Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser dessverre ikke noe Håper jeg ser feil!Noen som ser noe? Syns jeg ser no kjempesvakt, eller om det bare er skyggesynet mitt? Dpo 9/10
Trur ikke det er noe der selv.. Har bare så streksyn om dagene trur jegJeg ser dessverre ikke noe Håper jeg ser feil!
Vi er i samme båt, Lone1990Trur ikke det er noe der selv.. Har bare så streksyn om dagene trur jeg
Åå det her er jo fine streker!!Hva tror dere her? Spottet litt siden morgenen den første testen tatt. Den nederste tok jeg nå i ettermiddag og fortsatt litt rosa/brunt slim om hverandre Men syns strekene blir sterkere? På den siste testen var det bare 2 timer siden jeg hadde vært på do sist . De er mer rosa enn de ser ut på bildet..
Ja, strekene er tydelig.. men litt kjedelig med blødning samtidig . Får vel bare vente å se og svi av et par tester om dagenÅå det her er jo fine streker!!
Helt lik strek som jeg hadde 11 dpoHva tror dere her? Spottet litt siden morgenen den første testen tatt. Den nederste tok jeg nå i ettermiddag og fortsatt litt rosa/brunt slim om hverandre Men syns strekene blir sterkere? På den siste testen var det bare 2 timer siden jeg hadde vært på do sist . De er mer rosa enn de ser ut på bildet..
Jeg fikk en blødning første gang jeg var gravid, omtrent når jeg skulle ha mens. Men dagen etter stoppet den, og testen viste gravid. Nå sitter det en på 19 mnd i fanget mitt, så det kan hende det går fint.Ja, strekene er tydelig.. men litt kjedelig med blødning samtidig . Får vel bare vente å se og svi av et par tester om dagen
… eller så kan det hende det var det, men at genkomboen på akkurat dette egget og denne sædcellen var dårlig, slik at det gikk til grunne allerede like etter det forsøkte å feste seg, og før det rakk å begynne å produsere hCGBlenda test på meg i dag 10 dpo… Så da kan nok ikke den stikkingen jeg følte 5dpo vært festesmerter
Ja det kan jo selvfølgelig hende også! Får jo håpe den bare er treig og at det blir en positiv test om noen dager men etter 15 pp så er jeg ikke veldig optimistisk… eller så kan det hende det var det, men at genkomboen på akkurat dette egget og denne sædcellen var dårlig, slik at det gikk til grunne allerede like etter det forsøkte å feste seg, og før det rakk å begynne å produsere hCG
Eller så kan den bare være litt treg, og at du får positiv test om en dag eller to
Så kjedelig Jeg er også 11 dpo i dag og blenda test... Det er jo mulig at egget fester seg sent så er jo fortsatt et håp før tr dukker opp... men må innrømme at jeg ikke tror det går veien denne runden selv.Endelig var dagen for å teste kommet, og det ble en solid nedtur ikke så mye som en antydning til skygge en gang, helt blenda test. 11 dpo i dag, og regner derfor med at ikke det gikk denne runden. Tester på nytt på torsdag dersom ikke tanta kommer før den tid, men regner med den kommer tirs/ons.