❤️IKM Uke 22 ❤️

Fikk bitte litt lysbrunt på papiret nå i ettermiddag… Nesten så jeg håper TR kommer tidlig bare så jeg blir ferdig med det. Implantasjon så sent tviler jeg på at det er. Er sånn ca 11-12 dpo. Det står det kan skje så sent som 12 dpo, men hos de fleste skjer det rundt 8-10 dpo tror jeg. Jeg blir veldig overraska om det er noe og jeg skal holde meg pessimistisk bare for å ikke bli skuffa :hilarious:

Jeg har lyst til å spørre om det. Hvis jeg får kjemisk en gang til så har jeg jo de 3 gangene man skal ha for å få utredning.

Samboeren min vil ha barn til sommeren da, så han tror jeg alltid reagerer litt sånn "Jeg er ikke helt klar" (uten å si det til meg) hver gang jeg har testet positivt, også tenker han at vi skal drøye neste periode, men ender med å bli med etterhvert allikevel. Men akkurat nå har jeg gitt han et par dager på å bestemme seg for om vi skal prøve neste periode eller ikke, for har sommerfest og skal på festival og litt forskjellig neste måned. Festivalen er akkurat i testeperioden, så vil ikke ha noe sånn "kanskje" greier og "hoppe av i svingen". Skal enten ha full prøving eller kondom på.

Håper jo han vil prøve slik at jeg får de 3 abortene jeg trenger for å få utredning. Har ikke helt troen på at jeg får det til uten noe hjelp på.
Ganske sikker på du kan få cyclogest uten utredning, jeg har både SA og MA og flere kjemiske, men har født 1, men jeg måtte spør gyno selv, og jeg fikk uten utredning, så si du har hørt det kan hjelpe med flere kjemiske!

Ja forstår du ønsker det og at du trenger han med 100%!! Det er jo nå du trenger støtte, det er allerede en ensom prosess synes jeg, men viktig å ikke stoppe å leve selv om man prøver :Heartpink jeg var på ferie å hadde drinker hver dag i 14 dager, kom hjem å følte meg litt rar, testet pos 4+4 elns, tenkte ikke mer på det!

Hjelp! Hva tenker dere? Jeg tok testen, forventet nok en negativ, og etter 20 sek så gikk jeg vekk fra testen. Kom tilbake etter 5 min (kanskje et sted mellom 5-10 min) og så dette. Streken er helt klart rosa og ikke grå, men den er veldig tynn :nailbiting: Er redd det er en skyggestrek
Synes den er sterk for å være skuggestrekk. Men den er tynn ja du kan jo ta en ny ❤️

Jeg begynte også å blø nå, får se om det øker på idag eller om det bare er spotting i forkant av tr. Dagen før ikm, men jeg har ikm 12dpo. Så da ble lf 10dager denne gangen :bag:
Rare greier. Ingen februarbaby på oss da :confused: Her er det også spotting foreløpig, men røde dråper så skjønner fort hva det betyr. Jeg bruker å spotte før den større blødningen, men ikke så tidlig liksom. Som regel er det kvelden før eller tidlig samme dag som TR rundt 15dpo.
Kroppen er altså ikke til å skjønne seg på.. :bookworm::bored:

Hjelp! Hva tenker dere? Jeg tok testen, forventet nok en negativ, og etter 20 sek så gikk jeg vekk fra testen. Kom tilbake etter 5 min (kanskje et sted mellom 5-10 min) og så dette. Streken er helt klart rosa og ikke grå, men den er veldig tynn :nailbiting: Er redd det er en skyggestrek
Positiv!!! :Heartred :Heartred :Heartred

Rare greier. Ingen februarbaby på oss da :confused: Her er det også spotting foreløpig, men røde dråper så skjønner fort hva det betyr. Jeg bruker å spotte før den større blødningen, men ikke så tidlig liksom. Som regel er det kvelden før eller tidlig samme dag som TR rundt 15dpo.
Kroppen er altså ikke til å skjønne seg på.. :bookworm::bored:
Jeg regner med at det er litt kluss etter exu forrige mnd, dessverre :sad010 men jeg er så sykt mettet på prøving!!!
Kroppen er vanskelig å forstå seg på :bag:

Nå vet jeg ikke hvor du bor, men du har mulighet til å reise til Jessheim så hadde jeg tatt turen til Martin :) Så fort som mulig.

