Dette er noen seige dagerSkjønner godt du er spent da!![]()
kan jo bare være litt tull med hormoner i etterkant av exu, så tør ikke å håpe for mye Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er noen seige dagerSkjønner godt du er spent da!![]()
kan jo bare være litt tull med hormoner i etterkant av exu, så tør ikke å håpe for mye Du har hengt deg oppi puppa og jeg i tempenSkal jeg bare dømme fra temp, så burde jeg ikke giddemen temp da jeg ble gravid sist tilsa at tr skulle ha kommet, da den sank godt nært til ikm
Jeg skal innrømme at jeg er litt spent. Har hengt meg opp i at jeg ikke har ømme pupper i det hele tatt. Det hadde jeg heller ikke forrige pp da jeg ble gravid, mens jeg vanligvis får det ganske kjapt etter el til vanlig. Men tør liksom ikke å håpe heller![]()
Jeg har ømme pupper, kjempe varm og oppblåst, men tempen røre seg omtrent ikke! Nei, man kan ikke se på den om man er gravid har jeg skjønt. For det er veldig individuelt hvordan den oppfører seg. Det er det som gjør det så ekstra spennende 
Her er graf fra jeg ble gravid, sluttet å tempe 13dpo, og den var ikke spesielt høy fordi om jeg fikk positiv testDu har hengt deg oppi puppa og jeg i tempenJeg har ømme pupper, kjempe varm og oppblåst, men tempen røre seg omtrent ikke! Nei, man kan ikke se på den om man er gravid har jeg skjønt. For det er veldig individuelt hvordan den oppfører seg. Det er det som gjør det så ekstra spennende
![]()

Morsomt å se.. Min var noe helt annet nå når jeg hadde kjemiskHer er graf fra jeg ble gravid, sluttet å tempe 13dpo, og den var ikke spesielt høy fordi om jeg fikk positiv test
Men liker også å tempe, min måte å beholde kontrollen (den lille kontrollen man kan ha)
Huff ja, man henger seg opp i alt mulig![]()
Men, hva betyr de Trekantene?Avvik på tidspunkt for målingMorsomt å se.. Min var noe helt annet nå når jeg hadde kjemiskEr så gøy å se hvor forskjellig det er. Ja, blir en form for kontroll også er det veldig morsomt
Men, hva betyr de Trekantene?

Neiihar du fått mensen så tidlig før? Herregud så teit og begynne å blø nå.. Brukte du hormonspiral? Kan det være at det fortsatt er litt ustabilt etter uttak
Den eneste gangen jeg fikk mensen så tidlig var rett etter jeg hadde tatt ut hormonspiralen. Det var i desember..
Tenkte det skal ha gått seg til nå etter 5 mnd og siden jeg fikk kjemisk sist syklus...Å, men jeg får ikke sånn.. Temper mellom 06:45-7:00 når det ikke skjer så blir det enten 1-timer før eller etterAvvik på tidspunkt for målingvanligvis temper jeg kl 07, men når jeg har tidligvakt, så må jeg tempe kl 06 og det liker ikke ff
![]()
Jaaa, men noen ganger må det sikkert mer stabilisering av hormoner til før det går neste gangNeeeeeei så utrolig kjedeligTrodde man skulle bli ekstra fertil etter kjemisk og ha mer lykke med seg måneden etter
![]()

Men, kan jo være en festeblødning? Altså noen tror de får mensen for de blør som det… Eller så er det ikke helt stabilt enda pga p stav og kjemisk. Veldig kjedelig å få den overraskelsenNeiiDen eneste gangen jeg fikk mensen så tidlig var rett etter jeg hadde tatt ut hormonspiralen. Det var i desember..
Tenkte det skal ha gått seg til nå etter 5 mnd og siden jeg fikk kjemisk sist syklus...

Jeg har aldri opplevd festeblødning, så tviler.. og det lukter som mensMen, kan jo være en festeblødning? Altså noen tror de får mensen for de blør som det… Eller så er det ikke helt stabilt enda pga p stav og kjemisk. Veldig kjedelig å få den overraskelsen![]()
Så kan settes på TR 
Duste mensenJeg har aldri opplevd festeblødning, så tviler.. og det lukter som mensSå kan settes på TR
![]()
kunne holdt seg unna!!Så rart, jeg har alltid fått det siden jeg begynte å tempeÅ, men jeg får ikke sånn.. Temper mellom 06:45-7:00 når det ikke skjer så blir det enten 1-timer før eller etter

Kanskje man må slå det på et sted?Så rart, jeg har alltid fått det siden jeg begynte å tempe![]()
Vanlig test på første urin i dag viser en litt sterkere strek. Ved tidligere aborter har det steget sakte. Foreløpig tror jeg at jeg er innafor. Jeg må ikke myse for å se den iallfall! 12 dpo. (Kanskje 11) Tok tidlig test også, men urinen gikk ikke over i test-feltet så måtte dyppe en ekstra gang, den ble litt rar i kantene… Jeg er visst gravid![]()
![]()

Jeg har aldri trykket på noe, jeg måtte søke hva det betydde første gang det komKanskje man må slå det på et sted?

Så leit @lilleperleNeiiDen eneste gangen jeg fikk mensen så tidlig var rett etter jeg hadde tatt ut hormonspiralen. Det var i desember..
Tenkte det skal ha gått seg til nå etter 5 mnd og siden jeg fikk kjemisk sist syklus...
jeg håper min tr kommer raskt så vi kan bare starte på neste pp!
Bedre lykke neste gangJeg er nok dessverre ute av dansen, blendahvit test i dag også, 11dpo. Kommer til å slutte med cyclogest fra og med i dag og vente på neste pp
Lykke til til dere andre - håper så mange som mulig får positive tester![]()
En dag er det din tur, viktig og ikke miste motet 
Tusen takkBedre lykke neste gangEn dag er det din tur, viktig og ikke miste motet
![]()

Nei men så merkelig å blø så tidlig da? Har du opplevd det tidligere?Jeg slapp å bruke opp en eneste graviditetstest - jeg begynte å blø! Jeg fikk mensen jeg, 10 dpo! Aldri opplevd! Og det er ikke festeblødning, for det lukter jernMå vel takke kroppen for at den sikkert prøvde så hardt å bygge opp med progesteron fra starten av EL etter kjemisk, men ikke fikk til bra nok hinne.. hadde sååå trua.. men kan ikke lytte til symptomene mer ass..
![]()