30ish
Forelsket i forumet
Kanskje det blir eneste gang jeg får stå på gravid på en stund hvis det plutselig går dårlig, så jeg griper muligheten jeg! Sett meg på gravidSi ifra når du vil settes på gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje det blir eneste gang jeg får stå på gravid på en stund hvis det plutselig går dårlig, så jeg griper muligheten jeg! Sett meg på gravidSi ifra når du vil settes på gravid
Så bra! Åh, så utrolig spennende! Jeg kommer sikkert til å være nervevrak hvis vi kommer så langt som til det. Du må ha masse lykke tilHvilken uke er du i på fredag?Alt står bra til her Første (privat) UL på fredag og skal innrømme jeg er nervøs
Krysser fingrene for deg
Så flink du er!Jeg er 9 dpo i dag og har såååå lyst til å teste!! Men prøver å vente
Da er jeg 8+3Så bra! Åh, så utrolig spennende! Jeg kommer sikkert til å være nervevrak hvis vi kommer så langt som til det. Du må ha masse lykke tilHvilken uke er du i på fredag?
Ååå da er du jo uansett såpass langt at det bør vises hvis det ble graviditet. Lykke tilJeg har ingen strimmel-tester igjen. Om ikke TR dukker opp i morgen, så ryker det en digital CB-test…
Siste test i går morges (12 DPO) var blenda.
Takk! Dette er jo helt umenneskelig, haha. Frykter at jeg blir å ryke på noen tester i morgen da…..Så flink du er!
Så spennende! Hvor mange dpo er du nå?Melder meg inn her (også) da EL kom mye tidligere enn forventet.
Lillevenn17 - 30 år - B3 - PP5 etter MA - EL 26/5 - IKM 9/6
Hadde UL på CD 11, og til min og gynekologens store overraskelse var det to nesten modne follikler, en follikkel på 16mm og en på 17mm.
Satte Ovitrelle morgenen etter, og hadde da EL kvelden på CD 13. De siste syklusene har jeg ikke hatt EL før på dag 20, så dette var gøy! Fikk lagt inn aksjer på kvelden på CD 11, morgenen på CD 12 og morgenen CD 13
Tester 6dpo, og da var Ovitrelle nesten ute av kroppen. Regner med at jeg kunne begynt testingen i morgen, men skal prøve å vente til tidligst 11dpo
7 dpo i dagSå spennende! Hvor mange dpo er du nå?