Takk for tips, men er nok en Bergenser, så litt lang reisevei :hilarious: Men vi har noen fertilitetsklinikker her også, så kan jo muligens rådføre meg der eller bestille time for å sjekke fertiliteten min.

Ganske sikker på du kan få cyclogest uten utredning, jeg har både SA og MA og flere kjemiske, men har født 1, men jeg måtte spør gyno selv, og jeg fikk uten utredning, så si du har hørt det kan hjelpe med flere kjemiske!

Ja forstår du ønsker det og at du trenger han med 100%!! Det er jo nå du trenger støtte, det er allerede en ensom prosess synes jeg, men viktig å ikke stoppe å leve selv om man prøver :Heartpink jeg var på ferie å hadde drinker hver dag i 14 dager, kom hjem å følte meg litt rar, testet pos 4+4 elns, tenkte ikke mer på det!
Det er jo verdt å ta det opp :) Fastlegen min er fullbooket ut juni så jeg, så kan bestille time til juli og spørre da.

Samboer ble med, så vi skal prøve neste måned også :) Han sa han kjente litt på det denne gangen at han var litt mer forberedt.

Tenkte jeg skulle ta meg et par glass på sommerfesten neste uke, men Tons of Rock i slutten av juli treffer litt skummelt til haha!

Tremenningen til faren min som vi var på ferie med i utlandet for noen år siden fant jo ut når hun kom hjem at hun var 7 måneder gravid. Hun drakk jo hver dag og røyket masse. Hun hadde egentlig fått beskjed om at hun aldri kunne få barn, men plutselig var hun 45 og gravid i 7. måned :hilarious:

Takk for tips, men er nok en Bergenser, så litt lang reisevei :hilarious: Men vi har noen fertilitetsklinikker her også, så kan jo muligens rådføre meg der eller bestille time for å sjekke fertiliteten min.
Gjør det :Heartred Håper virkelig at du får den hjelpen du ønsker

Da må du bare ha lommer slik at du kan ta de med tilbake inn på rommet og ha en toalettmappe der :) Hender jeg pakker ting i papir og putter det i trusekanten hvis jeg ikke har lommer eller det ikke er søppel der jeg er. Regner med at de fleste her sikkert har måttet gjøre det samme på et eller annet tidspunkt. Spesielt hvis man er på konsert eller festival :p
Lurt, takk for tips!

Gikk for å skifte menskoppen og der var det bare litt rødbrunt slim :bored: hadde litt menssmerter tidligere i dag, nok til at jeg måtte ta en paracet, men de har også forsvunnet.

Jeg som lovet meg selv at jeg ikke skulle orke håpe på festeblødning denne måneden, but here we go again :hilarious:

Gikk for å skifte menskoppen og der var det bare litt rødbrunt slim :bored: hadde litt menssmerter tidligere i dag, nok til at jeg måtte ta en paracet, men de har også forsvunnet.

Jeg som lovet meg selv at jeg ikke skulle orke håpe på festeblødning denne måneden, but here we go again :hilarious:
Håper det er det! Hvor mange DPO er du?

Ser dårlig ut med det, ass... Ikke rart testen min var negativ når mensen kom neste gang jeg gikk på do :crybaby24 dager før tiden. Er så lei, SÅ lei, av at kroppen jobber imot meg.
Neiii ikke deg og? :sorry: Fikk jo 4 dager tidligere jeg og… håper det bare var for kroppen skulle sette i gang et godt egg neste gang.. prøver bare å se fremover :Heartpink

Denne er superpositiv tenker nu jeg :nailbiting::Heartpink

Back
Topp