❤️IKM uke 23❤️

Jeg har ingen strimmel-tester igjen. Om ikke TR dukker opp i morgen, så ryker det en digital CB-test…
Siste test i går morges (12 DPO) var blenda.
 
Jeg har ingen strimmel-tester igjen. Om ikke TR dukker opp i morgen, så ryker det en digital CB-test…
Siste test i går morges (12 DPO) var blenda.
Ååå da er du jo uansett såpass langt at det bør vises hvis det ble graviditet. Lykke til :)
 
Melder meg inn her (også) da EL kom mye tidligere enn forventet.

Lillevenn17 - 30 år - B3 - PP5 etter MA - EL 26/5 - IKM 9/6

Hadde UL på CD 11, og til min og gynekologens store overraskelse var det to nesten modne follikler, en follikkel på 16mm og en på 17mm.
Satte Ovitrelle morgenen etter, og hadde da EL kvelden på CD 13. De siste syklusene har jeg ikke hatt EL før på dag 20, så dette var gøy! Fikk lagt inn aksjer på kvelden på CD 11, morgenen på CD 12 og morgenen CD 13 :smiley-angelic001

Tester 6dpo, og da var Ovitrelle nesten ute av kroppen. Regner med at jeg kunne begynt testingen i morgen, men skal prøve å vente til tidligst 11dpo :happy:
 
Melder meg inn her (også) da EL kom mye tidligere enn forventet.

Lillevenn17 - 30 år - B3 - PP5 etter MA - EL 26/5 - IKM 9/6

Hadde UL på CD 11, og til min og gynekologens store overraskelse var det to nesten modne follikler, en follikkel på 16mm og en på 17mm.
Satte Ovitrelle morgenen etter, og hadde da EL kvelden på CD 13. De siste syklusene har jeg ikke hatt EL før på dag 20, så dette var gøy! Fikk lagt inn aksjer på kvelden på CD 11, morgenen på CD 12 og morgenen CD 13 :smiley-angelic001

Tester 6dpo, og da var Ovitrelle nesten ute av kroppen. Regner med at jeg kunne begynt testingen i morgen, men skal prøve å vente til tidligst 11dpo :happy:
Så spennende! Hvor mange dpo er du nå?
 
Så spennende! Hvor mange dpo er du nå?
7 dpo i dag ☺️
Håper så inderlig, men samtidig har jeg ikke helt troen :sorry: er noe med aksjeleggingen. Jeg vet det ikke skal ha noe å si, men hadde ikke mulighet til å ligge med det inne, og siste runden var i dusjen, og da føler jeg ikke at det er optimal stilling :hilarious:
 
7 eller 8 DPO I dag. NULL testetrang! Er nesten så jeg er redd for en positiv test:bag: Har noen få symptomer men nekter meg selv å kjenne etter. Vil ha baby, vil bare ikke gjennom flere nervepirrende uker for så å miste igjen. Vært gravid 4 ganger siden Oktober.... først kjemisk (4+1) så en SA (6+1), deretter ny kjemisk (4+3) og så konstatert MA (9+0)... blitt gravid nesten hver syklus...
 
Testetrang her og fikk skyggestrek. Men når jeg skulle tørke meg kom det brunt blod…. Så mulig ma en har klusset til og får mensen en uke for tidlig… får se om jeg blør mere etterhvert.
 
Fortsatt negativ test her. Skrev at jeg var 9 dpo i går, og det kan hende jeg var, men ser at ulike apper er litt uenige, og at jeg kan være 9 dpo i dag. Kommer an på om man teller fra første positive eggløsningstest eller fra peak. Så jeg er altså enten 9 eller 10 dpo i dag. Fortsatt håp, med andre ord!
 

Vedlegg

  • IMG_8169.jpeg
    IMG_8169.jpeg
    179,1 KB · Visninger: 22
Titter inn sent fra ikm 22 da mensen ikke har meldt seg og mistenker EL har for flyttet seg.
JenteMammaS - 29 - B3 - ingen - EL ? - IKM ?
Hatt veldig turbulente sykluser de siste 3 mnd, så nå venter jeg egentlig bare spent på hva den finner ut av :hilarious: de siste månedene har de sett slik ut: 44 dager - 25 dager - 16 dager. Så nå er jeg spent på hva kroppen finner ut, aldri vært borti lignende tidligere :wtf:
 
Back
Topp