 
Hei!:D Jeg hadde egentlig ikke tenkt å melde meg inn i enda en ikm-gruppe siden vi har prøvd lenge, og har neste ivf-forsøk nå i juni...men jeg lurer jammen meg på om noe er på gang denne runden. Testene begynner å vise antydninger til noe i dag 9 eller 10 dpo:nailbiting: Det kan jo være lurestreker også så tidlig da, meeen melder meg nå inn likevel;

30ish - 33 - b2 - pp18 - el sannsynligvis 22/5 - ikm 5/6
 
… eller så kan det hende det var det, men at genkomboen på akkurat dette egget og denne sædcellen var dårlig, slik at det gikk til grunne allerede like etter det forsøkte å feste seg, og før det rakk å begynne å produsere hCG :confused005

Eller så kan den bare være litt treg, og at du får positiv test om en dag eller to ;)
Ja det kan jo selvfølgelig hende også! Får jo håpe den bare er treig og at det blir en positiv test om noen dager:) men etter 15 pp så er jeg ikke veldig optimistisk :p
 
Endelig var dagen for å teste kommet, og det ble en solid nedtur :facepalm: ikke så mye som en antydning til skygge en gang, helt blenda test. 11 dpo i dag, og regner derfor med at ikke det gikk denne runden. Tester på nytt på torsdag dersom ikke tanta kommer før den tid, men regner med den kommer tirs/ons.
 
Flytter over til uke 24, masse lykke til alle :love017
 
Endelig var dagen for å teste kommet, og det ble en solid nedtur :facepalm: ikke så mye som en antydning til skygge en gang, helt blenda test. 11 dpo i dag, og regner derfor med at ikke det gikk denne runden. Tester på nytt på torsdag dersom ikke tanta kommer før den tid, men regner med den kommer tirs/ons.
Så kjedelig :Heartred:confused: Jeg er også 11 dpo i dag og blenda test... Det er jo mulig at egget fester seg sent så er jo fortsatt et håp før tr dukker opp:nailbiting:... men må innrømme at jeg ikke tror det går veien denne runden selv.
 
Back
Topp