❤️IKM Uke 22 ❤️

Skal jeg bare dømme fra temp, så burde jeg ikke gidde :hilarious: men temp da jeg ble gravid sist tilsa at tr skulle ha kommet, da den sank godt nært til ikm :p
Jeg skal innrømme at jeg er litt spent. Har hengt meg opp i at jeg ikke har ømme pupper i det hele tatt. Det hadde jeg heller ikke forrige pp da jeg ble gravid, mens jeg vanligvis får det ganske kjapt etter el til vanlig. Men tør liksom ikke å håpe heller :bag:
Du har hengt deg oppi puppa og jeg i tempen :hilarious: Jeg har ømme pupper, kjempe varm og oppblåst, men tempen røre seg omtrent ikke! Nei, man kan ikke se på den om man er gravid har jeg skjønt. For det er veldig individuelt hvordan den oppfører seg. Det er det som gjør det så ekstra spennende :love017

Du har hengt deg oppi puppa og jeg i tempen :hilarious: Jeg har ømme pupper, kjempe varm og oppblåst, men tempen røre seg omtrent ikke! Nei, man kan ikke se på den om man er gravid har jeg skjønt. For det er veldig individuelt hvordan den oppfører seg. Det er det som gjør det så ekstra spennende :love017
Her er graf fra jeg ble gravid, sluttet å tempe 13dpo, og den var ikke spesielt høy fordi om jeg fikk positiv test :p
Men liker også å tempe, min måte å beholde kontrollen (den lille kontrollen man kan ha) :p
Huff ja, man henger seg opp i alt mulig :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20250524-113451.png
    Screenshot_20250524-113451.png
    335,6 KB · Visninger: 35
Her er graf fra jeg ble gravid, sluttet å tempe 13dpo, og den var ikke spesielt høy fordi om jeg fikk positiv test :p
Men liker også å tempe, min måte å beholde kontrollen (den lille kontrollen man kan ha) :p
Huff ja, man henger seg opp i alt mulig :hilarious:
Morsomt å se.. Min var noe helt annet nå når jeg hadde kjemisk :) Er så gøy å se hvor forskjellig det er. Ja, blir en form for kontroll også er det veldig morsomt :laughing002 Men, hva betyr de Trekantene?

Morsomt å se.. Min var noe helt annet nå når jeg hadde kjemisk :) Er så gøy å se hvor forskjellig det er. Ja, blir en form for kontroll også er det veldig morsomt :laughing002 Men, hva betyr de Trekantene?
Avvik på tidspunkt for måling :) vanligvis temper jeg kl 07, men når jeg har tidligvakt, så må jeg tempe kl 06 og det liker ikke ff :hilarious:

har du fått mensen så tidlig før? Herregud så teit og begynne å blø nå.. Brukte du hormonspiral? Kan det være at det fortsatt er litt ustabilt etter uttak
Neii :confused005 Den eneste gangen jeg fikk mensen så tidlig var rett etter jeg hadde tatt ut hormonspiralen. Det var i desember.. :sorry: Tenkte det skal ha gått seg til nå etter 5 mnd og siden jeg fikk kjemisk sist syklus...

Avvik på tidspunkt for måling :) vanligvis temper jeg kl 07, men når jeg har tidligvakt, så må jeg tempe kl 06 og det liker ikke ff :hilarious:
Å, men jeg får ikke sånn.. Temper mellom 06:45-7:00 når det ikke skjer så blir det enten 1-timer før eller etter

Neeeeeei så utrolig kjedelig :arghh::arghh::arghh: Trodde man skulle bli ekstra fertil etter kjemisk og ha mer lykke med seg måneden etter :(
Jaaa, men noen ganger må det sikkert mer stabilisering av hormoner til før det går neste gang :shy:

Det er så rart! Har ofte ekstreme symptomer på mens, bortsett fra de dragningene er veldig like fra graviditet og mens syns jeg da, men mens er vondere! Så pleier jeg å være ekstremt dårlig i magen før mens, nå er jeg motsatt.. kroppen er vel forvirret :confused005

Neii :confused005 Den eneste gangen jeg fikk mensen så tidlig var rett etter jeg hadde tatt ut hormonspiralen. Det var i desember.. :sorry: Tenkte det skal ha gått seg til nå etter 5 mnd og siden jeg fikk kjemisk sist syklus...
Men, kan jo være en festeblødning? Altså noen tror de får mensen for de blør som det… Eller så er det ikke helt stabilt enda pga p stav og kjemisk. Veldig kjedelig å få den overraskelsen :dead:

Vanlig test på første urin i dag viser en litt sterkere strek. Ved tidligere aborter har det steget sakte. Foreløpig tror jeg at jeg er innafor. Jeg må ikke myse for å se den iallfall! 12 dpo. (Kanskje 11) Tok tidlig test også, men urinen gikk ikke over i test-feltet så måtte dyppe en ekstra gang, den ble litt rar i kantene… Jeg er visst gravid :nailbiting::wideyed::shy::smiley-ashamed004 :Heartred

Ja! Gratulerer så mye :happy:

Så leit @lilleperle :(:Heartpink jeg håper min tr kommer raskt så vi kan bare starte på neste pp!

Men da sees vi i det minste i neste IKM uke da :drunken_smilie

Jeg er nok dessverre ute av dansen, blendahvit test i dag også, 11dpo. Kommer til å slutte med cyclogest fra og med i dag og vente på neste pp :)

Lykke til til dere andre - håper så mange som mulig får positive tester :Heartpink
Bedre lykke neste gang :Heartred En dag er det din tur, viktig og ikke miste motet :Heartred

Jeg slapp å bruke opp en eneste graviditetstest - jeg begynte å blø! Jeg fikk mensen jeg, 10 dpo! Aldri opplevd! Og det er ikke festeblødning, for det lukter jern :sorry: Må vel takke kroppen for at den sikkert prøvde så hardt å bygge opp med progesteron fra starten av EL etter kjemisk, men ikke fikk til bra nok hinne.. hadde sååå trua.. men kan ikke lytte til symptomene mer ass.. :arghh:
Nei men så merkelig å blø så tidlig da? Har du opplevd det tidligere?

Back
Topp