❤️IKM uke 23❤️

Cd 9 i dag:) Flo mener el på lørdag cd 15 men jeg står på mitt og mener at el er fredag cd 14. jeg skak kjøpe tester i morgen :)
 
Da henger jeg meg på i gruppa deres også. Fikk positiv el test i dag:joyful: så er liksom litt i både uke 22 og 23. El ble forskyvet kun 2 dager etter SA, så veldig fornøyd med at kroppen spiller på lag:)

Babydrømmen87- 34 - B1 - PP1 (etter SA) - EL 23.05 - IKM 06.06
 

Vedlegg

  • 7CDE255A-DF25-410E-884C-713A5112E3D9.jpeg
    7CDE255A-DF25-410E-884C-713A5112E3D9.jpeg
    1 MB · Visninger: 25
Da ble det aksjer i går også!:) EL ifølge app i morgen.

Formen er ikke helt på topp i dag, så håper ikke det har altfor stor betydning
 
Skal egt ikke ha EL før søndag 29/5, men i går kom EL-smerter. Begynt med så vidt litt utflod, og pleier ikke å ha utflod så veldig lenge, så kanskje EL kommer før søndag. Skal fortsette å teste etter EL.
 
Hærregud, da er vi i gang ❤️ Så gøy å teste. Hakke gjort detta siden 2019/20
3601669C-4DFD-413F-9D63-5E41B83F8C6E.jpeg
 
Hvordan gikk det? Ble det noe? ☺️☺️
Oi, der var forumet tilbake igjen! :woot:
Mannen er fortsatt dårlig, så det har ikke blitt noen aksjer :arghh: Føler egentlig det er sånn manflu, for han har ingen andre symptomer enn at han hoster bittelitt :shifty: Så skal ikke gi meg! Vi som liksom skulle prøve hardere denne PP, men så langt har det jo bare blitt én gang, de før det blir for tidlig ift. EL, som ser ut til å bli i morgen riktig nok
 
Oi, der var forumet tilbake igjen! :woot:
Mannen er fortsatt dårlig, så det har ikke blitt noen aksjer :arghh: Føler egentlig det er sånn manflu, for han har ingen andre symptomer enn at han hoster bittelitt :shifty: Så skal ikke gi meg! Vi som liksom skulle prøve hardere denne PP, men så langt har det jo bare blitt én gang, de før det blir for tidlig ift. EL, som ser ut til å bli i morgen riktig nok
Man flu ja:hilarious: det kan være ganske ille det altså:hilarious::banghead: uff. Han får trå til med en sjappis. Ei litta orgasme gjør susen det da. Føler seg garantert bedre da :)
Testet med lh test i dag for det kjennes ut som om el er rett rundt hjørnet. Men neida. Har skikkelig el smerter. Skal tro jeg får el tidligere denne måneden. Spent på testen i morgen hvertfall :)

Men du må si fra at du har el og at dere måååå. ☺️ Håper han føler seg bedre.
Hoster jeg også og blitt smitta av frøkna, kjempe dårlig form. Men vi tok en runde nå før jentungen kommer hjem :)
 
Man flu ja:hilarious: det kan være ganske ille det altså:hilarious::banghead: uff. Han får trå til med en sjappis. Ei litta orgasme gjør susen det da. Føler seg garantert bedre da :)
Testet med lh test i dag for det kjennes ut som om el er rett rundt hjørnet. Men neida. Har skikkelig el smerter. Skal tro jeg får el tidligere denne måneden. Spent på testen i morgen hvertfall :)

Men du må si fra at du har el og at dere måååå. ☺️ Håper han føler seg bedre.
Hoster jeg også og blitt smitta av frøkna, kjempe dårlig form. Men vi tok en runde nå før jentungen kommer hjem :)
Ja tenkte det var det jeg skulle si, hjelper sikkert med de hormonene ogsånn :hilarious:
Men så spennende da! Snart kommer vi over i DPO-land :woot:
 
El tester, er det slik at den holder seg positiv til eggløsning har vært, eller kan den bli negativ før eggløsning hvis man ikke tester jevnlig? Blir ikke klok av når jeg har eggløsning. Har hatt smerter og utflod siden torsdag, men tempen er enda lav. Nesten lik hver dag. Så leser jeg at eltester viser positiv 1-3 dager før eggløsning skjer
 
Nå begynner jeg å bli utålmodig på el her.. :shifty:frykter at jeg har en cyste på den ene eggstokken.. har hatt skikkelig smerter i den ene siden i går kveld og i dag, kommer spesielt når jeg reiser meg raskt, er jo lov å håpe at det bare er et super egg som gjør seg klar til el, men det er litt tidlig.. har jo ikke el før søndag
 
Hei hei, ikke vært på forum siden jeg var gravid med min nr to for 3 år siden. Men nå er vi klare for nr 3 og jeg trenger å snakke med folk som er i samme båt som meg. Jeg skal ta ut spiralen min i dag, så aner ikke hvordan tiden fremover blir, verken med mens, eggløsning osv. Er veldig spent på å se hvor lang tid det tar da den første ble til mens jeg gikk på p-piller og andre ble til på første forsøk.

Vil ha nr tre: 30 år-B3-PP1-EL:aner ikke-IKM: aner ikke
 
Endelig litt høyere temp i dag. Fikk el tester fra ebay i går og den viser 0.75 i premom, det er det høyeste jeg har fått. Klarer aldri å ta de riktig tidspunkt tydeligvis. Kommer til 0.75 og neste gang jeg tar er de svakere. Regner med el er i dag eller i morgen da? Sykt jeg trodde den var for 5dager siden pga elsmerter osv. Bra jeg temper. Har truffet helt feil de siste månedene vertfall. Har lagt inn aksjer på søndag. Håper vi får til i kveld, men jeg jobber seint så får se når jeg kommer
 
Nå begynner jeg å bli utålmodig på el her.. :shifty:frykter at jeg har en cyste på den ene eggstokken.. har hatt skikkelig smerter i den ene siden i går kveld og i dag, kommer spesielt når jeg reiser meg raskt, er jo lov å håpe at det bare er et super egg som gjør seg klar til el, men det er litt tidlig.. har jo ikke el før søndag
Jeg har også hatt mye elsmerter siden torsdag.. Håper det er super egg hehe:)
 
Back
Topp