❤️IKM Uke 22 ❤️

Nei men så merkelig å blø så tidlig da? Har du opplevd det tidligere?
Nei, kun den syklusen i desember da jeg hadde tatt ut hormonspiralen.... Så det er noe hormonelt, eller om kroppen forsøkte også ble det avvist? Nei jeg aner ikke, har bare vært en veldig spesiell runde, med MASSE hormon-symptomer!

Ja det er sant :shy: Men har du kastet inn håndkle altså? Du gir det ikke en dag til? :Heartpink
Det er ikke antydning til strek, og det burde det vært nå.. min gode venn chatgpt sier også at det er veldig lite sannsynlig at jeg er gravid nå med helt negativ test i dag :confused: Men det går bra.. føles ikke like vondt som i går og i forgårs :Heartpink

Hvordan går det med deg da? :Heartpink

Har jo ikke fått noen tegn til at jeg skal være gravid heller, men håper jo fortsatt :)

Hvis ikke blir neste forsøk i juli, og da må jeg ta med meg graviditetstester på ferieturen min til Italia i slutten av august haha. Da fyller jeg 30 og mamma 60, så faren min har leid et feriehus og invitert hele familien med samboere og barn. Kan hende det er billigere for tester i Italia da. Men hahaha det blir rart om jeg blir gravid da og må fortelle det til hele familien med en gang. Da blir jeg nok designated driver haha.

Blir vanskelig å treffe på riktig koffeinmengde på ferie, fordi det er min amore <3
Den ferien høres ut som en drøm, kan jeg bli med? :hilarious: Men litt rart å skulle måtte annonsere det for hele familien så tidlig ja.

Jeg slapp å bruke opp en eneste graviditetstest - jeg begynte å blø! Jeg fikk mensen jeg, 10 dpo! Aldri opplevd! Og det er ikke festeblødning, for det lukter jern :sorry: Må vel takke kroppen for at den sikkert prøvde så hardt å bygge opp med progesteron fra starten av EL etter kjemisk, men ikke fikk til bra nok hinne.. hadde sååå trua.. men kan ikke lytte til symptomene mer ass.. :arghh:
What! Nooo! Så kjipt med mens. Eneste fordelen er jo at du kan hoppe inn i neste pp raskere enn forventet. En mager trøst, jeg vet...

What! Nooo! Så kjipt med mens. Eneste fordelen er jo at du kan hoppe inn i neste pp raskere enn forventet. En mager trøst, jeg vet...
Ja, spesielt når man fikk skikkelige forhåpninger som viser seg å være totalt motsatt - alle signalene jeg tolket som var feil :facepalm: Skikkelig skuff! Men jo, jeg trøster meg med at jeg er i ny syklus nå altså, man må bare tenke fremover, for det er ikke noe alternativ å slutte å prøve, så MÅ bare fortsette :shy:

6dpo, bare fordi jeg hadde lyst :hilarious: jeg syns det er enklere å teste tidlig og få negative tester, enn å vente lenge og bli skuffet over negativ da/tr kommer :p

Vedlegg

• PXL_20250524_133353198.jpg
    PXL_20250524_133353198.jpg
    683,5 KB · Visninger: 38
Jeg slapp å bruke opp en eneste graviditetstest - jeg begynte å blø! Jeg fikk mensen jeg, 10 dpo! Aldri opplevd! Og det er ikke festeblødning, for det lukter jern :sorry: Må vel takke kroppen for at den sikkert prøvde så hardt å bygge opp med progesteron fra starten av EL etter kjemisk, men ikke fikk til bra nok hinne.. hadde sååå trua.. men kan ikke lytte til symptomene mer ass.. :arghh:
Ååå nei!!! Det var veldig kjedelig.. jeg hadde SA , så kjemisk så blødde jeg ikke på 2 mnd, så det kan skikkelig kødde til systemet altså!! Veldig dumt, håper det nullstiller seg for deg nå :Heartred

Jeg er nok dessverre ute av dansen, blendahvit test i dag også, 11dpo. Kommer til å slutte med cyclogest fra og med i dag og vente på neste pp :)

Lykke til til dere andre - håper så mange som mulig får positive tester :Heartpink
Samme her, jeg gikk av CG kvelden 11 dpo, kjenner mensen er på vei… men vil bare få den så gjerne el kommer litt før, så jeg rekker før mannen reiser :laughing002

6dpo, bare fordi jeg hadde lyst :hilarious: jeg syns det er enklere å teste tidlig og få negative tester, enn å vente lenge og bli skuffet over negativ da/tr kommer :p
Vi er like langt. I morgen kveld ryker den første testen. Fikk grå skygge 7 dpo kveld med datteren min. Det vae så gøy å se skyggen utvikle seg :happy: går på progresteronstøtte, og får ikke jaktet symptomer - og det er kanskje like greit

Vi er like langt. I morgen kveld ryker den første testen. Fikk grå skygge 7 dpo kveld med datteren min. Det vae så gøy å se skyggen utvikle seg :happy: går på progresteronstøtte, og får ikke jaktet symptomer - og det er kanskje like greit
Spennende!
Jeg har aldri testet positivt før tidligst 9dpo, så jeg tester bare for å gjøre det :hilarious:

Jeg var veldig nøye på det før, da regnet jeg ut temp ut fra hvor sent/tidlig jeg tok den ifht vanlig tidspunkt. Nå bryr jeg meg ikke, jeg ser når el er, og det er det viktigste :hilarious: (forsåvidt kjenner jeg ekstremt godt når el er, så egentlig hadde jeg ikke trengte)
Ja jeg temper med klokke bare, så den tar uansett samme tid, men jeg får så ocd på trekantene, så når jeg legger inn temp i FF så rett under så justerer jeg den til 0700 selvom kl kanskje er 10 :laughing002 så teit hahah

Back
Topp