❤️IKM uke 23❤️

10 dpo, fortsatt negativ.. kun testet kl. 06.45.
I dag har jeg kjent mensmurringer kombinert med stråling i lysken, høgre rumpeball å høgre bein. Så da er vel tanta på vei sikkert.. ikke at jeg bruker å ha stråling før mensen, men murringene er veldig mensenaktige :whacky011
 

Vedlegg

  • IMG_20240603_074618.jpg
    IMG_20240603_074618.jpg
    362,2 KB · Visninger: 46
Fortsatt negativ test her. Skrev at jeg var 9 dpo i går, og det kan hende jeg var, men ser at ulike apper er litt uenige, og at jeg kan være 9 dpo i dag. Kommer an på om man teller fra første positive eggløsningstest eller fra peak. Så jeg er altså enten 9 eller 10 dpo i dag. Fortsatt håp, med andre ord!
Syntes jeg så en skygge eller antydning til strek, men sikkert bare mitt eget streksyn som slår inn :whacky011
 
11 dpo, fortsatt negativ test..

Noe andre som har testet i dag?

Synes jeg ser antydning til streker alle veier på det som blir lagt ut her :whacky011
 

Vedlegg

  • IMG_20240604_070002.jpg
    IMG_20240604_070002.jpg
    533,9 KB · Visninger: 27
11 dpo, fortsatt negativ test..

Noe andre som har testet i dag?

Synes jeg ser antydning til streker alle veier på det som blir lagt ut her :whacky011
Fortsatt tidlig 11 dpo :) Jeg føler også at jeg har skikkelig streksyn nå... På det bilde jeg la ut over innbiller jeg meg plutselig at jeg ser en veeeeldig svak strek (men bilde er tatt over tiden så er sikkert ingenting).. men jeg har heller aldri fått skyggestreker de 15 forrige pp tror jeg...
 
Hadde ikke tenkt til å skrive meg inn her, men tatt meg selv i snike flere ganger nå som vi startet å prøve igjen. Etter 9 prøveperioder fra desember 2022 ble jeg endelig gravid i august 2023, som dessverre endte i SA. Prøvde deretter en måned til før vi tok pause frem til mai 2024. Til sammen er dette nå da 12. prøveperioden fordelt på 1,5 år. Første barnet satt på første forsøk, så det er veldig frustrerende at ting tar tid nå:love2 Tenker jeg nullstiller og kaller dette PP2, og teller fra vi startet opp igjen forrige måned:)

Iii123 - 36 - B2 - PP2 (12) - EL 24/05 - IKM 8/6
 
Noen som har hatt med at det kun kommer litt lyserosa/ fersken farge på papiret i over flere dager?

Hatt det siden dpo 11 og er i dag på dpo 14..
Sover elendig om natten og hodepine som ikke går over. Jeg kan spotte litt lyserosa 1-2 dager før tr, men ikke i 4 dager før :sour:
 
Da tok jeg en test... bare for å ta en test. Og som vanlig ser jeg streker overalt. Får skyggestrek på 80% av testene jeg tar, og synes jeg ser antydning til skygge her og. 9 eller 10 DPO, og null følelse på graviditet.... har vært noen runder nå, og magefølelsen stemmer ofte. Regner med mensen kommer iløpet av helgen :)
20240605_050005.jpg
 
Noen som har hatt med at det kun kommer litt lyserosa/ fersken farge på papiret i over flere dager?

Hatt det siden dpo 11 og er i dag på dpo 14..
Sover elendig om natten og hodepine som ikke går over. Jeg kan spotte litt lyserosa 1-2 dager før tr, men ikke i 4 dager før :sour:

Tatt test i dag? :chicken: Høres ut som veldig tydelige gravidsymptomer
 
Testen ble negativ i dag også.. så nå slutter jeg på progesteron og tipper mensen kommer om 2-3 dager. Det positive er at vi har fått beskjed om at vi mest sannsynlig får oppstartssamtale med sykehuset for IVF før ferien :smiley-angelic001:)
 
Oppdatering fra meg siden det har vært stille en stund. Skulle hatt mensen på mandag, fortsatt ingenting. Var hos lege for å få henvisning til gyn da jeg fortsatt har smerter og trykk i lysken, ingen positiv test.
 
Back
Topp